📍Bölüm 81

3.4K 66 15
                                    

《Mafia & Yandere BTS  -  Odadan İzinsiz Çıkıyorsunuz》

*Seokjin*

Özellikle misafirler geldiği için odanızdan ayrılmanın sonuçları olacağını biliyordunuz, ama kendinize engel olamadınız. Jin'i çok özledin. Evi aradın, onu bulamayınca hayal kırıklığı içinde ayağını yere vurdun. Ta ki arkadaşlığıyla tanınan biri olan Jungkook'a rastlayana kadar. Ondan Jin'i bulmasına yardım etmesini istediniz ve önceliğinizle ilgisi olmayan aşırı kelimeleri gerçekten kaydetmediniz.

Seokjin, çocuğun seninle flört etmek için acıklı girişimlerde bulunmasını izlerken kınayarak Jungkook'a baktı. Sonra, arkasına habersizce baktığında kendi kendine kıs kıs gülüyordu, bir hamle yaptığını fark edemeyecek kadar erkeklerle tecrübesizdi.

Sen derin bir nefes alıp Seokjin'e doğru koşarken Jungkook birinci sıranın ortasında yarıda kaldı. Jungkook şaşkın şaşkın baktı. Seokjin duruma sadece gülebildi, büyük eller küçük çerçevenizi sardı ve sizi yakın tuttu. Seokjin'in gözleri, Jungkook'a bakarken gururla parladı ve kulağına tatlı sözler fısıldadı, "Genellikle deliririm prenses, ama kesinlikle bunu telafi ettin." Ne demek istediğinden emin değildin ama sorgulamayacaktın. Sadece onun kucağında olmaktan memnundun.

**********************************************

*Yoongi*

Esnedin, soğuk evin içinde sersem bir şekilde gezindin. Yoongi gece boyunca bir yerlerde kaybolmuştu ve soğuk hava boğazındaki nemi kurutmuştu. Odanızdan çıkmamanın en iyisi olduğunu biliyordunuz, özellikle de burası ziyaretçilerle dolup taştığı için, ama bir içkiye çok ihtiyacınız vardı.

Mutfağa başarılı bir şekilde ulaşmayı başardın ve kendine bir bardak doldurdun, soğuk su boğazına çarptığında titredin. Su hala susuzluğunuzu giderdiği için pek umurunuzda değildi.

Birden sıçradın, yaklaşan birinin sesiyle kristal cam neredeyse parmaklarının arasından kayıp gidiyordu. Çabucak yere koydun, dağınıklığı çok da umursamadan, sadece görülmekle. Sonra gizlice yukarı çıkmayı başardın. Koridordan odanızın yanında gelen ayak sesleriyle donarak odanıza koştunuz. Görmeden güvende olabileceğin ve hakkında bilgi sahibi olabileceğin tek bir yer daha vardı, Yoongi'nin ofisi. Girmeniz yasaklanmış olsa da, en erişilebilir ve önemli ölçüde yarı güvenliydi.

"Yoongi," küçük sesin kulaklarına çınladı, etrafında oturan adamlar sana döndüler. Sırıttı, sen geniş, özür dileyen gözlerle bakarken çerçeven titriyordu. "Gel kucağıma otur meleğim."

**********************************************

*Hoseok*

Evin içinden geçen soğuğa karşı tek savunma hattınız, uyluklarınızın ortasına ulaşamayacak kadar küçük bir havluydu. Hoseok'la karşılaşmayı beklemiyordun, kendini ona sunacak kadar güzel görünmek istedin. Ne yazık ki, banyonun kapısını açtığınızda, tam karşınızda kendinizi görmeyi umarak, Hoseok'un göğsündeki sadece siyah gömlek elbisesini görebiliyorsunuz.

"Hoseok mu?" Ona baktın, yanaklarından bir allık döküldü. Farklı görünüyordun. Hala morluklar ve kesiklerle kaplı olabilirsin ama daha parlak ve mutlu görünüyordun. Gözlerinde korkuyla bakmak yerine onu gördüğüme sevindim. "Üzgünüm. Daha şık görünmek istedim,” diye itirafta bulundun. Hoseok, sözlerin karşısında kalbinin atmaya başladığını hissetti ve ıslanmayı umursamadan titreyen vücudunu göğsüne çekti.

Şampuanınızın güzel kokusunu içine çekti, o anda kalbi tıka basa döndü. Tatlı meleğinin sadece onu mutlu etmek istediği gerçeğine kızamazdı. Sözler kalbini fazlasıyla ısıtmıştı. Onu memnun etme konusundaki başarısız girişimin için seni tedavi etmek istedi.

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin