📍Bölüm 58

3.5K 53 4
                                    

《Hyung Line x Yandere Profilleri》

*Jin*

İyelik türü

Tehlike seviyesi: 10/10

• Çok sahiplenici, sen ona ve sadece ona aitsin.

• Kıskanç bir adam, yakınınızdaki başka bir adamın düşüncesinden nefret eder.

• Size bir kraliçe gibi davranır ama sizi ne zaman yerinize koyacağını bilir.

• Ona kötü davranın ve sevdikleriniz hatalarınızın bedelini ödesin.

• İplerinizi nasıl çekeceğinizi bilir.

• Önünüze oturmanız için sizi küçük bir kafese kilitler. Onunla birlikte olduğun için bile kendini şanslı hissetmen gereken tüm nedenleri duydun.

• O bir sadist ve seni incitmesi onun için sorun değil.

• "O kimdi prenses?"

• ”Bana yalan söyleme! Bana karşı gelirsen ne olur biliyor musun?"

• "Benim için iyi bir kız ol, seni ağlarken görmekten nefret ediyorum"

Jin sert biri olmasına rağmen, sana hala bir kraliçe gibi davranır, seni her türlü zarardan koruyacak ve sevecek. O memnun etmesi kolay bir adam, kucaklaşmayı ve her zaman yanında olmanı seviyor.

**********************************************

*Yoongi*

Kontrol tipi.

Tehlike seviyesi: 9/10

• Mutlaka sahiplenici değil ama olduğu anlar var.

• Her zaman nerede olduğunuzu bilmek zorundadır.

• Genellikle sizi takip eder.

• Yaptığınız her şeyin kayıtlarını, gördüklerinize gittiğiniz yerde tutar.

• Sık sık arkadaşları ve aileyi kıskanır.

• ”Oh, bu senin arkadaşın mı? İlginç onu daha önce görmemiştim."

• "Üzgünüm ama nereye gidiyorsun? Sanmıyorum, o yüzden buraya geri dön."

• ”Benim güzel çiçeğim, lütfen benimle bunun için kavga etme. Bana nereye gittiğini söylemen gerektiğini biliyorsun, bu kendi güvenliğin için."

Yoongi bazen size karşı biraz şiddet gösterebilir, ancak bunu arkadaşlarınızdan çıkarmayı tercih eder ve bir kez sahip olmadığınızda ailenize taşınacaktır. Bütün gününü seninle geçirmekle yetiniyor, ona iltifat etmen ve dikkatinin% 100'ünü ona vermen hoşuna gidiyor.

**********************************************

*Hoseok*

Yapışkan ve takıntılı bir tip.

Tehlike seviyesi: 8/10

• Resimlerinizle dolu birden fazla kutu var.

• Hakkınızdaki her şeyi bilir, hiçbir ayrıntıyı kaçırmaz.

• Kişiliğinizi o kadar iyi bilir ki, yalan söyleyip söylemediğinizi anlaması onun için kolaydır.

• Size karşı kullanması gerektiğinde, korktuğunuz şeylerden hoşlandığınız şeylerle dolu bir defter tutar.

• "Örümcekler o kadar korkutucu değildir bebeğim. (Bok değildir wöğk) Korkacak bir şey yok tamam mı?"

• "En sevdiğin bende, film gecesine ne dersin?"

• ”Bundan hoşlanmıyor, ama sen de bilmiyorsun ha? Kimse onu benim onu ​​tanıdığım kadar tanımıyor!"

Sık sık yapışkansa da, Hoseok şefkatlidir ve etrafta olması sevimlidir. O mükemmel bir aşık ve mükemmel bir arkadaş. Sizi kaybedebileceğini hissederse, ister erkek arkadaşınız isterse sadece arkadaşınız olsun, sizi yakın tutmanın bir yolunu bulacaktır. Ama her zaman yolunu bulur. Zorlanırsa öldürecek.

**********************************************

*Namjoon*

Manipülatör ve takipçi tip

Tehlike seviyesi: 7/10

• Sizi yakın tutmak için aklını kullanır.

• Daima sizden 3 adım önde.

• Arkadaşlarınız ve ailenizle birlikte programınızı ezberledi.

• Ayrıyken ve onunla aynı odadayken ruh halinizi analiz eder.

• Sizin ve çevrenizdeki insanlar hakkında her şeyi bilir.

• ”Onlardan da hoşlandın mı? Ne tesadüf."

• "Aşkım, gerçekten umursadıklarından şüpheliyim. Bunun sana ilk kez böyle davranmadığını söylememiş miydin?"

• "Seni incittiğini görmekten nefret ediyorum, hepsini unut. Ne de olsa bana sahipsin.”

Namjoon, aklınıza gelmesini sağlar, sizin ve etrafınızdakiler hakkında bildiği her şeyi sizi manipüle etmek için kullanır. Her zaman yolunu bulur, zihni ve sözleri sizi yanında tutacak kadar güçlü olduğunda şiddete neredeyse hiç gerek kalmaz. Ama kesinlikle mecbur kalırsa, seni incitmekten çekinmez.

Hiçbirinin şiddet yanlısı olmadığını ve hepsinin kadınlara ne kadar değer verdiklerini biliyoruz. Tamamen senaryo amaçlı yazılmış ve çevrilmiştir.

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin