📍Bölüm 50

3.7K 43 4
                                    

《Endometriozisiniz Var》

Endometriozis, rahim içini döşeyen endometrium tabakasının rahmin dışındaki başka bir bölgede büyümesi sonucu gelişen ve sıklıkla ağrılı seyreden bir hastalıktır. Endometriozis en sık olarak yumurtalıklar, fallop tüpleri ve pelvisi örten dokuda görülür.

*Jin*

Kanepeye uzanıp başınızı Jin'in kucağına koyarak yuvarlanarak inlediniz. Yumuşak bir gülümsemeyle aşağı baktı. "Sorun nedir?" Diye sordu, senden kaçan yüksek sesle iniltiyle rahatlamaya çalışarak sordu.

"Sadece dönem ağrıları," diye içini çektin, elinin karnının üzerinde durduğunu hissettin. "Ne kadar uğraşırsam uğraşayım, rahat edemiyorum."

"Üzgünüm," diye fısıldadı, "yapabileceğim bir şey var mı? Belki masaj falan?" O teklif etti. Başınızı salladınız, daha da eğildiniz.

Dayanılmazdı, ama senin katlandığın bir şeydi. Hiçbir şeyin yardımcı olacağını sanmıyordun.

"Bunu yaşaman berbat," diye içini çekti, "acıyı dindirebilseydim yapardım. Bir şeye ihtiyacın olursa bana seslen, belki biraz uyumaya çalış."

"Elini bir süre orada tutabilir misin? İyi hissettiriyor." Eli, ağrınızın çoğunun nereden geldiğini tam olarak bilerek, midenizin çukuruna nazikçe masaj yaptı.

"Sana bakacağım Jagi," diye fısıldadı, "acıyı unutmaya çalış."

"Çalışıyorum, bunun bitmesini istiyorum."

**********************************************

*Yoongi*

Yatağın karşısına uzanırken, sadece hastane kıyafeti giymiş, doktorun yeniden ortaya çıkmasını beklerken dehşete kapılmıştı. "Bunların hepsi gerçekten gerekli mi?" Diye sordu, çevrenizdeki tüm makinelerle uğraşmak için mücadele etti.

"Yoongi, dokuyu görebilmelerinin tek yolu bu, sadece rahatla." Elini sıkıca tutarak huzursuzdu. "Bu sadece bir laparoskopi."

"Garip, olan bu. Tüpler gidecekleri yere gitmemeli,” diye kıvrandı, hatta onu titretmek için yeterli olduğunu düşündü.

Gözlerin yuvarlandı, "sadece karnımda küçük bir kesik açacaklar."

"Ve içine bir tüp sokacaklar!" Diye haykırdı. "Bu senin için hiç tuhaf değil mi? Beni tedirgin ediyor."

“Bunu yapmak, endometriozis olup olmadığını öğrenebileceğim anlamına geliyorsa, yapacağım. Cevaplara ihtiyacım var Yoongi, tek yol bu." Başını seninkinin yanına yaslayarak başını salladı.

"Keşke bazen senin kadar cesur olsaydım," diye mırıldandı, "iyi olacaksın."

"Biliyorum. Her şeye rağmen seni yanımda tutuyorum. "

**********************************************

*Hoseok*

Hobi'nin telefonunda alarm çaldı, titreyen eli uzandı, hamilelik testini sehpadan alıp arkasını çevirdi. "Olumsuz," diye fısıldadı, koltuğa düşerken ellerini saçlarının arasından geçirmeni izleyerek.

"Bu ne zaman olacak? Yani cidden, neredeyse iki yıldır deniyoruz,” diye iç geçirdiniz, hayal kırıklıklarınız bir başka testte daha da arttı.

"Bunun kolay olmayacağını her zaman biliyorduk," dedi, "doktor hamile kalmakta zorlanacağını söyledi ve sorun değil. Eninde sonunda olacak."

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin