📍Bölüm 49

3.7K 54 10
                                    

《Hamile Olmanın İlk İşaretlerini Gösterme》

*Jin*

"Bir yumru," diye fısıldadı, sen kotunu iliklerken sana baktı. Şaşkın bir ifadeyle ona baktın. "Yumruyu ilk kez fark ettim."

Yanına oturdun, vücudunu onun üzerine dinlendirdin. "Gerçekten çiçek açmaya başlıyor, birkaç ay sonra tümsekleri düzgün bir şekilde fark etmeye başlayacağımızı söylediler."

"Güzel görünüyor, gerçekten çocuğumu taşıdığına inanamıyorum."

Kolu senin etrafına dolanmış, eli senin yumrunun üstünde duruyor. "Seninle bir bebek sahibi olabildiğim için nasıl bu kadar şanslı olduğumu bilmiyorum."

"Duygusal olma, beni üzecek ve hormonal hale getireceksin."

"Üzgünüm," diye kıkırdadı, "sadece duygusal hale geldi. Seni ilk kez hamile olarak görüyorum, şu anda her şey çok gerçekçi "

"Çok gerçek hissettiriyor, sadece daha da büyüyecek," diye içini çektin, elini onun üzerinde dinledin. "Birkaç ay içinde çok büyük olacağım."

"Hayır, çok güzel olacaksın," diye düzeltti, başının üstünü öptü.

"Cidden, ağlamaya başlamadan önce şimdi dur."

**********************************************

*Yoongi*

"Bebeğim," diye fısıldadı, seni klozet koltuğuna eğilmiş, bitkin halde bulurken. "Üzgünüm aşkım, kustuğunu duysaydım daha erken uyanırdım. İyi misin?"

Ağzının köşelerini silerek başını salladın. "Bu sabah bulantılarının ilk günü, önümüzdeki birkaç hafta bununla nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum."

"Yapacaksın çünkü sana ve bebeğe bakmak için tam burada olacağım."

Kokuya rağmen, başınızın üstüne bir öpücük bastırarak sizi ona yakın kucakladı. "Şimdi hamile olduğumu hissediyorum, hasta olmak en kötüsü."

"Tüm bunları bir düşün, ama sonunda güzel bir bebeğimiz olacak."

"Devam etmemi sağlayan tek şey bu," diye gülümsedin, "Hamilelikle gelen her şeyden nefret ediyorum, ama bir bebeğimiz olduğunu bilmek beni daha iyi hissettiriyor."

"Elini yüzünü yıkayalım ve sonra bir şeyler yapabiliriz," diye cesaretlendirdi ve ayağa kalkmana yardım ederek, "Seni öperdim, ama nefesin çok kötü kokuyor."

"Anlıyorum, bana iki dakika ver ve ben seninim." Kıkırdadın.

"Sanırım bu kokudan kurtulmak için iki dakikadan fazla zamana ihtiyacın olacak."

**********************************************

*Hoseok*

"Hobi!" Onun dikkatini masasından çekmek için bacaklarınızı yatağa vurarak seslendiniz. Yumuşak bir gülümsemeyle sana baktı. "Gerçekten acıktım, bana cips getirir misin?"

İçini çekti, gülerek başını geriye atarak gözlerini devirdi. "Sana bir saatten daha kısa bir süre önce yemek getirdim, tüm bunlardan sonra nasıl hala aç olabiliyorsun?"

"İki kişi için yemek yiyorum unutma, açlıktan kurtulamıyorum."

Yalvararak ayağa kalktı, sana doğru yürüdü. "Hamile olduğunu anlıyorum, ama bu bahaneyi beni sonsuza dek suçlamak için kullanamazsın, yakında tekrar yemek yemeye başlayacaksın."

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin