(Bir aslan okuyucum kitabı en iyi kitaplar listesine eklemiş çok duygulandım wjndwn💓)
《Onlara İşaret Dili Öğretiyorsunuz》
*Seokjin*
"Benim için bir kez daha geç..." Jin parmaklarını birbirine dolayarak mırıldandı. Öğretilerinize şaşırtıcı bir şekilde açık olduğunu gördünüz, ancak arada sırada bazı jestlerin öncekilerden biraz daha zor olduğu ortaya çıkıyordu.
Bugünün kelimesi 'tatlı patates' idi. Onunla yemek pişirirken, sık sık karşılaştığınız farklı malzemeleri nasıl imzalayacağınızı sorardı. 'tatlı' kısmı kolaydı; çene için basit bir nokta. bir patatesi temsil eden soyma hareketi, biraz ileri düzeyde bir el becerisi gerektiriyordu, ancak bu, başarılmasının ötesinde bir şeydi.
"Tamam, beni izle," onun yanında durdun, odanın karşı tarafına aynı yöne baktın, "sol elinle patatesi kapıyormuş gibi yap... mükemmel! tamam, şimdi sağ işaret parmağını böyle küçük bir hilal yap." "Sevimli, şimdi tuttuğunuz patatesi soyun!" işaretini göstermek için kendi parmağınızı kıvırdınız.
Elini soymak için kıvırırken ona gülümsedin. yanakları gururla şişti ve gözleri mutlulukla kıvrıldı, "yani bir araya getirirsem," çenesine bastırdı ve ardından görünmeyen patatesi soydu, "tatlı patatesi yaptım mı?"
"Kesinlikle yaptın tatlım!" ışınlandın. Görünüşe göre yeni işaretler öğrenmek Seokjin'i her zaman kendisiyle alay ediyor gibiydi ve onunla ve öğrenmeye istekli olmasından daha fazla gurur duymasa bile, yardım edemezdin, "Böyle gülümsediğinde küçük bir hamster gibi görünüyorsun. Hamster gibi," diye tekrarladın, bunun için işareti canlandırırken. Bu küçük özelliğinden Jin'e daha önce bahsetmişken, hayvani ruhunu size geri yansıtma sorunu yaşamadı.
**********************************************
*Yoongi*
"Bugün bana öğrettiklerini çocuklara gösteriyordum." Yoongi yemek masasından seslendi. Ani bir konuşma oldu, ama yine de hoş geldiniz, “Onlara sadece selam ve kolay hayvan işaretleri gösteriyordum, ama hobilerime geldim ve tamamen aklımdan çıktı. Piyano ve gitar düşündüğüm kadar bariz mi?”
"Evet. evet kesinlikle öyleler." Yoongi'nin hobilerini en iyi arkadaşlarıyla paylaşmak istediği için ne kadar sevimli olduğunu fark etmekten kendini alıkoyamadın, "Piyano için iyi, 3 yaşında bir kuyruklu piyanoda çıldırdığını hayal et. Saniyede yaklaşık 5 tuşa basıyormuşsun gibi," ona hızlı bir işaret gösterdin, "böyle!"
Yoongi senin jestini sana geri yansıttı, iki elinizle onay olarak baş ve işaret parmaklarınızla iki daire çizdi, "gitar için öyle mi?"
"Bana gitar imzalayacağını nasıl tahmin ettiğini söyle bebeğim."
Yoongi, belirli bir akor olmadan, görünmez tellere hızla bastı, "sadece çok... kolay mı geliyor? doğru mu?"
"İşte mesele bu! aniden öğrenmesi gereken insanlar için öğrenmesi kolay olmalı; ve evet, tam yerindesin!”
**********************************************
*Hoseok*
Hoseok her gün en az bir yeni burç öğrenmek için çaba harcardı. İmzalamanın iletişim kurmanıza ne kadar yardımcı olduğunu anladıktan sonra, kendinizi daha rahat ve rahat hissetmenizi sağlamak önceliklerinden biri haline geldi. adanmışlığı sizin için şaşırtıcıydı; başka hiç kimse senin için aynı çabayı göstermedi.
Doğum gününüze sadece birkaç gün kala, Hoseok ilgili birkaç kelime öğrenmeye çalışmıştı. Sağduyulu olmaya çalışsanız da, sonunda 'kek', 'kutlama' ve 'balon'u ortak bir kategoride birleştirmeniz kaçınılmazdı. Ancak bugünün ifadesi muhtemelen en büyük ipucunu bıraktı.