📍Bölüm 6

5.9K 108 18
                                    

《Bir Tartışmanın Ortasında Onlardan Korkarsınız》

*Jin*

İkinizin tartışması alışılmadık bir şey değildi. Normalde en küçük şeylerle ilgili tartışmalara girersiniz, ancak bir saat kadar sonra sakinleşip çatışmayı çözersiniz. Jin'den ikiniz için birkaç tabak ve çatal bıçak bulaşık yıkamasını istemiştiniz, hepsi bu. Bir şey diğerine götürdü ve şimdi mutfağın iki yanında duran bir kibritin ortasındaydın. Ellerini saçlarının arasında gezdirdi, bir tabak aldı, tezgaha geri çarptı, tabak binlerce parçaya bölündü.

Jin'e bunun neden olduğunun farkına vararak şoka girdin. "Hayır, üzgünüm, seni korkutmak istemedim." Dikkatle mutfağa girdi, elini omzuna koydu, gözlerini onunkine bakmaya zorladı. "Seni asla incitmem, üzgünüm seni korkuttum, tabağı atmak istemedim. Sinirlendim, ama bunu asla seni incitmeye çeviremem. Asla. "

"Jin'i tanıyorum, sadece gürültü beni şaşırttı." Kollarınızın beline, başınızın da omzuna dolandığını hissettiğinde gülümsedi. "Beni asla incitmeyeceğini biliyorum."

"Asla, seni çok seviyorum."

**********************************************

*Yoongi*

Yoongi'nin bağırması çok nadirdi, bu yüzden sesi yükseldiğinde yardım edemezdiniz ama paniklediniz. Kanepede oturup, gününün ne kadar stresli geçtiğini size söylerken dinlediniz ve asla anlayamadınız. Daha fazla sinirlendiğinde, sana daha da yaklaştı ve tüm hayal kırıklığının kum torbası olmanı sağladı. Bağırmaya devam ederken kolları her yöne sallanarak havada uçtu.

Yüzünüzü sıktığı yumruğundan korumak için ellerinizi kaldırdığınızda, aniden sol kolu tehlikeli bir şekilde yüzünüze yaklaştı. "Bekle! Hayır! Bebeğim, ben... Seni asla incitmezdim. Lanet olsun." Önünüze diz çöktü ve dudaklarınızı tatlı bir şekilde öpmek için yüzünüzü ellerinizden uzaklaştırdı.

"Lütfen bana bak, ne kadar kızarsam kızayım yemin ederim seni asla incitmeyeceğim. Sana asla dokunmayacağıma inanmalısın, seni bu şekilde parmağını bile kıpırdatacak kadar çok seviyorum." Yanaklarını çukurlaştırarak karşılık verdiğini hissederek alnını seninkine bastırdı.

"Bunun olduğunu bile unutabilir miyiz? Her şeyin senin için ne kadar zor olduğunu anlıyorum, her zaman göstermesem bile beni asla incitmeyeceğini biliyorum, seni seviyorum Min Yoongi." Sessiz kaldı, seni ona yakın tuttu, hayatında olduğun için minnettar oldu.

"Yaptığını biliyorum; Bunu senden çıkarmamalıydım, üzgünüm Jagi."

**********************************************

*Hoseok*

Normalden daha yüksek sesle bağırmaya devam ederken, ikiniz de ne hakkında tartıştığınızı unutmuştunuz. İkiniz de odanın iki yanına oturdunuz, sonunda sustu. Pencereden dışarı baktınız, çevresel görüşünüzü yakaladınız, Hobi ayağa kalktı.

Koltuğunuzda hafifçe geri çekildiniz, dizlerinizi çenenizin altına getirdiniz. "Ne?" Hobi fısıldadı, endişeli durumunun önünde çözüldüğünü izledi. "Sana vuracağımı mı sandın? Aşkım sadece özür dilemeye geliyordum, sana böyle hissettirdiğime inanamıyorum." Yanına oturdu, senin çabucak kapattığın küçük bir boşluk bıraktı.

"İstemiyorsan bunu yapma. Biliyorum seni korkuttum ve yeterince özür dileyemem, sonsuza dek bunu telafi edeceğim bebeğim."

Omzuna bir öpücük bastırarak onu sakinleştirmek için dudaklarına bir el koydunuz. "Hobi özür dileyecek bir şey yok, sadece gelmeni beklemiyordum, hepsi bu, yanlış bir şey yapmadın." Eline karşı mırıldandı, arkasını öptü.

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin