《Yoongi - Size ait şarabı içerken yakalanıyor...》
Viski. Viski. Viski. Viski.
Yoongi, gözleri üç hafta önce rafta bıraktığına yemin edebileceği güçlü alkol şişesini ararken birkaç kez tezgaha vurarak zihninin içinde mırıldandı. Ya da belki de sadece yarısı kalmıştı, şimdi düşündüğüne göre, aynı hafta sizin için aldığı pahalı likörün bir kısmını içmişti, belirli bir mısra ile boğuşurken, memnun hissetmiyordu.
Yine de geçen hafta eve geldiğinde kötü bir günün ardından elinden gelenin en iyisini hissetmediği bir kez daha vardı...
Görünürde bir şişe viski olmadığını ve o gece ona hiç viski olmayacağını fark ettiğinde, surat asmış, mağlup gözleri etrafı araştırmaya devam etmişti.
Aptal.
Ertesi güne kadar evde olmayacaktınız ve uzun, yalnız bir gece geçirecekti. Hoseok birkaç dakika önce onu arayıp, yazarken aldığı ve haftanın sonuna kadar teslim etmesi gereken şarkının nakaratını bildirmişti, artık yarın gece yarısına kadar bitirmesi gerekliydi. Dolayısıyla, çok ihtiyaç duyduğu ilhamı almanın sadece iki yolu vardı:
1. Sen.
2. Viski.
Ve tam o sırada bunlardan hiçbiri yoktu.Ya da belki tam olarak değil, her zaman biraz çeşitlilik kullanabilirdi, değil mi? Bu yüzden gözleri, kararlı bir şekilde çalıştığınız yerde terfi aldığınızda annenizin size armağan ettiği süslü şarap şişesine düştüğünde düşündü. Şu anda sizi bir haftalık bir iş gezisine, Tokyo'ya götürmüş olan şarap.
Şişeyi eline almadan önce bir süre düşündü -yaklaşık üç saniye oldu-. Ev stüdyosuna gitmeden önce onlardan birini de kaptı, böylece yeni işine hemen başlayabilir.
Şimdi, ne kadar kötü göründüğünü biliyordu, onu özel bir gün için sakladığını biliyordu. Tam olarak ne gibi özel bir durum, hiçbir fikri yoktu ve senin de bilmediğinden oldukça emindi. Ama yarın akşam eve dönecektin ve bu ona, senden çaldığı aynı markayı ve bir yıllık şarabı aramak için şehirde dolaşması için birkaç saat verirdi. Hadi, seni ödülsüz bırakmıyordu tabii ki. O bir dangalak değildi. Sizin izniniz olmadan içiyordu... ve sonra asla fark etmeyesiniz diye değiştiriyordu.
Evet, plan buydu. Bu mükemmeldi.
Sadece o küçük bir ayrıntıya dikkat etmedi ve sen planlanandan bir gün önce eve döndün. Endişelenmesini ve yoğun programından biraz zaman ayırarak sizi havaalanından almasını istemiyordunuz bu yüzden ona söylememeye karar vermiştiniz -böyle bir kararın ikinize de geri tepeceğini hiç tahmin etmemiştiniz-. Yoongi için de, sen öğrenmeden önce şişeyi değiştirmenin bir yolu yoktu. Senin içinse içmeyi dört gözle beklediğin o güzel şarap artık yoktu.
"Geç saatlere kadar mı çalışıyorsun?" Tatlı sesini işitince başını senin yönüne çevirdi.
Ve belki de seni gördüğünde gözlerinin aydınlanma biçimine bu kadar kapılmasaydın, içlerinde bir tür panik tuttuğunu fark ederdin -sandalyesinde dönüp biraz sağına doğru hareket etti, böylece vücudu boş şişeyi görmenizi engelleyecekti.
"B-Bebeğim..." kısmen de olsa zaten etkisini göstermeye başlamış olan alkol nedeniyle, habersiz gelişinizin ona neden olduğu sürpriz yüzünden kekeledi. "Sen söylemedin... Bilmiyordum..."
"Biliyorum," ne demek istediğini yeterince iyi bilerek sözünü kestin. "Üzgünüm sana haber vermedim, ama gördüğün gibi buraya geç geldim ve beni almaya gelmek zorunda hissedecektin, bunu istemedim..."
Aynen böyle, tamamen saklamaya çalıştığı şarabınızı unuttu, yumuşakça gülümsedi ve ellerini tutmanız için kollarını uzattı. Seni kendine çekmesine izin verdin.