📍Bölüm 137

3.4K 73 50
                                    

《Onlar Yüzünden İnciniyorsun》

Bu geceki bölümler Ben_kimimamk için yazılmıştır.

*Namjoon*

Evinizde bir şeylerin kırılması, olağandışı bir olay değildi. Erkek arkadaşınızın “yıkım tanrısı” lakabı maalesef çok uygundu.

Şimdiye kadar, evde ilk aylarınızda bir milyon gibi görünen onarımları yapmak zorunda kaldıktan sonra, orada bir yıldan fazla yaşadıktan sonra nihayet Joon geçirmez şeylere sahip olduğunuzu düşünüyorsunuz. Yine de bazı şeyler %100 kırılmaz hale getirilemezdi. Namjoon bir şekilde merdivenlerdeki tırabzanı kırdığında şaşırmadın. Yine de bu tür şeylere alışmıştın, bu yüzden bir hafta sonu kız gezisi için uzaktayken ondan düzeltmesini istedin.

Namjoon'un antrenman programını bildiğini düşünürsek, beklendiği gibi boş bir eve döndün. Cidden aşırı yüklenmiştiniz, bu yüzden delicesine ağır gece çantanızı merdivenlerden yukarı taşırken biraz dengesizdiniz.  Hala kırık olan tırabzana tutunarak dengenizi kaybettiniz. Merdivenlerden yuvarlanarak aşağı indin. Böylece günü kırık bir bacakla bitirdin. Erkek arkadaşınızın sizi arayıp neden hala evde olmadığınızı sorduğunda ve ona acil serviste olduğunuzu söylediğinizde ne kadar şaşırdığını hayal edin.

O, elbette, senin yanına koştu ve düşüşünün sebebinin tırabzanı tamir etmedeki başarısızlığı olduğunu öğrenince dehşete kapıldı. Suçluluk duygusuna kapıldı ve sonraki birkaç hafta boyunca sen iyileştikçe seni tamamen bebekleştirdi.

O kadar kötü hissetti ki, can sıkıcı bir şekilde koruyucu oldu, kelimenin tam anlamıyla kendi başına hiçbir şey yapmana izin vermedi. Yine de çok sinirlenmiş olamazsın çünkü bunu sevgiden yaptığını biliyordun.

(Gaza gelip bacağınızı kırmayın arkadaşlar sizin bir Namjoon'unuz yok...)

*****

*Jin*

Mutfakta üst raflara ulaşacak kadar uzun olmamak çok büyük bir acıydı.  Neyse ki, üst raf öğeleri çok sık kullanılmadığından, en azından çoğu zaman, ihtiyacınız olduğunda sizin için bir şeyler kapmak için dünya çapında süper yardımsever bir yakışıklıya sahip oldunuz.

Bir gün çocukları kahvaltıya davet etmeye karar verdiniz, bu yüzden önceki gece yatmadan önce Jin'den waffle makinesini dolapların tepesinden indirmesini istediniz.  Ondan önce yattınız, bu yüzden daha sonra yatmadan önce yapacağını varsaydınız. Ertesi sabah erken kalktınız ve iş onu yine çok geç saatlere kadar uyuttuğu için Jin'in uyumasına izin vermeye karar verdiniz. Mutfağa gittiniz ve malzemeleri ve gerekli mutfak aletlerini toplamaya başladınız, ancak Jin'in waffle makinesini indirmeyi unuttuğunu keşfettiniz.

Buna kızmadın, aklında çok daha önemli şeyler olduğunu anladın. Ama şimdi kendinizi bir sandalyenin üzerinde dururken buldunuz, parmak uçlarınızda durup waffle makinesini almaya çalışırken sallandınız. Sonunda uzandığınız şeyi yakalamışken dengenizi kaybettiniz ve sandalyeden düştünüz. Bir sonraki şey, waffle makinesinin üstünüze düşmesi sebebiyle bacağınızda oluşan büyük bir çürük ile yerde olduğunuzu biliyordunuz. Çarpma sesiyle uyanan Jin, ne olduğunu görmek için mutfağa koştu. Yaralanmanın sebebinin kendisi olduğunu düşünerek kendini çok kötü hissetti.

Oğlanları kahvaltı planlarını iptal etmeleri için aramadan önce seni yatak odana geri taşıyarak dinlenmen için ısrar etti. Yemek pişirme işini devraldı ve size kahvaltıyı yatağınıza getirdi, ardından sonraki birkaç saati mutfak dolaplarını tamamen yeniden düzenleyerek üst raf tamamen kullanılmayacak şekilde geçirdi.

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin