《Kitap Kurdusun》
*Jin*
Antrenmanını bitirip yaşama geri dönerken, senin hala kanepede aynı pozisyonda olduğunu, kitabın içinde kaybolduğunu, her dönüşte gülümsediğini ve nefes nefese olduğunu fark etti.
“İyi bir kitap mı?” Diye sordu ama başını sallarken cevabı zaten biliyordu. "Yakında bitireceksin ve daha dün başladın."
Kitabı göğsünüze dayadınız, "çok sürükleyici, bundan sonra seride ele geçirmek için can attığım üç kitap daha var."
"Dur tahmin edeyim, kitapların geri kalanını zaten aldın mı?" Başını sallarken kıs kıs gülerek sordu, "yepyeniler değil mi?"
"Tabii ki! İyi durumda tutulmaları gerekiyor, yepyeni bir kitabın kokusuna bayılırım” diye hatırlattın.
Başını salladı ve yanındaki kanepeye oturdu, "Kitabına dönmene izin vereceğim, bir şeye ihtiyacın olursa haber vermen yeterli," gülümsedi.
"Şimdilik iyiyim, teşekkür ederim Jin."
*****
*Yoongi*
Sen ona yatak odanı gezdirirken gözleri büyüdü, alanın çoğu kitap rafları ve şu anki kıtabını bitirdiğinde okumak için sabırsızlandığın kitap yığınlarıyla doluydu.
"Hayatımda hiç bu kadar çok kitap görmemiştim," diye kıkırdadı odanın içinde dolaşırken, "Cidden bana bunların hepsini okuduğunu mu söylüyorsun?"
Başını salladın, masandaki mevcut kitabına dokundun, "Çoğunu okudum, ama ne zaman vakit bulursam onları başlatmamı bekleyen birkaç kişi var."
"Bütün bunları okumayı asla hayal edemezdim, çok etkileyici," diye iltifat etti, birkaç başlığı inceleyerek, hatta birkaçını tanıyarak.
"Muhtemelen birkaç tanesinden kurtulmam gerekiyor, ama hepsi o kadar iyi ki bir gün onlardan birine geri dönebilirim," dedin.
Yoongi'nin başı iki yana salladı, "Eğer istemiyorsan onlardan kurtulmamalısın. Bence bu sefer hepsini elinde tutman harika."
“Sanırım oldukça bağlandım.”
*****
*Hoseok*
Kütüphaneye doğru yürürken yaptığın küçük atlama Hobi'nin yüzüne bir gülümseme getirmeye yetti ve sen hızla gerilim koridoruna gidip yeni kitaplara göz atmaya başladığında elinin onunkinden kayıp gitmesine izin verdi.
"Bugün kaç tane almayı düşünüyorsun?" Böyle yerlerde genellikle ne kadar zaman geçirmeyi sevdiğinizi bilerek, sandalyelerden birine oturarak sordu.
Onun oturduğunu görünce gözlerini devirerek arkana baktın. "Yeni çıkan bir kitap var ki gerçekten bulmak istiyorum ki ona başlayabileyim, bugün tek istediğim bu."
"Susmadığın cinayet gizemiyle ilgili olan mı?" Sen başını sallarken gururla gülümseyerek sordu, hatırlamasına bile şaşırmıştın.
"Bu sabah dükkânı aradım ve onlarda olduğunu söylediler," diye mırıldandın, bulmak için çaresizce tüm başlıklara hızlıca göz atarak.
Hobi kıkırdadı, "Çünkü var," dedi, omzunuza dokunarak, kitabı yüzünüzün önünde tutarak, "Alalım mı?"
"Evet! Onu bulduğuna inanamıyorum, teşekkür ederim."
*****
*Namjoon*
Kitabınızın sayfasını son bir kez çevirdiniz, memnuniyetle iç çektiniz, yine okumak istediğiniz sonsuz kitap listenizi işaretlemek için bir sayfa daha. Namjoon gürültüye baktı ve sana geniş bir gülümseme gönderdi.