📍Bölüm 112

3.2K 47 40
                                    

《Vejeteryansın》

*Kim Seokjin*

Jin, senin gibi vejeteryan olamayacak kadar eti severdi ama sen de onunla birlikte yiyebilmen için her zaman iki ayrı porsiyon yapmaya çalışırdı.

"Bence çok güzel, biliyor musun?" Tabağı önüne koyduğunda gülümsedin.

"Ah, sorun değil. Bana normalde asla yapmayacağım şeyleri pişiriyor, bu yüzden hoşuma gidiyor.” Başını öptü ve yanına oturdu. "Umarım tadı güzeldir."

Her zaman olurdu. Çünkü Jin bir şarkıcı olmasaydı, kesinlikle bir şef olacaktı.

**********************************************

*Min Yoongi*

"Karidese ne dersin?"

"Yoongi, vejetaryenlik balıkları da içerir."

"Bu bir daha asla karides yememi istemediğin anlamına mı geliyor?" Neredeyse somurtacaktı. Gerçekten çok tatlıydı. Sert Ağustos D, kız arkadaşının bir daha karides yemesine asla izin vermeyeceğinden korktuğu için somurtuyor. Gülmeye başladın ve yanaklarını sıktın, onu hafifçe öpmeden önce, "Bunu düşüneceğim," dedin, onu biraz daha kızdırmak için.

Tabii ki yine de karides yemesine izin verirdiniz ama onu öyle görünce biraz daha oynamak istediniz. Sırf bu ifadesi nadiren gerçekleşen bir şey olduğu için. "Biraz alırım ve sen burada olmadığında yerim, tamam mı? Yani onu asla görmen gerekmeyecek."

**********************************************

*Jung Hoseok*

İkinci randevunuz vardı ve o sizin vejetaryen olduğunuzu bilmiyordu çünkü ona henüz söylememiştiniz. Ama bir et lokantasında akşam yemeği rezervasyonu yaparak sizi şaşırttı, bu da muhtemelen ilk randevunuzda ona söylemeniz gerektiğini anlamanıza neden oldu.

"Eveti ne istiyorsun?" Hoseok gülümseyerek sordu.

"Ah," gergin bir şekilde güldün, "Sanırım salata alacağım."

"Salata? Bir et lokantasında mı?" Neredeyse hayal kırıklığına uğramış görünüyordu. Ne de olsa seni oraya bunun için götürmedi. Bifteklerin inanılmaz kalitesini tatmanızı istedi. "Eh, sadece ben aslında bir vejeteryanım." Hoseok zamanı durdurabilseydi, ayağa kalkar ve içinde bir delik olana kadar kafasını duvara vururdu.

Neden bir et lokantasını arayıp rezervasyon yaptırmadan önce bu olasılığı düşünmemişti? Başka bir restoran güzel olurdu, her zaman vejetaryen seçenekleri var ama et lokantasında değil. "Y/N, üzgünüm, bilmiyordum..."

"Tahmin edemezsin." Başını hızlıca salladın ve elini onunkinin üzerine koydun. "Sana ilk başta söylemeliydim, özür dilerim. Ama salatada iyiyim."

"Ve benim de yememem mi gerekiyor...?"

"Hayır tabii ki hayır! Lütfen ne yemek istiyorsan onu ye. Eti sevmemem, çevremdeki herkesi de sevmemeye zorlamak istediğim anlamına gelmez. Bu sadece kişisel bir seçim, bu yüzden lütfen bifteğini ye." Hoseok gülümsedi, elini çevirip onun gözlerinin içine bakarken elini tuttu.

Ve bunun sana aşık olmaya başladığı zaman olduğuna yemin edebilirdi.

**********************************************

*Kim Namjoon*

"Vay canına, gerçekten mi? "Namjoon ona vejeteryan olduğunu söylediğinde gerçekten ilgilendi. "Bir şey mi oldu yoksa sadece kişisel bir seçim mi?"

"İkisinden de biraz, sanırım. Bunu birçok şey için seçtim ama hayatımda ete ihtiyacım olmadığını fark ettim. Ve onları yemezsem vücudum iyi."

"Daha zayıf mı hissediyorsun?"

"Hayır, hala bedenime ihtiyacı olan şeyi verdiğime eminim, böylece bir şey eksikmiş gibi görünmüyor. Ona iyi bakarım."

İlk buluşmalarınızda genellikle böyle bir konuşma yapmazdınız. İnsanlar sık ​​sık “Oh, tamam” dedi ve başka konulara geçti ama Namjoon merak ediyordu, sorular sordu ve cevaplarını dikkatle dinledi. Onu çok sevdin.

Ve görünüşe göre, idol olduğuyla ilgili tüm konuşmalardan ziyade, sizinle entelektüel sohbetler yapmaktan gerçekten hoşlanıyor gibiydi. İkiniz iyi bir başlangıç ​​yaptınız, gerçekten.

**********************************************

*Park Jimin*

"Yardıma mı ihtiyacın var?" Jimin arkadan kollarını sana sardı, yanağını öperken hafifçe bir yandan diğer yana sallanmaya başladı.

"Sorun değil. Benim de biraz et yapmamı ister misin, yoksa bu türevi olmayan versiyonu yemekte bir sakınca var mı?"

“Sana zaten söyledim, benim için ayrı porsiyonlar yapmanı istemiyorum. Ete ihtiyacım yok, sadece senin yaptığını yiyebilirim ve bundan memnunum. Çünkü bu her zaman iyi hissettirir." Yanağınızı bir kez daha öpüp masaya tabakları koymaya başlamadan önce kulağınıza gülümsediğini hissedebilirsiniz.

Senin vejeteryanlığını bu kadar kabul edeceğini ve senin yüzünden daha az et yiyeceğini ve bunun için senden nefret etmeyeceğini asla düşünmezdin. Ama az önce sana gerçekten seni sevdiğini ve saygı duyduğunu kanıtladı ve sen bundan hoşlandın.

**********************************************

*Kim Taehyung*

Taehyung, en azından biraz et içermeyen bir şey yemeye ilgi duyduğunu asla düşünmezdi, ama Tanrım, az önce yaptığın öğle yemeği o kadar iyi geldi ki ağzından çalmak üzereydi.

Fark etmediniz bile, biri aniden kaşığınızı ve kasenizi elinizden çalana kadar yemek yemeye ve telefonla oynamaya devam ettiniz.

Erkek arkadaşına ağzın açık bir şekilde baktın, kasedeki yemeğin neredeyse yarısını yediğini ve her ısırık aldığında inlediğini izledin. "İyi, ha?"

"Ah evet, harika!"

"O zaman kendin yap, seni hırsız!" Kaseni almaya çalıştın ama Tae bir adım geri çekildi ve başını salladı, öğle yemeğini almak için onu dairenin etrafında kovalamak zorunda kalana kadar kaşık kaşık ağzına koymaya devam etti. Ve sen başardın, ama kase zaten boştu.

**********************************************

*Jeon Jeongguk*

"Tamam ama, sonsuza kadar mı?" Jeongguk, vejetaryenliği konusunun tekrar ne zaman gündeme geldiğini sordu. "Neden bunu tekrar soruyorsun? "İç çekerek telefonu kapattın.

"Şey, sadece küçük bir makale okuduğum için düşünüyordum" - sana doğru yürüdü ve seninle birlikte yatağa oturdu, ellerini tuttu ve elini başparmaklarıyla arkada gezdirdi - "çok fazla proteine ​​ihtiyacın olduğunu okudum. Hamilelik sırasında." Kaşlarını çattın, "Jeongguk, hamile değilim."

"Henuz iyi degil. Ama sen ve ben, şey, biliyorsun."

"Hap işe yarıyor, tamam mı? Yakın zamanda hamile kalmayacağım ve hamile kaldığımda bir doktorla oturup onunla bu konuyu konuşacağız. Ve bir bakalım, tamam mı?" Bu onun rahat bir nefes almasına ve başını sallamasına neden oldu. Henüz hamile bile olmamana rağmen o sadece endişeliydi.

İnsanların düşündüğünün aksine, Jeongguk'un harika bir baba olacağı hissine kapıldın.

Evet bu bölümler şişe uzun bir süre yeter hadi bay aksnjqndwjndjw

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin