《Sizin İçin Savunmacı Olurlar》
*Jin*
Otelden dışarı adım atarken, ikinizin özel fotoğrafını çekmek için bekleyen onlarca paparazziyi görünce kalbi durdu. Bedeninizi koruyarak sizi arkasında tuttu.
"Lütfen yoldan çekilin, biraz saygı gösterin," diye emretti ama beklendiği gibi hepsi onu görmezden geldi. "Dalga geçmiyorum, bayan için kenara çekil lütfen. Sadece nazik ol."
"Jin, birkaç söz alabilir miyiz lütfen? İlişkinizin sallantıda olduğu doğru mu?" Bir adam yüzüne bir mikrofon ittirerek bağırdı.
Başını sallayarak kenara itti. "Her zamankinden daha iyiyiz, zaman ayırdığınız için teşekkürler."
Paparazzi kalmayan bir yere gelene kadar size rehberlik etmeye devam etti. "Korkunçtu Jin, bana baktığın ve beni tek parça halinde çıkardığın için teşekkürler."
"Aptal olma, her zaman senin ve bizim için o adamlara ayağa kalkacağım. Hepsinin bu kadar kaba olmasından nefret ediyorum,” diye kaşlarını çattı, gözlerini devirdi.
“Artık onlar için endişelenmemize gerek yok, cevaplarını aldılar. Kim dedikodular yaymaya başladı?" Kendini sakinleştirmeye çalışarak sorguladın.
"Sadece bir hikaye istiyorlar, onları görmezden gel."
**********************************************
*Yoongi*
Bir kulüp olmak istediğiniz son yerdi, ancak çocuklar yeni albüm için bir kutlama düzenledikleri için gitmeye mecbur hissettiniz. Etrafınıza bakınca gözlerin size baktığını hissedebilirsiniz.
"Yoongi, eve gitmek istiyorum, rahatsız olmaya başlıyorum," diye fısıldadın kulağına. "Bana yardım eder misin lütfen? Orada bana bakıp duran bir grup var."
"Sadece onları görmezden gelmeye çalış jagi, bu sadece bu gece çok güzel göründüğün için," diye iltifat etti, yanağına yumuşak bir öpücük bastırarak.
Seni yakın tuttu, seni koruyacaktı, böylece göremeyecektin. "Daha uzun kalmak zorunda mıyız?"
Vücudunun titrediğini hissederek başını salladı. "İstemiyorsan hayır. Konuşmam gereken birkaç kişi daha var. Benimle kal, yanımda kimse sana zarar vermez."
"Teşekkürler Yoongi." Başınızı dik tutarak, size bakan grubun içinden sizi yönlendirirken eliniz onunkiyle iç içe geçti.
Seni çok daha sessiz bir yere götürerek, "Sanırım artık seninle uğraşmamaları gerektiğini biliyorlar, kendini çok iyi idare ettin," diye cesaretlendirdi.
"Sadece sen yanımda olduğum için."
**********************************************
*Hoseok*
Stüdyonun içinde dolaşırken, insanlar arenanın dört bir yanında dikilip, çocukların varlığını görmezden gelerek, sadece size odaklanırken, gözlerinizin size baktığını hissedebiliyordunuz.
Odayı tararken Hobi'ye, "Bana baktığını hissedebiliyorum," diye fısıldadın. "Şu anda bana bakan bir sürü insan var. Şu anda burada olduğum için yargılanıyormuşum gibi hissediyorum."
"Ne demek istiyorsun?" Etrafına bakarken, insanlar Hobi'nin onlara baktığını fark eder etmez başlarını çevirdiğinden, neden bahsettiğinizi çabucak anladı.
Vücudunda saklanırken hiç bu kadar bilinçli hissetmemiştin. "Dürüst olmak gerekirse şu anda kendimi bir çöp parçası gibi hissediyorum."