📍Bölüm 89

3.3K 68 56
                                    

《!Israrcı kız arkadaş anları!》

*Namjoon*

"Bebeğim, şşş, sessiz, sessiz," Namjoon kıkırdayarak odanın diğer ucunda sessiz olman için işaret parmağını dudaklarına bastırdı. Kanepede bacak bacak üstüne atmış oturuyor, üyeleriyle yaptığı bir telefon görüşmesinde size sert bir bakışla aval aval bakarken.

Kısa bir etek giyiyordun, belli ki oyuncu ruh halinden dolayı onunla dalga geçiyordun. "Joon..." alay edercesine inliyorsunuz, eteğinizin ucu teninizi yukarı kaldırana kadar yavaşça eğiliyorsunuz. Namjoon çenesini sıktı ve bilinçsizce kollarını sıvazlarken kanepeye yaslandı. Kolunu arkasındaki minderlere kaldırıyor ve hareketlerinizi bir avcı gibi izliyor.

Tepkisini beğendin, bu yüzden eteğini elinle kaldır ve ona külotunu göster. Dudağını ısırdığında kıkırdayarak, hiç düşünmeden onun önünde kıçını kıpırdatıyorsun.

Ama telefonu bırakır bırakmaz, beklenmedik bir şekilde sizi belinizden tutup kucağına oturmaya zorlayınca bir çığlık attınız. Namjoon tehditkar bir şekilde kıkırdar, sırtınızı göğsüne bastırırken bir elini boğazınıza sarar. "Biri ilgi istiyor," diye fısıldayarak kulağına fısıldadı, "Dikkatimi bu kadar çok istiyorsan, bebeğim, sorabilirdin. Bir telefon görüşmesi yaparken sözlerimi kekeletme."

**********************************************

*Seokjin*

Seokjin bütün gün çalışmaktan yorulmuştu ama yine de sürpriz olarak sana yemek pişirmek için zaman buluyor. Malzemeleri hazırlamaya başladığı için dairenize girdiğini duymadınız. Orada burada esneyerek, sadece bebeğini tedavi etmek için kanepeye uzanıp sabaha kadar uyuma dürtüsüne karşı savaşıyor.

"Bebeğim!" sesiniz bir an için onu ürkütüyor ama sonunda sizi görmek kalbini ısıtıyor. Onu arkadan kucaklayarak, pişirdiği lezzetli yemekten nefes alırken gözleriniz genişler.

"Neden bana yemek yapacağını söylemedin bebeğim?" "En azından sana yardım etmeme izin ver!" diye somurttun. Onun "hayırlarını" görmezden gelerek tavayı ondan alırsın.

"Hayır teşekkür ederim Y/n. Uslu bir kız ol ve beni bekle, tamam mı?" Kaşlarını çatsan da sana nazik bir şekilde gülümsüyor.

"Yoooooo! Yorgunsun Seokjin. Sadece birkaç saat dinlen. Akşam yemeğini atlayabilirim!"

"Y/n," derin bir iç çekiyor, "bebek sadece kanepeye otur ve bekle, tamam mı? Bırak ben yapayım."

"Hayır, Seokjin! Sen yorgunsun ve ben..."

"Beni dinle," diye uyarıyor sert bir sesle, gözleri seninkilerde delikler açıyor. Saf sinirlilik içinde yutkunursun. "Seni seviyorum bebeğim ama sadece seninle ilgilenmeme izin ver. Benim için endişelenmeni istemiyorum." Ona surat asıyorsun, "Ama..." Yaklaşıyor ve somurtkan dudaklarına şefkatli bir öpücük konduruyor, sana gülüyor, "Söylediğimi söyledim Y/n. Endişelenecek bir şey yok."

**********************************************

*Yoongi*

Kapı zili Yoongi'nin paniğe kapılmasına neden oldu ve hemen birinin stüdyosuna girmiş olabileceğini düşündü - ama sadece sen vardın. "Nasılsın..." Yoongi, sandalyesini sersemce masadan çekip, kucağına otururken onu iş yapmaktan uzak tuttuğunda iç çekiyor.

"Buraya nasıl girdin, ha?"

"Bana şifreni söyledin, aptal!" kıkırdıyorsun. Yoongi homurdandı ve seni itmeye çalışarak masaya doğru ilerledi.

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin