《Çıktığınıza İlişkin İpuçları Bıraktığınızda》
Idol!au
*Jin*
Geçen gece akşam yemeğinden bir fotoğraf yükler yüklemez düşünceler arttığı için gülmeden edemedin ve birçok hayran Jin'in sadece birkaç gün önce aynı yerde fotoğraf yüklediğini fark etti.
"Benim gibi spamlanıyor musun?" Sen gönderiyi yayınladıktan sonra Jin odanın karşısından sordu.
Ona cevap olarak başını salladın, "Aynı gece orada yemeğe çıktığımız belli olmasın diye fotoğrafları bilerek farklı zamanlarda paylaştığımızı düşünüyorlar."
"Yanlış sayılmaz," diye kıkırdadı Jin, üstünde hayranları tarafından ship adınızın işlendiği bir tişört vardı, "Hayranların bu kadar dikkatli olacağını düşünmemiştim."
"Hayranlarını gerçekten küçümsüyorsun Jin."
Birkaç yorumu okurken omuzlarını silkti, “O restoranda farklı günlerde yemek yemiş olabiliriz, hayranlar gerçeği bilmeyecek, değil mi?”
"Onlara söylemediğimiz sürece bilmeyecekler."
Jin'in başı sana karşı iki yana sallandı, "Onları tahminde bırakmak hoşuma gidiyor, hepsi dedektiflik oynuyor, hayranları bir kez olsun tetikte tutmak güzel."
"Bu davayı çözmelerinin uzun süreceğini sanmıyorum."
*****
*Yoongi*
Yayında sahne arkasında Yoongi ile karşılaştığınız anda, gözleriniz onun bileğine baktı ve onun da sizin taktığınız bileziği taktığını ve ikinizin kısa bir süre önce bir seyahatte satın aldığınız bilekliklerle uyuştuğunu fark ettiniz.
"Seninkini taktığını düşünmemiştim," diye içini çektin, bakmak için bileğini tuttun.
Yoongi aşağı baktı, neye baktığını hemen fark etti, "Geçen hafta eve geldikten sonra bunun olmasını engellemek için seninkini çıkardığını sanıyordum."
"Hayranlar kesinlikle bunları fark edecekler, keskin gözleri var," diye içini çektiniz, "her iki performansı da izleyecekler ve anında fark edecekler."
"Endişelenecek bir şey değil."
Kafanı iki yana salladın, "Eğer hayranlar birlikte olduğumuzu anlarsa o zaman peşimize düşerler ve halka açılmaktan başka seçeneğimiz kalmaz."
"Sadece tahmin ediyorlar, hiçbir şey doğrulanmadı."
Yumuşak bir iç çekerek, yenilgiyi kabul etmeye başladın, "Sanırım ikimizin de aynı şeyi takmamızın tesadüf olduğunu düşünebilirler."
"Kesinlikle, bu sadece bir ipucu, ne eksik ne fazla."
*****
*Hoseok*
Birkaç akşam önceki özçekiminizi yüklediğiniz anda, hayranlar, Hobi'nin günler önce yüklediği bir fotoğrafta görülebilen benzer dekora dikkat çekerek, altına yorum yapmakta gecikmedi.
"Seni izliyorlar," diye sırıttı Hobi, güncellemene bakarken sana telefonunu göstererek.
Hepsinin ne kadar keskin olduğuna gülmeden edemediniz, "belki ikimiz de süslü kırmızı duvar kağıdına sahip restoranlardan hoşlanıyoruz, tüm bunlar onlara hiçbir şey kanıtlamıyor."
"Çok tarz bir restoran," diye hatırlattı size, "Seul'ün bunun gibi restoranlar için popüler olduğu söylenemez, benim için oldukça kesin bir kanıt olduğunu söyleyebilirim."