📍 Bölüm 180

1.5K 55 9
                                    

Çok uzun bir aranın ardından, merhaba...

Yaşanan olaylardan dolayı hepimize geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum. Umarım hepiniz iyisinizdir. Sizin için bu kadar uzaktan yapabileceğim tek şey aylar sonra yeni bölüm atabilmek.

Bu kadar beklettiğim için üzgünüm. Nasılsıniz görüşmeyeli aslanlarım, sizi özledim... 🥲

(Medya biz haberiniz olsun)

《Tartışma Sırasında Sinirlendiklerinde Ağlıyorlar》

*Jin*

Neden cevap veremediğini merak ederek sessizleştiğini fark ettiğinizde gözleriniz hemen Jin'e baktı, sorunuz kısa sürede cevaplandı.

"Neden sinirleniyorsun?" Kanepeden kalkıp ona doğru hareket ederek sordun.

Jin senden bir adım uzaklaşırken başını salladı, "Sadece tüm tartışmalardan bıktım, tura çıkıp ayrılmadan önceki son birkaç günümüz."

"Haklısın," dedin, Jin'in haklı olduğunu bilerek, "ama üzülmene gerek yok, her çift zaman zaman kavga eder, böyle şeyler olur."

"Yine de içlerinden biri iki aylığına ayrılmak üzereyken olmaz."

Onu onayladın, "o halde, hadi oturalım ve onun yerine nasıl hissettiğimiz hakkında konuşalım."

"Bunu isterim," dedi Jin, titrek bir nefesle koltukta yanına oturmadan önce gözlerinin altını silerek. "Söylediğim tüm aptalca şeyler için özür dilerim."

Kolun, Jin'in omuzlarını sarmak için hareket etti, "Ben de söylediklerim için üzgünüm, senin gibi, sanırım sadece bazı şeylerden kurtulamadığımız için hayal kırıklığına uğradım."

"Gitmek üzereyken daha fazla tartışmak istemiyorum." Jin sana hafifçe gülümsedi.

"Ben de tartışmaya devam etmek istemiyorum."

**********

*Yoongi*

Yoongi'nin ellerini kaldırıp senden birkaç adım uzaklaşmasını izledin, gözlerinin sulanmaya başladığını hissetti, senin karşında ağlamak istemiyordu.

"Ne yapıyorsun?" diye sordun, çöken ani sessizlikle kafan karışmıştı.

Yoongi sana omuz silkti, "Vazgeçiyorum çünkü şu anda bu tartışmayı durdurmak için yapabileceğim tek şey bu gibi görünüyor, aramızdaki her şey aptallaşıyor."

"Ve sen üzgün müsün?" Sesinin ne kadar titrek olduğunu anlayarak, "Benim önümde üzgünmüş gibi yapmana gerek yok, anlayabiliyorum." diye sordun.

"Tartışmak ve ardından üzülmek aptalca bir şey."

Kafanı sallayarak cevap verdin, "Eğer tüm bunlara üzülüyorsan, sorun değil, bu kötü bir şey değil."

"Üzülmüyorum," diye hızlıca yanıtladı Yoongi, ellerini saçlarının arasından geçirerek, "ve seninle tartışırken kesinlikle üzülmüyorum, muhtemelen şu anda aptal olduğumu düşünüyorsun."

Başını sallamaya devam ettin, "Eğer bu senin başına geldiyse, o zaman tartışmayı bırakabilmemizi istiyorum, üzülmeni görmeye devam etmek istemiyorum."

"İyiyim," diye düşündü, kısaca gözlerinin altını silerek, "en azından şimdi konuşuyoruz."

"İkimiz de artık tartışmamak konusunda anlaşalım."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin