📍Bölüm 158

3.2K 83 45
                                    

《Sarhoşken Sana Bakıyorlar》

Ayayayay çok özlemişim yeni bölüm atmayı🥺
Telefondan çevirdim 4 saattir bununla uğraşıyorum 🥲
Sık sık buraya uğrayamasam da sizi çook seviyorum lütfen siz de kitabımı sevinn
İyi okumalar 🖤

Bu bölüm sabırla bölüm bekleyen tüm aslan parçalarına ithaf edilmiştir.

*Seokjin*

Sizi merdivenlerin sonuna kadar götürmeye, ayaklarınıza rehberlik etmeye, her adımda basamağı kaçırmaya ve sizi beceriksizce geri indirmeye çalışırken Jin'den bıkkın bir iç çekiş geldi.

Geç oluyordu ve zaman geçtikçe Jin'in sabrı tükeniyordu. "Neden adım atmıyorsun? Yoksa beni kandırmaya mı çalışıyorsun?"

"Bir adım göremiyorum," diye sızlandın ona, "önümde bir sürü bulanıklık var."

Kafası karışmış halin karşısında başını salladı, "Sana ne kadar içki içtiğine dikkat etmeni söylemiştim," diye kaşlarını çattı, ayağın basamağı tamamen ıskalarken bir kez daha izledi. "Sanırım artık bana başka seçenek bırakmadın."

Siz farkına varmadan, kolları sizi sardı ve sizi merdivenlerden yukarı taşımak için kucağına çekti. “Bir erkek arkadaşım var, bundan hoşlanmaz” diye seslendin.

"Seni güvenli bir şekilde yatırırsam erkek arkadaşının anlayış göstereceğinden eminim."

"Erkek arkadaşımın yatağına mı gidiyorum?" Daha sonra sorguladın.

Kim olduğu hakkında hiçbir fikrin olmadığını fark eden Jin'den nazik bir kıkırdama geldi, "Erkek arkadaşının yatağına gidiyorsun ve sen biraz dinlenirken o sana bakacak."

"Şimdiye kadarki en iyi erkek arkadaşa sahibim," dedin seni taşıyan kişiye, "onunla tanışmalısın, harika biri."

“Harika bir adama benziyor;  sana sahip olduğu için çok şanslı olmalı."

*****

*Yoongi*

Yoongi'nin önüne tökezleyerek, caddede yürürken O dengenizi korumaya çalışıyordu. Elleri bir kez daha kalçalarınızı kavradı ve belinizi sardı.

(Canim sen de ayaküstü..)

Ayağını burktuğunda kafası inanamayarak salladı, hiçbir şey olmamış gibi yürümeye devam etti.  "Keşke bazen senin kadar sarhoş olabilsem."

"Ben mi?" Kendini göstererek masumca sordun, "ama sarhoş değilim, gayet iyiyim."

Bir kez daha başını salladı, sadece gerçekten ne kadar sarhoş olduğunu görmeni dileyerek. "İyi olmaktan çok uzaktasın Y/N, eğer seni şimdi bırakırsam o zaman sadece yere düşecek ve kendine zarar vereceksin."

Başını olumsuzca salladın, ellerini belinden itmeye çalıştın, "Bebek bakıcısına ihtiyacım yok, kendime bakabilecek kapasitedeyim, o kadar da zor değil."

"Seni şu anda tek başına bırakmamın imkanı yok, bu güvenli değil."

"Neden? Bana güvenmiyor musun?" Çaresizce ona sordun.

Yoongi'nin gözleri seninkilerle buluştu, dikkatlerini çekmeye çalışarak, "Sana güveniyorum ama seni tanıyorum da ve sarhoş olduğunda nasıl olduğunu tam olarak biliyorum, bu yüzden umurumda."

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin