📍Bölüm 99

3.2K 64 47
                                    

《Yandere BTS'in Y/N'nin seni seviyorum demesine tepkisi》

*Daddy! Namjoon*

"Seni seviyorum." En sevdiğin korku filmi oyuncusu ekranda göründüğünde diyorsun. O sırada Namjoon geçti, yüzü bir kitaba gömüldü. Görünüşe göre seni ve sözlerini fark etmedi ve bir şeyler aramaya başladığı mutfağa daha da gitti.

Sert ses, onu takip etmenizi ve dilimleme maşasını çıkardığını ve size doğru yürüdüğünü görmenizi sağlar.

"Bu sözlerin kime hitap ettiğini cevapla, çünkü ben olmazsam o pis dilini koparırım."

**********************************************

*King! Jin*

Bugün sen ve Jin'in rıhtım boyunca yürüyebildiğiniz sakin ve güzel bir gündü. Genellikle bu nadiren olur ve tüm gününüz malikanede geçer ama bugün Jin küçük bir hediye vermeye karar verdi.

"Tekneyi görüyor musun? Denizde bir gezintiye çıkacağız ve sana özel bir şey göstereceğim." Kim elini uzatarak uzakta, gözle görülür şekilde yaklaşan küçük bir noktayı işaret ediyor.

"Seni seviyorum" diye fısıldadın erkek arkadaşına sarılarak. Sevinciniz sınır tanımıyordu, görünüşe göre tanrılar size merhamet etmiş ve Jin'i normal kılmış.

"Keşke seksten sonra duyabilseydim, ama sorun değil.", Kim başının üstünü öperken güldü.

**********************************************

*Mafia! Yoongi*

"Bu sözler gerçekten doğru mu, yoksa daha sonra vurabilmek için güvenimi mi kazanmak istiyorsun??", Bitmemiş konyağını bırakarak, Yoongi sana yaklaştı, vücudunun her santimini inceledi.

Min her zaman paranoyaktı. Bu, özellikle babasının onu mafya işleriyle tanıştırdığı okul yıllarında belirginleşti. "Kimseye güvenemezsin" Yoongi'nin bağlı olduğu bir kuraldır ve senin sözlerin onu asla yeniden düşünmeye zorlamaz.

"Eğer seviyorsan kanıtla. Arkadaşlarını öldür ve bana kafalarını getir!"

**********************************************

*Assasian! Hoseok (Suikastçi)*

"Seni seviyorum! Seni seviyorum! Seni seviyorum!" Hoseok'un bacaklarına sarılarak ağladın ve ona evde kalması için yalvardın.

Hoseok ne kadar korkunç olsa da onun kendini tehlikeye atmasını istemedin ve o kişi seni hayatta tuttu ve büyüttü. Polis şehirde ve Chon'u arıyor. Onu yakalarlarsa seni de hapse atacaklarını biliyordun çünkü Hoseok masum seni insanları öldürmeye zorladı.

"Ben de seni seviyorum ama para bize kendiliğinden gelmez. O yüzden çeneni kapa ve uyu, yoksa bodruma gidersin!"

Ah, polisin onu değil, sizi kurtarmak için aradığını bilseydiniz. ne yapardın merak ediyorum.

**********************************************

*Werewolf! Jimin*

"Ne dedin? Tekrar et, tekrar yapmanı istiyorum." dedi Jimin heyecanla, tüm işlerinden vazgeçip hızlı bir şekilde sana doğru yürüyerek.

"Seni seviyorum Jimin!"

"Sevgili ... aşkım ... biliyordum, her zaman biliyordum ... ben de seni seviyorum ... sen ... sonsuza dek benim", tekrar duymak isteyen ağzından tutarsız konuşma uçtu.

Park Jimin, senin onu seveceğini ve kaderini kabul edeceğini her zaman biliyordu, bu sadece bir zaman meselesiydi.

**********************************************

*Sadist! Taehyung*

"Seni seviyorum"

"Evet biliyorum"

"Hepsi bu mu, bana tek söylediğin bu mu Taehyung?", (Abla kaşınma ablaa) erkek arkadaşının olanlara kayıtsız bakışı bazen canını sıkıyordu, ama ona itiraf edene kadar bunun hakkında konuşmaya asla cesaret edemedin.

Değiştirilmiş gibisin: mütevazı bir itaatkar oyuncaktan, otoriter, korkusuz bir kıza dönüştün. Bağırmaya devam etmek istedin ama boğazını güçlü bir şekilde kavramak, yaklaşan eylemini çabucak durdurdu.

"Bebeğim, sana bana sesini yükseltme hakkını vermedim. Beni gerçekten seviyorsan, bunu kanıtlamaya çalışmalısın."

**********************************************

*Psychopat! Jungkook*

Jungkook onu yanına aldığından beri her gün sürekli seni ne kadar çok sevdiğini söylüyor ve aynı zamanda ona "Ben de seni seviyorum" diye cevap vermeye zorluyor. O zamandan beri seni kırdı ve bu sözlere inandırdı. Şimdi bu cümle olmadan tek bir dakika bile bitmiyor, nerede olursanız olun, ne yaparsanız yapın, ona her zaman sevginizden bahsetmeniz gerekiyor.

"Seni seviyorum Jeon Jungkook"

"Bende seni seviyorum Jeon Y/N"

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin