Perspektywa Dracona
Gdy dostałem sms. To od razu pojechaliśmy do szpitala. Mając nadzieje, że z dziewczynami jest wszystko porządku. Ale nigdy nic nie wiadomo. O czym już kilka razy się przekonałem. Ale co się dziwić. Jak zawsze może być gorzej. Po zachowaniu swojego narzeczonego wiem, że ten się trochę tego obawia. A mi się to właśnie za bardzo się nie podoba. Ale co się dziwić. Jak się o niego martwię. Wiem, że inni również. Po dotarciu na miejsce. Czekał tam na nas Blaise. I poinformował, że panią są badanie i trochę im to zajmie. I że niestety. Ale niczego od tamtych się nie dowiedzieli. A ja nie mogłem w to wszystko uwierzyć.
Perspektywa Harry'ego
Gdy ujrzałem w jakim stanie są dziewczyny. To nie mogłem w to wszystko uwierzyć. A żeby było tego mało. To okazało się również, że nie wiadomo czy ci nie pracowali na zlecenie, ponieważ w trakcie przesłuchania okazało się, że ci musieli coś niestety wziąć, ponieważ umarli. Ale wiem jedno może jednak nie będzie już, tak źle. Ale nigdy nic nie wiadomo. Aby o tym nie myśleć zająłem się mały. Który grzecznie sobie spał. A ja dobrze wiedziałem, że to długo może niestety ale nie potrwać. Co mnie właśnie śmieszyło.
Perspektywa Fredy
Gdy tak siedzieliśmy to dowiedzieliśmy się co tam napotkali gdy próbowali odbić panie. Dowiedzieliśmy się również co na dzisiaj dla nich zaplanował Leon. Ale nie spodziewał się, że popsujemy jego plany. I wszystko się posypie. Gdyby ten wiedział. To na pewno by coś wymyślił. A tak nie żyje wraz ze swoim braciszkiem. A ja mam tylko nadzieje że moja siostra wraz z przyjaciółkami wyjdzie z tego. Nigdy nie chciałem aby coś jej się stanie. Ale wraz z bliźniakiem niestety zawiodłem. Z tymi myślami siedziałem i czekałem na jakieś informację. Nawet pocałunki Cedrika mi nie pomagały.
Perspektywa Steve
Wraz z innymi siedzę tak od dwóch godzin. Próbowałem odesłać młodego z synkiem. Ale ten nawet pod groźbą Dracona został. Mówiąc, że dopóki nie dowie się w jakim stanie są dziewczyny nie wróci do domu. A ja wiedziałem, że niestety nie żartuje. I to mnie właśnie najbardziej dobija. Ale co się dziwić. Jak zawsze może być gorzej. Z tymi myślami czekałem na informację. Mając nadzieje, że że te nadejdą szybko. I chyba ktoś mnie wysłuchał, ponieważ ujrzałem lekarza który prowadził wszystkie panie. I może będzie miał jakieś wiadomości.