《Astım Atağınız Var》
*Jin*
Jin'in dikkatini çekerek öksürüğün yükseldi. Seninle yüzleşmek için döndü, eğildiğini fark etti, gittikçe daha ağrılı hale geldikçe göğsünü okşadı, oturma odasında soluyacak havayı bulmaya çabaladı, kendini dengelemek için kanepeye sarıldı.
Soluk alıcınızı kaparak, sizi dik oturarak koştu. "İyisin, sadece bana odaklan, bana bak," dedi önünüzde diz çökerek. "O güzel gözleri üzerimde tut."
Başını salladın, önünden nefes alıp verirken onu taklit ettin. "Doğru nefes alamıyorum," diye içini çektin, bir nefes çekerek. "Jin, yardım et."
"Panik yapma, sadece sakin ol, kendine birkaç dakika ver ve iyi olacaksın, solunum cihazın çalışacak, zaman tanı," diye cesaretlendirdi ve gözlerinin üzerinde kalmasını sağladı.
"Benimle nefes almaya devam et," diye kısık bir sesle fısıldadın, "yardımcı oluyor." Çabucak, nefes alıp vermenize yardım etmeye devam etti, ellerini seninkinin üzerine koydu, nazikçe sıktı.
"Güvendesin, sadece bana odaklan jagi, sana bu konuda yardım ediyorum."
**********************************************
*Yoongi*
Rahatlatıcı ilacınızı bulmaya çalışırken çantanıza karıştırdınız, zamanla daha kötü hissetmeye ve artık onsuz başa çıkamamaya başladınız. İlacın orada olduğunu biliyordunuz, ancak diğer tüm öğelerin altında bulamadınız.
Tüm içindekileri araştırarak çantanı devirdin. "Nerede?" Ağladınız, tüm bunların arasında arama yapmaya çalışırken gözyaşları vizyonunuzu bulanıklaştırdı.
Yoongi hızla geldi, bakmana yardım etti. "Ne arıyorsun? İlacın mı?" Ona başını salladın. "Pekala, arkanı yaslan ve onu bulacağım, odaklan tatlım, iyisin."
"Teşekkür ederim." Kısa süre sonra onu size teslim ederken buldu, nefes aldınız ama hiçbir şey değişmedi, gözleriniz genişledi. "nefes alamıyorum," diye fısıldadın, Yoongi'yi çantana geri koyarken hazırlıksız yakaladın.
"Hey, iyisin, seni hastaneye götüreceğiz, paniğe kapılmamaya çalış," gülümsedi, seni aldı, arabaya taşıdı.
"Çabuk ol lütfen, acıtıyor."
**********************************************
*Hoseok*
Metal çatalınızın tabağınızın porselenlerine çarpma sesi Hobi'nin zıplamasına neden oldu. Hâlâ tabağınızda yarım öğün varken size bir göz atarak ciyakladı. Kendini sakinleştirmeye çalışarak masanın ucunu kavrayarak başını salladın.
Hobi'deki panik büyüdü, "Sorun ne? Neden yemeyi bıraktın? " Çılgınca sordu, yanınızda hareket ederek, yüzünüzü onun gözlerinin içine bakacak şekilde getirdi.
Başınızı salladınız, "Artık yemek yiyemiyorum, astım krizi geçirecekmişim gibi hissediyorum, bunu yapacak nefesim varmış gibi hissediyorum."
"Pekala, bu bir sorun değil, bir anlığına sana odaklanalım. Elinden geldiğince nefes almaya çalış ve nefes almaya devam ed, gidip ilacını bulacağım, ”dedi başınızın üstünden öperek.
Oturma odasını göstererek, "Sehpa," diye mırıldandın. Hobi çabuk fark etti, ilaçlarınızı anında buldu ve kendinizi daha iyi hissetmenize yardımcı olmak için geri getirdi.
"Güvendesin, sadece acele etme, hiçbir şey için acele etme."
**********************************************