📍Bölüm 133

3.3K 66 31
                                    

Ehehehe yeni kapak nasıl ben yaptım

《İyileşme Süreci x Yoongi   -8. Üye-》

Birine bu kadar yakın olmanın en zor yanı, hayat bir kez daha başına gelenleri kontrol edemeyeceğinizi ve sadece hak ettikleri sevgiyi, mutluluğu ve huzuru elde edeceklerini garanti edemediğinizi kanıtladığında, bu ezici oluyor. . Yoongi senin en yakın arkadaşlarından biriydi, sadece bir grup üyesi değildi ve onun her dönüşte çok acı çekmesini izlemek canını yakıyordu ama iyileşme sürecinde acı çekmesini izlemek seni daha da çok incitiyordu.

Yoongi uykusunda kıpırdandı, battaniyenin onunla birlikte hareket etmesi için biraz titredi, örtünmeye çalıştı. Gözleri açıldı, sen telefonuna bakarken yarı uykulu, koltuğunun yanında seni gördü. "Tatlım?" acıklı bir şekilde sırıttı. "Bu..." saate baktı, "gecenin bir yarısı. Burada ne yapıyorsun?"

Ona döndün, telefonunu kilitledin ve kucağına düşmesine izin verdin ama Yoongi telefonu alıp komodinin üzerine koydu ve sen konuşmaya başladın. "Bir şeye ihtiyacın olursa diye burada olmak istedim." Sesin o kadar üzgün ve endişeliydi ki Yoongi kıkırdamadan edemedi. "İyiyim, biraz dinlenmelisin. Gel," diyerek elini kolunuza doladı ve sizi onunla birlikte yatağa çekmek için nazikçe hareket etti. "Aht," diye azarladı, sen itiraz etmeye çalıştığında. "Üşüyorsun ve yatağım burada benimle birkaç saat yatıp canımı yakmaman için yeterince büyük, tamam mı? Gel yorganın altına gir."

"Ama Yoongi-"

"Hayır," dedi, sonunda seni yanına alıp battaniyeyi çenene kadar çekerken hafifçe gülümseyerek. "Artık üzerini örtmüş ve sıcacıksın. Tamamen örtülü, sıcak ve acısızım” diye vurguladı. "Sanırım artık biraz uyuyabiliriz, değil mi?" Başını salladığında, iyi uzanabileceği için elini öptü. "İyi.. Seni seviyorum Y/N. Uyu."

Bir 8. Üye kitabı çevirmeye karar verdim. Umarım becerebilirim. Desteklerinizi esirgemeyin lütfen.

8. Üye sever misiniz?

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin