《İşitme Cihazı Kullanıyorsunuz》
*Jin*
Gözleriniz Jin'in başka bir sevimsiz şakasına devrilirken, tepkinize gülmeden edemedi. "Duymak istersen, bir tane daha var," diye söz verdi sana geniş bir gülümsemeyle, cevap olarak başını hızla sallarken hala kıkırdıyordu.
Ellerin onu dürtmek için uzandı, "Bir fıkra daha anlatırsan seni duymamak için işitme cihazımı çıkarmam gerekebilir."
"Şakalarım o kadar kötü mü?" Jin, elleriniz yukarı kalkarken, işitme cihazlarınızı çıkarıp kendinizi dinlemekten alıkoymakla tehdit ederken şaşkınlıkla nefesi kesildi.
Tam elin cihaza dokunduğu anda onu uzaklaştırdın ve koluna hafifçe bastırdın. "Bir fıkra daha anlatırsan, bu şeyleri kapatacağım, şakaların komik değil," diye uyardın onu, başını iki yana sallayarak. (Girl you'r such a backstabber)
Gözleri kısıldı, "Keşke mizahımı daha çok takdir etsen."
“Babanın şakaları korkunç,” diye hatırlattın ona, “gerçekten senin şakalarını komik bulan biri var mı, hiç kimse?”
"Bana bir dakika ver, birini düşünebilirim."
*****
*Yoongi*
Yoongi sana bir kutu uzatırken, ifadendeki kafa karışıklığını sırıtarak izledi. Cevaplar için ona bakarken, "İşitme cihazların için," dedi, "gerektiğinde onları orada tutabilirsin."
Kapağı kaldırdın, içine baktın ve bir parça kumaş dışında boş olan bir kutu gördün. "Bana bunu almak zorunda değildin."
"Onları komodinde gördüğümde sürekli kirlenmelerinden endişeleniyorum, onları temiz tutmanın iyi olacağını düşündüm." Gülümseyerek sözleriyle sizi şaşırttı.
Kutuyu yere koydunuz, kulaklarınızın arkasına uzandınız ve işitme cihazlarınızı çıkardınız. Tam olarak uymayı başardıkları şekilde kutuya yerleştirdiniz. "Bu onları çok iyi durumda tutacak," diyerek ona gülümsedin.
Başını salladı, cihazları tekrar yerleştirmeni bekledi, ondan sonra konuştu "İyi yaptım mı?"
"İnanılmaz yaptın," dedin, "hiç kimse bana böyle bir şey almayı düşünmemişti, bir kutu çok iyi bir fikir."
"Sadece sana yardım etmek için bir şeyler yapmak istedim."
*****
*Hoseok*
Yüzünüzün önünde bir el fark ettiğinizde gözleriniz yukarıya baktı ve Hobi'nin telefonunu sana uzattığını gördün. İşitme cihazlarınızı bulana ve onu duymak için yerleştirene kadar basılı tutarak, "Çalıyor," dedi.
Yine de telefonu eline aldığında, cevapsız bir aramayla ekran karardı. "Genellikle titreşimleri hissedebiliyorum ama yetişemiyorum."
"Sorun değil, seni arayan kişiyi geri arayabilirsin," diye temin etti Hobi, kendini kötü hissetmeye başlamadan önce araya girerek, "Zaten annendi, anlayacaktır."
Ekranda annenizin adını görmek için sizi kimin aradığını kontrol ederek telefonunuza geri döndünüz. "Gidip onu aramamın sakıncası var mı? Dışarı çıkmak için çok acelen yok, değil mi?”
Başını salladı, "Acele etmeyin, birkaç dakika daha bekleyebiliriz."
"Bahse girerim beni saçma sapan bir şey için arıyordur," diye kıkırdadın, "bu günlerde beni rastgele herhangi bir şey için arıyor."