Perspektywa Jamesa
Gdy się obudziłem to wszystko mnie bolałem muszę przyznać, że Regi dał mi na dość długo nauczkę. Ale nie wiedziałem, że to dopiero początek mojej kary. Gdy wczoraj już zasypiałem to wszedł Peter który uznał, że za mało dostałem i dał mi dalszą karę a później jeszcze się kochaliśmy co teraz odczuwam. I zastanawiam się jak mam dzisiaj funkcjonować. Po chwili ujrzałem Syriusza. I od razu zrozumiałem, że u niego też nie było ciekawe. I że za powiada się dla nas na prawdę bardzo ciężki dzień. Mając tylko nadzieje, że wszystko będzie normalnie funkcjonować.
Perspektywa Ginny
Muszę przyznać, że panowie wczoraj dostali cudowną lekcję życie. Którą na pewno na dość długo zapamiętają. A ja nie mogłam ze śmiechu. Za to Harry z Draconem uznali, że wspólnie zjedzą śniadanie. A ja miałam jakieś dziwne przeczucia, że to nie o to chodziło. Ale nie miałem pewności, że mam rację. Po jakimś czasie ci zeszli na dół. I musiałam przyznać, że się myliłam, ponieważ myślałam, że ci przez całą noc się kochali. A jednak nie, ponieważ Harry funkcjonował normalnie. Takie same zdanie miała również i reszta.
Perspektywa Harry'ego
Dopiero jak odeszliśmy od posiadłości mordowałem swojego chłopaka, ponieważ wszystko mnie boli jak chodzę a Scorpius przez cały czas tylko się uśmiecha. A ja na prawdę nie wiem w kogo się w dał chyba w swojego ojca. Gdy to powiedziałem to Draco znowu zaatakował mnie w usta. Ale trwało to krótko. A ja chciałem jeszcze. Na co ten, że jak wrócimy. A ja dobrze wiedziałem, że będzie to jak najdłużej ciągnął. A jego uśmiech mi to potwierdza. Po jakimś czasie wróciliśmy do domu gdzie wraz z innymi zjedliśmy kolację. Od razu zauważyłem, że Ginny mnie obserwuję. I na prawdę nie wiem, jak to możliwe. że ja tak dobrze funkcjonuję.
Perspektywa Dracona
Po obiedzie wraz ze swoim chłopakiem i synkiem udałem się do pokoju. Tam ten mnie ostrzegł, że Ginny już się czegoś domyśla. Dlatego też zaproponowałem na kolację pizzę. A ten się ze mną zgodził. Bo wiedział, że zapowiada się inaczej ciekawa rozmowa. Po jakimś czasie ta przyjechała. A że zamówiłem dla wszystkich to musiałem prosić Blaise o pomoc. A Ginny i tak się mi bacznie przyglądała. Tak samo jak i Hermiona. Ja nie wiem skąd ci wiedzą. Ale się później tego dowiem.
Perspektywa Hermiony
Uznałam, że coś przegapiłam. Ale nadal nie wiem co. Ale wiem jedno. że później się do wiem. Po skończonym posiłku od razu udałam się do pokoju a moja dziewczyna uznała, że obejrzymy sobie dzisiaj horror. Ta wie, że się boję i cały film będę się jej przytulała. Mam tylko nadzieje. że jednak nie będzie tak źle. Ale się myliłam i nawet jak szliśmy spać to się do niej przytulałam. A po jej minie wiedziałam, że ma z tego powodu satysfakcję.