📍Bölüm 129

3.3K 78 81
                                    

《Onu Sizi Aldatırken Yakalıyorsunuz x Kim Seokjin》

!Dikkat aşırı hüzün ve şerefsizlik dolu bölüm!

Bölüm bendeniz tarafından yazılmıştır.

Jin ile ilişkiniz hakkında her zaman dedikodular çıkacaktı ama bunu aşmanız gerekecekti. İlişkiniz herkesin gözü önündeyken hayat böyleydi ama bazen Jin'e tüm kalbinizle güvenmeniz zordu ve onun sizi ya da duygularınızı incitecek hiçbir şey yapmayacağını biliyordunuz. Son zamanlarda arkanızdan başka bir kızla birlikte olduğu dedikoduları dolaşıyor ve sizin dışınızda herkesin haberi varmış gibi görünüyordu, birlikte çok fazla fotoğrafı vardı ama siz onu tanıyordunuz. Bighit'te stilist olarak çalışıyordu ve siz de onun başka bir adamla nişanlı olduğunu ve onu sevdiğini biliyordunuz.

"Bugün yine meşgul müsün?" Jin, gününe hazırlanmak için yatak odasının etrafında koşuştururken sordun, bu hafta seni dışarı çıkaracağına söz verdi ama şimdiye kadar sayamayacağın kadar çok kez iptal edildi ve yeniden düzenlendi.

"Namjoon birkaç şarkı üzerinde daha çalışmamı istiyor ve işimiz bitiyor. Yarın tamamen senin olacağım bebeğim." Yatak odasının kapısından çıkmadan önce alnını öperek söz verdi. Onu gün boyu seninle kalmaya zorlayan bencil kız arkadaş olmak istedin ama müziğinin onun için ne kadar önemli olduğunu bildiğin için gitmesine izin verdin ve gününe devam etmeye karar verdin. Birkaç hafta sonra ilk izin gününüzdü, bu yüzden evde büyük bir temizlik yapacak ve sonra mümkün olduğunca uzun süre dinlenecektiniz.

Bütün evi baştan aşağı temizledin, sadece çamaşırları kaldı, son zamanlarda Jin kendi çamaşırını yıkamak için ısrar etti ama bugün seninle tartışmak için orada değildi. Giysilerini yıkayamayacak kadar aciz değildin, sadece son zamanlarda kendisinin yapması gereken tuhaf bir şeyi olduğunu söyledi. Ama şimdi neden ceplerinden bir sürü küçük parça ve bob çıkardığınızı anlamaya başlıyordunuz ve o, çamaşırları yıkamadan önce ceplerini boşaltmazsan, ona kızacağınızı biliyordu. Sana kızmamak için kendi çamaşırını yıkamaya karar vermesinin tatlı olduğunu düşündün,

"Ne salak-" Kot pantolon cebinden bir sinema bileti çıkarırken sesin kesildi. 'The Notebook' Jin'e yerel sinemanın bu hafta yeniden göstereceğini söylediğinizi hatırladınız ve onunla gitmek istediğinizi ima ettiniz ama yalnız gittiği hakkında hiçbir fikriniz yoktu. Sana her zaman aşk filmlerinden nefret ettiğini söylerdi. Altında bir anahtar bulduğunda elindeki kotu boşaltmaya devam ettin.

“Daire 324.” Yüzünüze bir kaş çatma oturmadan önce kırmızı anahtarlığa kazınmış olanı okudunuz, cebinize geri döndünüz ve ikinci bir sinema bileti çıkardınız. Hemen sonuca varan kişi olmak istemedin, bu yüzden onları tekrar cebine koydun ve onun çamaşırlarını kendi sepetine koydun. Jin'e güvendin ama tüm bunlar tuhaf hissettirdi ve arkandan komik bir şeyler döndüğü düşüncesi seni endişelendirdi.

(X)

Muhtemelen hiçbir şey değildi, anahtarı cebinde bulduğundan beri bütün gün ve gece seni rahatsız ediyordu. Stüdyodan eve geldi ve kadın gibi koktuğunu fark ettiniz, çok da önemli değil, işte bütün gün kadınların yanındaydı ama bugün hala birlikte olup olmadığınızı sorduğunuzda yine meşgul olduğunu söyledi. Kafanız doğru olabileceğini bildiğiniz ama onlara inanmak istemediğiniz en kötü senaryoları düşünmeye başladığında kalbiniz sıkıştı. Jin'le yıllardır birlikteydin, Aralık'ta dört yıl olacaktı, neden tüm bunları bir hiç uğruna bir kenara atsın ki? Aşırı tepki verdiğini düşündün ama bu seni bugün Jin'i takip etmekten alıkoymadı. Evden çıkmıştı ve hareket ettiği anda arabanıza binip peşinden gittiniz.

"Neredesin-" Onu bir apartmanın otoparkına çekerken görünce kendini durdurdun, arabasından indi ve dün bulduğun anahtarı çıkarmak için cebini karıştırmaya başladı.

Yukarı çıkmadan önce onun daireye girmesini bekledin, kendini tüm bunların açıklanabileceğine, yeni bir daire satın almak isteyebileceğine ikna etmeye çalışıyordun ve tüm bunlar sadece senin dramatik olmandı ama Kapıyı açan kadın zaten düşündüğünüz her şeyi doğruladı.

"Jin burada mı?" Beynin ne yaptığını algılayamadan ağzın sordu, arkasına baktı ve Jin kapıya geldi.

"Y/n? Burada ne yapıyorsun?" Seni aldattığını anladığın için yaşlarla dolmuş gözlerine karşı kafanı salladın. Ona söylemek istediğin çok şey vardı ama çok az zaman vardı.

“Bence asıl soru, sen burada ne yapıyorsun?” Gözlerinden yaşlar süzülmeden bitirmeyi başardın, adını seslendiğinde onu duymazdan gelerek kapıdan kaçtın.

"Y/n! Düşündüğün gibi değil.” Arabanıza binerken motoru çalıştırdığınızı ama henüz yola çıkmamanız için elini camda tutarken söyledi. (Doşondoğon gobo doğol)

"Jin arabayı bırak." Aynada arkana bakarken onu uyardın, gözlerinden akan yaşlar yüzünden her şey bulanıktı.

"Hayır. Sinirliyken araba kullanamazsın, açıklamama izin ver-"

"Jin ne olduğunu açıklamak mı? Arkamdan biriyle yattığını anlıyorum. Neden bana gelmedin? Her şeyi konuştuğumuzu sanıyordum." Sana yukarıdan baktı, içinde bulunduğun durumda araba kullanmaman için yalvarıyordu ama onun senin için hiçbir anlamı yokmuş gibi kalbini paramparça ederken seni önemsiyormuş gibi davranmasını duymak istemiyordun.

"Sadece bekle!" Otoparktan çıktınız ve yola çıktınız, ondan hız sınırının izin verdiği kadar hızlı uzaklaştınız. Ondan önce dairene geri dönmen gerekiyordu, o eve gelmeden ve hayatına geri dönmeye çalışmadan önce oradan çıkıp gidecek başka bir yer bulman gerekiyordu.

"KAHRETSİN!" Gözlerinden daha fazla yaş aktığını hissedince çığlık attın, kırmızı ışıkta durup mendil aradın. Neden arabanda mendil tutmadın?! Kalp atış hızınızı sakinleştirmeye çalışırken başınızı koltuğa yasladınız, az önce meydana gelen kırılmayı telafi etmek için normalden daha hızlı pompalıyordu. Şu anda her şey çok fazlaydı ve tek yapmak istediğin kenara çekilip bağırmaktı ama yapamadın. Işık yeşile döndü, böylece gözlerinin tekrar bulanıklaşmasına engel olmak için trafiğe çıktın ama ağlamana engel olamadın, gözyaşları yanaklarından o kadar hızlı akıyordu ki kırmızı ışıkta geçtin. Başka bir araba size çarptığı anda direksiyon hakimiyetini kaybettiniz ve kontrolden çıktınız, filmlerdeki gibi değildi.

(X)

Jin, ona senden bahsetmeye gelen memurla konuşuyordu, kapının önünde oturmuş saatlerdir seni bekliyordu. Az önce çekip gitmenizi ve daha sonra geri gelmenizi bekliyordu ama polis arabası durduğunda bir şeylerin yanlış olduğunu anladı.

"Ne oldu?" Jin tekrar kapı eşiğine otururken sorguladı, o haldeyken araba kullanmaman için sana yalvardı. Sana yalvardı ve şimdi orada yatıyordun.

"Görünüşe göre Y/n kırmızı ışıkta geçti, görgü tanıkları durmaya çalıştıklarını ama yapamadıklarını söylüyor." Neden gitmene izin verdiğini merak ederek ellerini saçlarının arasından geçirdi.

"Bir şeyler yapmalıydım." Polis memuru, ayrılmadan önce üzgün olduğunu söyledi. Sanki gelen trafiğe Jin'in değil de sen koşmuşsun gibi, dairesinin ön kapısı açıldığında Jin orada oturmuş yere bakıyordu.

"Durumu nasıl?" Polisin ardından yanına gelen doktora yöneltti soruyu.

"Onlar öldü." Jin başını kaldırıp doktora baktı. "Onlar?" Doktor hüzünle başını eğdi. "O ve karnındaki bebek. Üzgünüm başınız saolsun."

Basamaklardan kalkarken stilisti kendisinden uzaklaştırmak için mırıldandı, kafasını temizleyip ondan uzaklaşmak istedi. Senin ölmen onun suçuydu ve seni aldatmasına ve birlikte olan ilişkiyi bir kenara atmasına izin verdiği için kendini asla affetmeyecekti.

Derin nefesler ve göz yaşları eşliğinde hastaneden ayrıldı. Sizi orada yalnız bırakamazdı. Bir özür için yanınıza geliyordu...

Ehehe nasıl bölümdü. Benim yazdığım ilk bölüm olur kendileri.

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin