《Size Kendinizi Nasıl Savunacağınızı Öğretiyorlar》
-Mafya! BTS-
=Üyelerin eski takıntılı kız arkadaşları geçen hafta sizi kaçırıyor. Üyeler sizi bulsa da bu konudan ötürü kavga ediyorsunuz ve aranız oldukça bozuk. Bu tehlikeli hayattan bıkmış durumdasınız.=
*Jin*
"Y/N? Seninle konuşabilir miyim?" Jin, bir zamanlar kendisinin de olan yatak odasının kapısına hafifçe vurarken sordu. Gözlerin Jin'inkilerle buluşmadan önce kitabından başını kaldırıp parmağınla sayfayı işaretledin. Kapının yanında duruyordu, omzunu çerçeveye dayamıştı. Yüzünde daha önce hiç fark etme fırsatı bulamadığınız garip bir bakış vardı.
"Bir sorun mu var?" Hiçbir şey olmamış gibi görünse de kaşlarını çattın.
"Hayır," başını salladı ama kesinlikle aklında bir şey vardı. "Sadece seninle konuşmak istedim."
Jin, koltuğun karşısına geçip bacaklarını zarif bir şekilde çaprazladı, ancak parmakları iç içeydi.
"Ben..." diye başladı, daha önce onda hiç tanık olmadığın bir şekilde, kelimeleri bulmakta güçlük çekiyormuş gibi duruyordu. Kitabı tamamen kapatmanızı ve söylemek üzere olduğu şeye odaklanmanızı sağladı.
"Ben yokken bile kendini savunmayı öğrenmeni istiyorum."
Bir an hareketsizce birbirinize baktınız, Jin'in ne önerdiğini anlamak için zar zor yeterli zamanınız oldu.
"Ne demek istiyorsun?" sen sordun.
"Bunun kulağa nasıl geldiğini biliyorum," dedi Jin neredeyse öfkeyle. Bacaklarını çaprazladı ve sana yaklaşırken dirseklerini dizlerine dayadı. "Bir şey olursa seni korumak için orada olacağım ama demek istediğim yalnız olacağın değil, sana söz veriyorum, Y/N."
Biliyordun, söylemek istedin ama çeneni kapalı tuttun. Kaşlarınız çatıldı ve mideniz sıkıştı.
"Ama senin yanında olmadığımda bile güvende olmanı istiyorum. Özellikle..." diye başladı Jin ama kendini durdurdu çünkü ikinizin temelde nasıl ayrıldığından bahsetmek üzereydi. Olan her şey, ona olan güveninizi kaybetmenize neden oldu ve Jin, buna yol açan kendi sorunları üzerinde tefekkür etti - dahası, ilişkinizi nasıl düzelteceğinizi bulmaya çalışıyor.
"Tamam..." sessizce kabul ettin ve kitabını kaldırdın, "Bana öğret."
Jin gözlerinin içine bakarken dudakları aralandı, hevesini duyunca suçluluk duygusunu yok etti.
Sonraki hafta, Jin size bir boğulma hissinden, kendini korumanın temellerini, biri saçınızı veya kolunuzu tuttuğunda ne yapacağınızı öğretti. Hatta size düğümlerden nasıl kurtulacağınızı gösterdi. Bununla birlikte, en kötüsü ve sonuncusu, Jin, tıpkı deli eski kız arkadaşınının size yaptığında olduğu gibi; biri ağzınıza bir bez tutup sizi bayıltmaya çalışırsa ne yapacağınızı öğretti.
"Henüz yapmak zorunda değiliz," dedi Jin, ona öğrendiklerini göstermen gerektiğinde. Bu son savunma tekniğinin seni tetikleyebileceğini biliyordu ama sen kararlıydın.
Yine de Jin saldırgan gibi davranıp avucunu ağzına koyduğunda donup kaldın. Sana öğrettiği her şey, zihninden kayboldu ve gözlerinden kaçtı. Gözyaşların yanaklarını yaktı ve nefesin hızlandı. Jin seni hemen bıraktı ve sen ona sırtını önmek yerine yüzünü ona çevirerek geri çekildin.
(Burada araya giriyorum. Anlamamış olabilirsiniz diye. Jin'in eski takıntılı kız arkadaşı geçen haftalarda sizi bayıltıp kaçırmaya çalışıyor. Siz de bunun etkisinde olduğunuz için son aşamada bu kadar etkileniyorsunuz.)