Dojedli jsme a přesunuli jsme se do velkého obýváku.„Takže tohle je poprvé co i moji synové budou dělat misi.Doufám že se vám to podaří.Jedná se o to že za 4 měsíce se bude konat ten největší mafiánský projekt, který je jednou za 10 let.Každý boss si má přivést své potomky, vy jste moji.Musí být vycvičený a budou dělat zkoušky, samozřejmě se nic nestane když to nesplníte.Jenomže mám podezření že můj bývalý něco plánuje na mě a tak jsem vymyslela plán.Vy tři nastoupíte na jeho školu, tudíž na školu modelingu.Škola je až ale za 3 měsíce tudíž počkáme.Taky máte nový jména, nesmíte svoje nikomu říct.Elyi ty jsi Hyejin Gi, Changbine ty jsi Eunji Gi a ty Hyunjine jseš Kwang Gi."
„A co naše obličeje? Ty budou moct vidět na těch fotkách?" zeptala jsem se.„Ano, už máte i jména jiný takže stačí jen obarvit vlasy a trochu upravit styly vaše a bude to" řekl Lynn.
„A co máme udělat na té škole?" zeptal se Hyunjin.„Budete ho pozorovat, musíte být jeho nejlepší studenti.Pak někdo z vás musí ukrást černou složku s nápisem Black Fantastic, jasné?" zeptala se Lynn.„Jasné" odpověděli jsme stejně.„Takže teď jděte spát, zítra můžete Elyi tady provést.Jinak kluci mají pokoj vedle tebe kdyby něco, jména jsou na dveřích tak snad číst umíš" zasmála se Lynn.
-
Je 00:09 a já nemůžu spát.Jmenuju se Hyejin Gi.Měla bych si opravit jméno na ig.Sáhla jsem pro mobil a nastavila si jméno na @hyejingiofc.Teď mě tak napadlo, ty rány.Rychle jsem si odhrnula mikinu a podívala na ruku.Byli tam a i ošetřený.Zajímalo by mě kdo je ošetřoval a kdo vlastně mě "unesl" a ty depky už jsou taky pryč.Při těhlech myšlenkách jsem usnula.
-
Jin pov
Vrátili jsme se od Namjoonova rodičů.Elyi si smazala ig i snap.Neodpovídá na zprávy a tak jsme se vrátili dříve.Odemkl jsem dveře „Elyi jsme doma!" zařval jsem do bytu.Nic se neodezývalo.Už teď jsem měl strach.Rychle jsem začal běhat po bytě, ale nikde nikdo a její věci byli pryč.Začal jsem brečet.„Jine koukej co jsem našel" přišel ke mě Namjoon a podal mi obálku.Otevřel jsem ji a byl tam dopis.Jine,
děkuju moc za všechno co jste pro mě udělali, ale našla jsem jinou školu a ta mě víc zaujala.To s Yoongim už nechci řešit, nesnažte se mě prosím hledat nebo kontaktovat.Jsem a budu v pohodě.Přestěhovala jsem se.Doufám že se budete mít šťastně i beze mne.Ať vám to s Namjoonem klapne.Pozdravuj kluky.
ElyiRozbrečel jsem se a spadl na kolena.Namjoon mě hned obejmul.Vzal si dopis a přečetl si ho.„Jine je mi to moc líto" snažil se mě utěšovat.„O-ona..snad se ještě někdy uvidíme" řekl jsem.„Samožrejmě že jo a teď pojď jdem si lehnout, v posteli se mi vybrečíš v objetí ju?" řekl Namjoon.Je sladkej.
-
Elyi pov
Ráno mě probudil něčí jekot, který měl být asi něco jako kohoutí kokrhání.Rychle jsem vyskočila do sedu a snažila se najít toho člověka.Najednou jsem viděla Hyunjina válející se na zemi se záchvatem smíchu a vedle něj se o kolena opíral Changbin a snažil být vážný, ale moc mu to nešlo.„Vy jste tupci" řekla jsem se smíchem a hodila po nich polštář.„My víme" řekli a zvedli se.„Pojď, chceme ti to tu ukázat" řekl Changbin.„Obleč si něco na léto a ne mikinu jo?" řekl se smíchem Hyunjin.Odešli a já vstala.Vlastně ani nevím kde mám věci.Ale vypadalo to že v pokoji to nebude a tak jsem zkusila druhý dveře co tu byli.Za němi byla koupelna, ale luxusní.
Tak jsem zkusila ty třetí.Bingo! Ale tohle nejsou všechno moje věci.
Tohle bylo fakt mega oblečení a tak jsem se dala do hledání mého outfitu.Jsou to fakt oblečení, který jsou pěkný.Když už jsem měla outfit, šla jsem zpět do pokoje.
Našla jsem tam kluky, ležící na mojí posteli a povídali.Když si mě všimli tak vykulili oči.„Co je?" „Cool outfit, cením" řekl Hyunjin a zvedl se.„Jdem?" řekl.„Jasný" řekla jsem a vyšli jsme z pokoje asi směr ven.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
další kapča kittens ^*^
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...