📍Bölüm 111

3.3K 51 19
                                    

《Uyurken Tırnaklarını Boyamak》

*Kim Seokjin*

O gece senden önce uyuyakalmıştı, ona katılmak isteyip istemediğini görme zahmetine bile girmedi . Yani misilleme olarak o uyurken tırnaklarını pembeye boyamaya karar verdin. Uyandığında ve işine bir göz attığında, şok olurdu. Gerçi üzülmemişti. Bunun yerine gün boyu pembe tırnaklarını sallamaya çalışırdı.

"Bence boyalı tırnaklarla iyi görünüyorum."

**********************************************

*Min Yoongi*

Yoongi'nin izin günleri olduğunda, bazen kendini başka hiçbir şey için fazla endişe duymadan hayal dünyasına, yani evine giderken bulur. Bu sefer onu uyandırmak yerine biraz daha namussuz olmaya ve tırnaklarını boyamaya karar verdin. Uyandığında - bitirir bitirmez - kafası çok karışık olurdu, ama aynı zamanda size eğlenceli bir görünüm de verirdi.

"Şimdi seninkini yapayım!"

**********************************************

*Jung Hoseok*

Hoseok'un iyi bir uyuyan olduğunu çabucak öğrendin, bu yüzden bir gün kendini özellikle sıkıcı hissettiğinde, fuşya pembesi ojeni aldın ve erkek arkadaşının tırnaklarını boyadın. Bir saat sonra uyanıp onları fark ettiğinde seni aradı ve gıdıkladı, sonra kaşlarını çattı.

"Bir daha asla senin yanında uyumayacağım!"

**********************************************

*Kim Namjoon*

Namjoon sana filmi bitirmek için uyanık kalacağına söz vermişti, bu yüzden kafasını kanepeye dayadığında intikam alman gerektiğini biliyordun. Böylece en sevdiğiniz pembe ojeyi aldınız ve her tırnağı dikkatlice boyadınız. Biraz sonra uyandığında tırnaklarını gördü ve ikiyle ikiyi birleştirdi.

"Sen deli misin! Artık ben NamjoonGül'üm!”

(Orijinal portekizce metinde gül demiyor tabii ki ben türkçe versiyonunu yaptım kjdbcksjd)

**********************************************

*Park Jimin*

Az önce kıpkırmızı bir oje almıştın, bu yüzden kutlamak için uyuyan erkek arkadaşında test ettin. Onun uyanmasını beklerken sen de uyuya kaldın. Sonunda uyandığında, parlak renkli tırnaklarını görünce şok oldu.

Yanında uyuyan figürünüzü gördü ve aynısını size yapmaya karar verdi. Biraz sonra uyandın ve tırnaklarını gördün, sana ölümcül bir bakış attı.

"Kızma, artık ikiziz!"

**********************************************

*Kim Taehyung*

Kısa bir şekerlemeden uyandığında pembe boyalı tırnaklarını görünce gülümsedi ve seni aramak için ayağa kalktı. Merdivenlerden inerken seni koltukta oturmuş film izlerken gördü. Gülümseyerek kendini senin kucağına attı ve elini elinin içine koyarak tırnaklarını gösterdi. "İyi iş çıkardın bebeğim! Şimdi deneme sırası bende!"

**********************************************

*Jeon Jungkook*

Zavallı Jungkook yeni bir müzik videosu çekmekten bıkmıştı ve eve gelir gelmez uykuya daldı. Eve geldin ve onu eski bir sarı tişörtle kanepede uyuklarken gördün, bu sana tırnaklarını boyamak için harika bir fikir verdi.

Sinsiydin ve onları neredeyse mükemmel şekilde boyamayı başardın. Daha sonra uyandığında tırnaklarını gördü ve onu uyandırmadan ne kadar iyi yaptığın karşısında çıldırdı.

“Ben uyurken nasıl bu kadar iyi boyadın? Ninja mısın?"

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin