📍Bölüm 75

3.4K 65 8
                                    

《Köpeğiniz Bebeğinizin Yumrusunu Korur》

*Jin*

Eli, yumrunuzun üzerinde durmak için öne uzandı, yumuşak bir kafa hissederek, o daha üzerine gelmeden hemen önce elini uzaklaştırdı. "O ne yapıyor?"

Neyi kastettiğini görmek için aşağı baktın; köpeğin hamile kaldığından beri her zaman olduğu gibi senin yanındaydı. "Çok yaklaşmanı istemiyor."

"Yine de benim çocuğum, onun çocuğu değil."

Sadece bir kez daha savuşturulmayı denediğinde kıkırdadın. "Açıkçası aksini düşünüyor, her zaman benim yanımdaydı ve şimdi her zamankinden daha fazla beni arıyor."

"Yıllardır buralardayım, kesinlikle kim olduğumu biliyor," diye inledi.

"Belki, ama belki sana güvenmiyor, sende kötü bir his uyandıran bir şeyler var," diye alay ettin, gözleri dönmeye devam ederken.

“Önümüzdeki dört ay boyunca buna sahip olmayacağım, yumrunu tutabilmek istiyorum” diye inledi omuzlarını silkti.

"İkna etmen gereken ben değilim, o," diye kıkırdadın köpeğini göstererek.

"Ben iyi bir insanım dostum, bana havlama."

**********************************************

*Yoongi*

Holly'nin odanın karşı tarafından havladığını duyunca sıçradı, ikiniz de onu neyin harekete geçirdiğini anlamaya çalışırken arkanızı döndünüz. "Hiç bu kadar sarsıldığını görmemiştim."

Yoongi umursamadı ama sana doğru bir adım daha atarken bir kez daha havladı. "Bence bunun sebebi yumru olabilir, bana çok yaklaşmanı istemiyor."

"Anlamıyorum, korunması gereken onun yumrusu değil."

Kıkırdayarak onu uzaklaştırdın, "Yaklaşırsan, onu tekrar harekete geçirirsin, yatağına dönene kadar bekle ve karnımı bir kez daha kucaklayabilirsin."

"Nasıl biri olduğunu bilmek bütün gece sürebilir," diye bağırdı.

"O zaman sadece beklemen gerekecek," diye dalga geçtin, gururla elini tümseğe dayayarak, "sonunda buralarda güvende olduğunu anlayacak."

"Kendi köpeğimin çocuğumu korumak için bana baş kaldırdığına inanamıyorum, diye kıkırdadı ve ellerini masumca havaya kaldırdı.

"Artık onun evdeki üçüncü favorisi olduğunu bilmek berbat olmalı," diye şaka yaptın.

"Karşılık verirdim ama haklı olduğunu biliyorum."

**********************************************

*Hoseok*

Elini yumrunuzun üzerine koyması içgüdüseldi, ancak eliyle temas ettiğinde elinin arkasını ısırdığını hissetti. "Mickey!"

Elini senden çekip göğsüne dayamasını izlerken çığlığıyla sıçradın. "Ne yaptı? Tam o sırada uyuyordum Hoseok."

"Üzgünüm ama elimi ısırmaya çalıştı, bunu hiç yapmadı."

Kafa karışıklığı içinde ona baktın, hiçbir tepki vermeden elini ona doğru hareket ettirdin, "Benim için sorun yok, o zaman yaptığın bir şey olmalı."

"Ben yumruya dokunmaya çalışmaktan başka bir şey yapmadım," dedi size.

"Biliyorsun, internette köpeklerin bebek çarpmalarına karşı gerçekten koruyucu olduğunu okudum, bence burada olan şey bu olabilir," dedin.

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin