📍Bölüm 106

3.2K 58 6
                                    

《Adet Döneminde Seninle İlgileniyor》

*Kim Seokjin*

Romantik ve sevimli olurdu. Seni rahatlatmak ve acını hafifletmek için her şeyi yapardı. Uykuya dalmanıza yardımcı olmak için sırtınıza ve ayaklarınıza veya gerçekten istediğiniz yere masaj yapardı. Kulağına yumuşak bir müzik mırıldanırken saçlarınla oynardı.

*********************************************

*Min Yoongi*

Acınızı hafifletmeye çalışmak yardımcı olur ama daha az hassas bir şekilde. Seni daha fazla incitirse ya da ruh hali değişirse diye sana sıkıca sarılmak istemezdi. Bunun yerine markete koşar ve ihtiyacınız olabilecek tüm ağrı kesicileri, tamponları ve çikolatayı alırdı.

**********************************************

*Jung Hoseok*

Çok fazla enerjisi var, bu yüzden seni daha iyi hissettirmek için seni yataktan çıkarmak için elinden gelen her şeyi denedi. O kadar yüksek sesle müzik açardı ki duvarlar titrerdi. Odanın etrafında dans etti ve sana aptal suratlar yaptı. Başka biri olsaydı, muhtemelen onu öldürürdünüz, ancak kendinizi daha iyi hissettirmek için gösterdiği çabalara gülümsersiniz.

**********************************************

*Kim Namjoon*

Yatakta mümkün olduğu kadar uzun süre yanında olurdu. En sevdiğin filmi açar ve neredeyse tüm mutfağı yatak odasına getirirdi. Atıştırmalık yerken ve filmden mutlu bir şekilde gülümsediğini görünce gülümsedi. Bazen, o yatakta gerçekten seninle birlikte olamadığı zaman stüdyoya gitmek için aptalca bir bahane uydururdu.

**********************************************

*Park Jimin*

Sadece onunlaydın ve ruh halin anında düzeldi. Özellikle seni daha iyi hissettirmek için hiçbir şey yapmaz, sadece sana kalbiyle sarılır. Ondan yemek yapmasını ya da daha fazla battaniye getirmesini isteseydin, %100 yapardı. Ama sen sorana kadar, senin yanından ayrılmak için bir nedeni yoktu.

**********************************************

*Kim Taehyung*

Çok sevimli olurdu. Eğer senin güzel gülümsemeni bir anlığına görebilseydi, dünyadaki tüm peluş oyuncakları satın alırdı. Dizüstü bilgisayarını üstüne koyarak güçlü bir battaniye bariyeri inşa etti ve gece için planı bu olurdu: filmler ve diziler. Her on dakikada bir kendini iyi hissedip hissetmediğini sorardı ve sen ona evet diye mırıldanarak ve sarılarak cevap verirdin.

**********************************************

*Jeon Jungkook*

Ona regl olduğunu söylemen bile gerekmezdi, o senin enerji eksikliğinden ve yaşama isteğinden anlayabilirdi. 7/24 yanında olamayacağı için evin her yerine küçük yapışkan notlar bıraktı.

Yemek yemenizi hatırlatmak için buzdolabında ve hala güzel göründüğünü hatırlatmak için aynada. Hepsi seni neşelendirmek için. Eve geldiğinde duş alır, seni kucağına  alır ve sadece zahmetten tasarruf etmek için seni banyoya götürürdü.

BTS REACTION (ÇEVİRİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin