Perspektywa Harry'ego
Na szczęście panie się w końcu podały co mnie na prawdę cieszyło. Dlatego też udałem się do łazienki aby się odświeżyć. Gdy z niej wyszedłem to ujrzałem swojego chłopaka. Który zajmował się naszym synkiem. A temu już nie przeszkadza, że mnie nie ma bo, tak jest zajęty swoim ojcem. Dlatego też po kryjomu chciałem się ewakuować ale mój plan się niestety nie udał. I mój aniołek to odczuł i mnie zdradził informując swojego ojca o moim planie a ten się z tego śmiał.
Perspektywa Draco
Mój ukochany synek od razu zauważył, że jego tatuś próbuje nie zauważalnie wyjść co mu nie wyszło. A ja uznałem, że później dostanie ode mnie karę jak mały pójdzie spać. A po jego minie wiedziałem, że ten brał taką opcję pod uwagę. Co spowodowało u mnie jeszcze większy śmiech. Ale co się dziwić. Po jakimś czasie zeszliśmy do reszty gdzie zjedliśmy śniadanie. Po skończonym posiłku. I udaliśmy się do salonu.
Perspektywa Ginny
Po śniadaniu udaliśmy się do salonu gdzie rozmawialiśmy o tym co wiem. Okazało się kilka ciekawych rzeczy. Czego się nawet nie spodziewałam. Tak samo jak i ci co prawie cały czas spędzają swój czas własnych pokojach. A reszta miała z nas z tego powodu dobry ubaw. Po skończonej rozmowie udałam się do swojego pokoju. Aby odpocząć.
Perspektywa Harry'ego
Gdy położyłem młodego i ten usnął to Draco poinformował mnie, że czeka mnie kara za to, że chciałem się ewakuować. Na co ja, że chciałem zobaczyć reakcję młodego. A ten się zaczął z tego powodu śmiać. Tak samo jak i inni. Ale co się dziwić. Już po chwili Draco zaczął mi wymierzać karę. A ja się zastanawiałem czemu młody nie reaguje. Na co mój chłopak, że się zmęczył pilnowaniem mnie. Dopiero po karze się obudził mój skarbek i chciał na ręce. A mnie wszystko dzięki niemu bolało. I miałem tylko nadzieje, że nikt nic nie zauważy. Chyba mój plan się udał ale nie pokaże tego
Perspektywa Ginny
Trudno mi ocenić co ci wyprawiali. Ale dobrze dobrze wiedziałam, że się tego później dowiem. Takie same zdanie miały pozostałe pytanie. Dobrze wiedziałem, że później się czegoś dowiem. Po jakimś czasie przyjechała pizza. Po skończonym posiłku wszyscy obejrzeliśmy film. Który był na prawdę bardzo ciekawy. Takie same zdanie miała również i reszta. Po obejrzeniu filmu wszyscy poszliśmy spać, ponieważ większość jutro w końcu zaczyna studia. Nadal nie wiem co mnie pokusiło. Ale wiem, że później się dowiem z takimi myślami poszedłem spać.