part 42

30 6 0
                                    

Konec léta 28. srpna, sobota
Teď jsme přišli z nákupu.Byli jsme si kupovat oblečení a věci do školy.S Lynn jsme už v pohodě, vyříkali jsme si to a hodili jsme to za hlavu, ale teď přichází ta těží část..a to škola.

Přes léto jsem musela samozřejmě dodržovat nějakou workout rutinu a diety, abych měla rozměry, ale 1.září to končí.S Hyunjinem jsme se hodně sblížil a Changbin mi řekl že má vyhlédnutou nějakou holčinu a že to taky není korejka a že s námi nastoupí na školu.V pondělí 30. se s ní máme setkat a poznat se, že v té misi jede s námi.

Teď je 19:47 a my jdeme z večere do našich pokojů.Otevřu dveře od svého pokoje, ale někdo mě chytl za zápěstí a zastavil mě, rychle jsem se otočila a uviděla Hyunjina jak brečí.„Proboha, proč brečíš?" zeptala jsem se starostlivě a chytla ho za tváře.„Mů-můžu jít spát s tebou dne-dneska?" zeptal se během vzlyků.

Nic jsem na to neřekla, zatáhla ho k sobě do pokoje, zavřela dveře a hned ho obejmula.„Proč chceš dneska spát semnou?" zeptala jsem se opatrně.„Chybí společ-nost, ale myslím ženská, prostě se potřebuju mazlit a-a Changbin nechce a mám úzkosti z toho že máme jít do nový školy a já jdu po 3 rokách do školy a bojím se že lidi mě nebudou brát mezi sebe" vychrlil to rychle a pevněji mě obejmul.

„Neboj, slibuju že se ti někdo posmívat nebude a teď si pojď lehnout, půjdem spát jo?" řekl jsem a pustila ho.„Dojdu se jenom převléct do šatny, počkej tu jop?" souhlasně zakýval hlavou a stíral si slzy.Šla jsem do šatny a tam vzala pyžamo.

Když jsem byla převlečená, vyšla jsem z šatny a uviděla Hyunjina jak už spí na posteli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem byla převlečená, vyšla jsem z šatny a uviděla Hyunjina jak už spí na posteli.Usmála jsem se tomu a došla si ještě na záchod a vyčistit zuby.Po 5-ti minutách jsem přišla zase do pokoje a Hyunjin seděl na posteli.„Kde jsi byla?" zeptal se ospale.

„Byla jsem si vyčistit zuby, teď už můžeme jít spát" řekla jsem vlezla si do postele.Hyunjin si vlezl za mnou a obejmul mi pas.„Dobrou Elyi" řekl.„Dobrou Hyun" řekla jsem a zavřela oči.

Co dělá Yoongi? Má už někoho? Je zdravý?
Snad kluky ještě uvidím.
Chci je obejmout.
Chybí mi.

-

Probudila jsem se a něco mi leželo na nohou.Podívala jsem se směrem k nohám a viděla Hyunjina jak objímá moje nohy a je stočený jak malý kotě.

Pomalu jsem se snažila moje nohy vymotat a po chvilce se mi to povedlo.Zvedla jsem se a šla do šatny se převlíknout do nějakého outfitu.

Zvedla jsem se a šla do šatny se převlíknout do nějakého outfitu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vrátila jsem se do pokoje a Hyunjin už byl taky vzhůru.„Dobré ráno" řekla jsem s úsměvem a sedla jsem si na židli na proti němu.„Tak co? Lepší?" řekla jsem.„Jo, děkuju moc" usmál se a zvedl se.„Půjdu k sobě, ještě jednou děkuju moc" řekl, zacuchal mi vlasy a odešel.

Zamračila jsem se a šla si to do zrcadla upravit.Když jsem si to upravila, lehla jsem na postel a vytáhla telefon.Byla tam zpráva od Changbina v naší skupině s Hyunjinem.

___________________
Changbinnie
Zítra ráno v 9:00 buďte
na adrese xxxx
___________________

Poslala jsem mu like a zavřela zprávy a zmáčkla instagram.Chvíli jsem scrollovala, než přišel jeden příspěvek.

_________________________
@youngmodels.seoul

To se líbí 2 376 827 @youngmodels

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí 2 376 827
@youngmodels.seol Náš nejnovější modelingový pár se skládá z Jungkooka, 23 (napravo) a Taehyunga, 20.Nejsou k nakousnutí?😍

Zobrazit všechny komenáře (456 768)
_________________________

O můj bože..Oni jsou tak..tak roztomilí..a prostě..aww..chci je strašně moc obejmout, ale nemůžu.Uzamknu telefon a dám ho na nabíječku a jdu dolů.

Dojdu do obýváku a pozdravím Lynn.„Za chvíli bude snídaně" usmála se a zase si začala číst noviny.Odebrala jsem se do jídelny a sedla si na svoje místo.Po chvilce přišel i Hyunjin s Changbinem a po nich Lynn.„Pořádně se najezte, od 10:00 do 15:00 máte trénink" řekla.

My jenom vykulili oči.To budu mít zase po zádech a nohách.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Další kapitola je tu!! <3
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat