📍Bölüm 130

3.5K 73 26
                                    

《Doğum Sancıları / Anları》

Soft seversinizz

*Seokjin*

Bacaklarını yatağın kenarından attın ve beline bir acının hücum ettiğini hissedince inledin.

Yataktan kalkarken Jin'i uyandırmamaya çalışarak fısıldadın. Bütün haftalar boyunca sancılar yaşıyordun ve gecenin bir yarısı seni uyandırıp durdular, diğer geceler gibi Jin'i uyandırmaya zahmet etmedin. Seni hastaneye götürmeden önce paniğe kapıldı ve henüz endişelenecek bir şey olmadığı söylendi.

"Er ya da geç dışarı çıkmak zorunda kalacaksın, bunu biliyorsun değil mi?" En sevdiklerinizi alırken kucağınızda kurabiye kavanozu ile mutfak tezgahına otururken sorguladınız,

“Sen zaten baban gibi bir drama kralısın.” Jin etrafta yokken bebekle çok konuşmaya başladın, ona şarkı da söylerdi, bu hem sen hem de bebek için rahatlatıcıydı.

"Ah! Peki! Lafımı geri alıyorum, bir drama kralı değilsin.” Başka bir acının içini parçaladığını hissettiğinde bağırdın ama bu sefer ilkinden daha kötüydü,

"Kahretsin!" Bir başkası sana çarptığında çığlık attın, kurabiye kavanozu kucağından kaydı ve altındaki zemine çarptı, neden seramik bir kurabiye kavanozu aldın ki, neden metal olmasın?

"Jin!" Aşağı inmesini istemek için bağırdın ama ancak bir Dünya Depreminde uyanabilirdi, kendini yavaşça mutfak tarafından aşağı indirdin ve merdivenlere doğru yürüdün.

“KİM SEOKJIN!” Yerdeki ayakkabılardan birini alıp merdivene çıkan metal trabzana vurarak bağırdın, saçlarını bir yana savurarak odadan çıktı ve seni ararken.

"Doğumdayım! Doğuruyorum sanırım!" Cümlenin yarısında ağlamaya başladın, içinden bir kramp daha geçti, o senin merdivenlere oturup çektiğin acıyla nefes almaya çalışırken izledi. Kötü olacağını biliyordun ama böyle bir şey beklemiyordun.

“Dönem krampları gibi olduğunu söylediler! Bu bir dönem krampı değil.” Jin yanına gelip ayağa kalkmana yardım ederken sesin titriyordu, seni ön kapıdan dışarı çıkarmaya başladı. Hastane çantası haftalardır arabada paketlenmişti ve sen bebeği içinden çıkarmak için her şeyden çok hazırdın.

"KAHRETSİN! Hemen çıkar onu içimden!" Elin Jin'i o kadar sıkı tutuyordu ki parmaklarından birini kıracağından emindi.

(Allah affetsin ama JNDEJKNCJWEKND)

“Şu anda acıttığını biliyorum bebeğim ama düzelecek, düzelecek-” Yüzündeki ifadeden sana iyi olacağını söylemeye devam etmesini istemediğini anlayabiliyordu.

"Beni hastaneye götür ve onu içimden çıkar." Bebek sizi ikiye ayıracakmış gibi hissettirdi, siz bir başka kasılmanın daha içinizden koptuğunu hissettiniz, bacaklarınız arka koltukta yükseldi ve siz kasılmadan ağlarken nefes almaya çalıştınız her şeyi hatırlamaya çalışın doğum sınıflarının sana verdiği ipuçlarından ama hiçbiri işe yaramıyor gibiydi.

"Sür, lütfen Jin sür." Arabayı hastaneye doğru olabildiğince hızlı sürerken ona yalvardın ve elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştığına söz verdin.

(X)

Jin, hastane odanızın kapısını açarken, "Herkes oğlumuzla tanışsın." dedi. Onu doğurman saatler sürmüştü. Sana teslim edildiği anda bütün acılar eriyip gitmişti ama.

"Yine de sessiz olun, daha yeni uyudu ve yemin ederim biriniz onu uyandırırsa bu yataktan atlayıp kafanızı koparmakta tereddüt etmeyeceğim." Yüzünde kocaman bir gülümseme varken söylemiştin, bu da onu çocuklar için neredeyse daha da korkutucu yapıyordu.

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin