📍Bölüm 90

3.5K 74 55
                                    

《Seni Gömleğini Giymiş Bulurlar》

*Jin*

Yorganı üzerinden attın, soğuk hava sana çarptı. Odayı taradığınızda bulabildiğiniz tek şey Jin'in önceki gece uyuduğu, sabah erkenden stüdyoya gitmeden önce üstünü değiştirdiği gömlekti.

"Vay canına," diye soludu eve geldiğinde, seni tek örten şey gömleğiyle kanepede uzanmış olarak buldu. "Sıcak görünüyorsun, bunu giymeye ne zaman karar verdin?" Kıkırdayarak yanına uzanmak için hareket etti.

"Gömleğini geri istiyor musun?" Sen sordun.

"Kesinlikle hayır, fit görünüyorsun, elimde olsaydı asla çıkaramazdın."

Kıkırdayarak göğsüne yaslandın. Elleri vücudunda gezindi, kalçalarına yaslandı. "Güzel bir gün geçirdin mi?"

"Evet, sana bak, her zaman böyle görünseydin her zaman evde olurdum."

"Öyle söyleme çünkü seni kendime aldığımı bilseydim bunu her gün yapardım." Kıkırdayarak başının üstüne hassas bir öpücük kondurdu.

"Bazen aldırmıyorum."

**********************************************

*Yoongi*

Duştan çıkarken ön kapının sesi zıplamanıza neden oldu, elinizde olan tek şey Yoongi'nin gömleklerinden biriydi, üzerine atıyor, kapıda kimin olduğunu görmek için merdivenlerden aşağı koşuyor, nefesinizi düzenlemeye çalışıyordu.

"Pekala, merhaba." Yoongi'nin karşında durduğunu görmek için başını kaldırdın. "Üzgünüm, anahtarımı unuttum," diye kıkırdadı, gözleri bir aşağı bir yukarı bakıyordu. "Doğum günüm falan mı, bana genellikle böyle davranmıyorsun?"

"Hayır, seni aptal, duştan yeni çıktım," dedin ona nemli saçlarını göstererek.

"Bana hazırlandığını sanıyordum, asla bilemezsin, hala şanslı günüm olabilir."

Kolunu dürterek gözlerini devirdin. "Böyle devam et, bu gömleği çıkaracağım ve çok daha rahat ve çekici olmayan bir şeyle değiştireceğim."

"Hayır, yapma. Şu anki görünüşünden hoşlanıyorum, bir şey yapmayacağım, söz veriyorum."

"Bırak saçımı kurutup makyajımı yapayım, sonra istersen bir şeyler yapabiliriz." Gülümseyip onu eve çekip ön kapıyı kapattın.

"Makyaj yapma, şu an olduğun gibi güzel görünüyorsun."

**********************************************

*Hoseok*

Hobi'nin kımıldadığını duyunca yuvarlanıp başının üstüne yumuşak bir öpücük kondurdunuz. Gözleri yavaşça açıldı, kolları beline dolandı, seni kendine çekti, Kıkırdadı, belindeki malzemeyi hafifçe hissederek.

"Benim gömleğimi mi giyiyorsun?" Yumuşak kumaşı tanıyarak kıkırdadı. Yorganın altına baktı, "Sen!" diye bağırdı. "Dün gece bunu giymeye nasıl karar verdin? Çok şirin görünüyor; Fark etmediğime inanamıyorum."

"Belki de sandığın kadar farkında değilsindir," diye şaka yaptın.

"Dün gece boyunca seninleydim, gizlice bir illüzyonistle falan mı çıkıyorum?"

Başını salladın, "hayır, dün gece üşüdüm ve bulabildiğim tek şey gömleğindi, bu yüzden giydim, senin için uygunsa?"

"Elbette çok yakıştı, gerçekten şaşırdım."

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin