„Ahoj, jsem Jimin" řekl kluk s blonďatými vlasy.Vypadal hrozně roztomile.
„A já jsem Hobi." usmál se na mě kluk s hnědými vlasy.
„Já jsem Elyi, ale říkejte mi Ly prosím." usmála se na ně.Konečně jsem si připadala tak..šťastná?..jo..ŠŤASTNÁ, teda dokud Jin nepřepl zřejmě tu svojí mama mode, jak říkal.
„PARKU JIMINE A HOSEOKU,CO TO DRŽÍTE ZA KRABICI??!"zařval Jin na Jimina a Hobiho.„Ale niiic." usmál se nevinně Jimin.„JIMIN SEŽRAL VÍC SUŠENEK" vykřikl Hobi a usmál se na Jimina, kterého propaloval pohledem a za 3 vteřiny ho už začal honit po bytě, Jin běžel za nima a nadával „Vy smradi!Vraťte se!Budete bez večeře!" a držel něco v ruce..vařečku?VAŘEČKU..sakra on držel vařečku!!pomooc!!
Já tam stála jak tvrdé Y, než se vrátil Jin.
„Omlouvám se za ně, doufám že tě to neodradilo tu s námi bydlet" usmál se nešťastně Jin.„Nene, v pořádku, ale..nepoužiješ tu vařečku na mě, že ne??" řekla jsem vážně.
„Ne..pokud nesníš jídlo co není pro tebe" mrkl na mě okem „Kufry si dej do svého pokoje, který je ve druhým patře.Máš tam klíče v zámku, vedle tebe nalevo má pokoj Jimin a Hobi napravo.Já mám tady dole." řekl mi a šel do kuchyně, která je propojená s obývákem.Šla jsem teda pro kufry a šla s nimi nahoru.Našla jsem dveře do mého pokoje a otevřela jsem je.Hned jak jsem to udělala, zase mi spadla brada.Vzala jsem telefon a vyfotila si to na instagram a pak hned postla.
_______________________________
@elyi.zuxy právě zveřejnil(a) nový příspěvekLíbí se to 95 785
@elyi.zuxy Jsem tu!💋
Zobrazit všechny komentáře(678)
_______________________________
Pak mi najednou cinkne 3x oznámení.@parkjiminie vás začal(a) sledovat
@sunniehobi vás začal(a) sledovat
@wwhjin vás začal(a) sledovatOni si mě vyhledávali?!Tak to počkat.Šla jsem dolů po schodech do obýváku.„Kohopak byl nápad si mě vyhledat?" zeptala jsem se s úsměvem.Samozřejmě byli úplně zabraný do projíždění mých 3 postů na ig, takže se lekli, když jsem je načapala.
„Hobiho!!" vykřikl Jimin a hned na to dostal pohlavek od Hobiho.Zasmála jsem se.Bude to tu ještě zajímavý.„Co by sis dala k jídlu?" zeptal se mě Jin.„Já chci ŠŠPAGEEETY!" zařval Jimin a začal tančit Macarena.„Co by sis dala k jídlu ELYI" řekl Jin a moje jméno zdůraznil.„Tak můžeme ty špagety" řekla jsem a Jimin ke mně běžel a obejmul mě a začal semnou houpat ze strany na stranu „Děkuju moc, jseš tady jediná na mě hodná." řekl mi jenom tak abych to slyšela jen já.
„Tak teda budou špagety" řekl poraženě Jin a Jimin začal skákat po obýváku.„Jimine přestaň skákat a jdi na nákup a vem sebou i Ly" řekl Jin.„Dobře tak mi dej list věcí a Ly ty se můžeš jít převléct jestli chceš" řekl Jimin a usmál se.„Jo hned tu budu" řekla a šla do pokoje.
Vzala sis na sebe volnější černé džíny s dírami, šedou velkou mikinu a obyčejné conversky.Ještě sis udělala drdol a vzala roušku(covid tady neexistuje, ale rouška je kvůli vzduchu, snad chápete :D).Přišla si dolů a vydala se s Jiminem do nějakého obchodu.
Odpoledne 15:00
Seděla si v pokoji a doplňovala věci do školy
_______________________________
Jméno: Elyi Zuxy
Věk:19
Bývalé bydliště:xxx Česká Republika
Aktuální bydliště:xxx Soul
Dodělané zkoušky:Korejština, tanec
Z předepsaných předmětů vyberte minimálně 5, které chcete dělat:
Korejština
Tělocvik ✔️
Matematika ✔️
Historie umění✔️
Tanec ✔️
Historie
Zeměpis ✔️
Angličtina ✔️
Plavání
Fotografování ✔️
Vaření
Hudební výchova
Podpis studenta: Zuxy Elyi
____________________________
Podepsala jsem to a dala si to do tašky na zítra, v tom někdo zaklepal „Dále" křikla jsem „To jsem já Hobi, tak co sis vybrala za předměty?" vešel a zavřel za sebou dveře a přešel k posteli kde si sedl. „Tyhle vytáhla jsem papír a ukázala ho Hobimu. „Ty máš podobný předměty jak já!" vykřikl nadšeně „Vážně?" řekla jsem „Ano akorát nemám matiku, ta mě nikdy nebavila" řekl „Mě taky nebaví moc, ale chci z ní udělat zkoušky, abych měla větší šanci na vysokou" řekla jsem. „Takže šprtka joo? Nee, to byla sranda.Můžeme zítra jít spolu a já ti to všechno všude ukážu" usmál se a podal mi zpět papír.„Dobře, děkuju moc" usmála jsem se na něho a schovala papír do tašky.„Jo a předem ti říkám ať si dáváš pozor na Jungkooka a Yoongiho" řekl se vztyčeným ukazováčkem nahoru.
„Proč?" řekla jsem podiveně. „JK a Yoongi aka šutr děda, poznáš proč mu tak říkáme, jsou nejlepší kámoši Jina a taky ty nejhezčí kluci na škole a taky každou chvíli mají jinou babu na spaní což znamená že se i tobě budou snažit dostat tam dolu ke kočce" řekl a když řekl slovo kočce, zvedl obočí a podíval se směrem dolů.Hned mi to došlo „Chápu, budu vědoma, ale kdyby něco pomůžeš mi že?" zeptala jsem se nervózně.„Jasný že jo.Však teď patříš k nám do party!" řekl s úsměvem.„Do party?" „Jo ke mně,Jiminovi a Taemu.Budeš s námi chodit do třídy aspoň už nebudu sedět sám." „Dobře"
„VEČEŘEEEEE!" zařval Jin tak moc že to musela slyšet i Amerika.Šli jsme dolů do kuchyně kde už okolo baru sedí Jin s Jiminem a jedí, popřáli jsme si dobrou chuť a začali jíst.Potom jsem chtěla jít pomoc Jinovi a tak jsem se natahovala pro jeho talíř, ale ten mě jen pleskl po ruce a řekl ať se jdu umýt a spát..už chápu proč mama Jin.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^893 slov😳Normálně pyšná na sebe🤣❤️
Další díl je tu❤️Jinak obrázky jsou z Pinterestu✨
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...