📍Bölüm 125

3.1K 55 0
                                    

《Evlatlık Olduğunu Öğreniyorlar》

*Seokjin*

Evlatlık olduğun gerçeğini gündeme getirdiğinde Jin anlayışlıydı. Olumlu ya da olumsuz, söylemek istediklerinizi dinledi. O her zaman omzunda ağlamak ya da sadece konuşmak için oradadır. Zamanı geldiğinde ailenle tanışmaktan heyecan duyacaktır.

***********************************

*Yoongi*

Yoongi, ona evlatlık olduğunu söylediğinde çok şaşırmadı. Durumunuz hakkında ona söylemek istediğiniz her türlü bilgiyi dinledi ama bundan çok fazla bir şey çıkarmadı. Aile durumunuzdan memnun göründüğünüz sürece, o sizinle mutluydu.

***********************************

*Hoseok*

Konuya evlatlık olarak girdiğinde Hobi pek düşünmedi. Bu konuda nasıl hissettiğinizi ve şu anki şeylerden memnun olup olmadığınızı sordu, ancak konuşmak istemediğiniz sürece konuyla ilgili daha fazla kişisel ayrıntı için baskı yapmazdı.

***********************************

*Namjoon*

Namjoon, özellikle pek çok çocuğun buna ihtiyacı var gibi göründüğünde, benimsemenin takdire şayan bir davranış olduğunu düşünüyor. Ebeveyninizin seçimine hayran kalacaktı, size böyle güzel bir ev ve büyüme ve ilerleme yeteneği verdikleri için mutluydu.

***********************************

*Jimin*

Jimin, ona evlatlık olduğunuzu söylediğinizde merak ederdi, özellikle içinde bulunduğunuz koşullar hakkında. Tabii ki, istemeseydin burnunu sokmazdı ama nasıl bir şey olduğu ya da öz anne babanın kim olduğunu bilip bilmediğin hakkında sorular sorardı.

***********************************

*Taehyung*

Taehyung başka bir meraklı zihin, sen konuyu açar açmaz onun hakkında konuşmak isterdi. Aileniz hakkında çok şey soruyor ve onları daha fazla tanımak istiyor, aynı zamanda biyolojik anne babanızı ve tüm bunlar hakkında nasıl hissettiğinizi de merak ediyor.

***********************************

*Jungkook*

Jungkook, ona söylediğinde dinler ve kabul ederdi ama soruları daha sonra gelirdi. Bazen kendini iyi hissettiğinde sana sorardı. Büyüme deneyiminizin onunkinden farklı olup olmadığını merak ederdi. Tüm soruları bir kez yoldan çıktığında, tüm üyeler gibi onun için de normal hale gelecekti.

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin