Perspektywa Oriona
Od ponad tygodnia mam jakieś dziwne przeczucia. że mój kuzyn coś przede mną ukrywa. A ja nie wiem właśnie co. A mój synek nie umiał mi powiedzieć. Ale nie wiedząc czemu miałem jakieś dziwne przeczucia, że wkrótce się dowiem i to mi się nie za bardzo podobało. Ale co się dziwić. Po jakimś czasie podjąłem, że przystanę o tym myśleć, ponieważ wychodziłem na spacer. Chociaż nikt nie wie kim ja jestem. To i tak, zawsze mam przy sobie broń. Mój kuzyn się śmieje, że nawet pod poduszką. Na co ja, że tak. I ten zbladł. A ja nie mogłem ze śmiechu. Ale co się dziwić.
Perspektywa Stefana
Mam jakieś dziwne przeczucia, że mój kuzyn zauważył moje dziwne zachowanie. I to mi się nie za bardzo podobało. Ale co się dziwić. Ja nie wiem jak dam radę dalej udawać. Podjąć, że ci przyjadą dopiero za tydzień. I jadą pod przeróżnymi przykrywkami. Aby młody się niczego nie domyślił. Już się obawiam tego co młody zrobi jak się dowie, że go wydałem. Coś mi się wydaje, że mogą już sobie przygotowywać grób. A to mi się nie za bardzo uśmiecha. Ale jak się mówi. Raz się żyje. Może jednak nie będzie aż tak źle. Ale nigdy nic nie wiadomo.
Perspektywa Dracona
Chociaż od tych cudownych wiadomości minął tydzień. To ja nadal nie mogę uwierzyć, że ten się odnalazł. Wiem, że czeka mnie na prawdę trudne zadanie. O czym uświadomili mnie Blaise i Steve. Ja na prawdę nie wiem jakim sposobem nie trafiłem do szpitala. Ale ostatnim razem przecież też nie trafiłem. A nawet gdybym musiał to ci by wezwali lekarza do nas. Żeby tylko nie trafił do szpitala. Gdy przestałem o tym myśleć to otrzymałem wiadomość. Dlatego też cieszyłem się, że za chwilę będziemy mieli postój i dowiem się o co chodzi. Gdy kliknąłem ikonkę to okazało się, że Orion wstawił zdjęcie z naszym synkiem. Muszę przyznać, że ten bardziej się wdał we mnie niż w niego. I coś mi się wydaje, że Harry ma trudne zadanie aby o mnie zapomnieć jak ten jest tak do mnie podobny. Nadal się nie mogę przyzwyczaić do Oriona.
Perspektywa Hermiona
Wraz z dziewczynami nie mogę się doczekać aż będziemy na miejscu. Jestem ciekawa jak zareaguje Harry ale nigdy nic nie wiadomo. O czym nie raz się przekonałam. Może nie będzie na nas wściekły. Ale tego nie wiem. Tak samo jak i reszta. Po jakimś czasie okazało się, że ten wstawił nowe zdjęcie z synkiem i muszę przyznać, że pięknie razem wyglądają. I już się nie mogę doczekać aż ich przytulę.
Perspektywa Oriona
Po mile spędzonym czasie na świeżym powietrzu wraz z synkiem wróciłem do domu. Gdzie czekał na mnie kuzyn. Który widział zdjęcia i śmiał się, że młody będzie lepszym modelem niż ja. A ja się po chwili do niego dołączyłem. Ale co się dziwić. Niestety ale i tym razem nie udało mi się nic wyciągnąć od kuzyna. I to mnie najbardziej denerwowało. A jak rozmawiałem z Nevillem. To okazało się, że ci nic jeszcze nie wiedzą. I nadal próbują się dowiedzieć. A ja się ucieszyłem, ponieważ to oznaczało, że nie to przede mną ukrywał mój kuzyn. Ale i tak, coś mi się wydaje że wkrótce się czegoś dowiem. Z takimi myślami poszedłem spać.