part 18

43 6 2
                                    

Elyi pov
Dojeli jsme do hotelu u aquaparku.Yoongi a Namjoon jsou prý v pořádku, docela jsem se vyděsila, když na té dálnici zmizel rychlostí blesku.

Vzali jsme si kufry a jeli výtahem nahoru, zjistila jsem že máme celý patro pro sebe, protože všechny 4 pokoje máme zamluvené.Sedli jsme si na sedačku v chodbě v rohu.Byla tu jídelna

Čekali jsme chvíli a výtahem přijeli i Yoongi a Namjoon.„Konečně" řekl Jin „Takže nad námi máme pokoje, kufry si budete brát sebou, začnem od dámy, první půjde teda Elyi a po ní půjdeme podle věku.Elyi, vyjedeš výtahem o patru výš, od dveří kartu nepotřebuješ, je uvnitř "zámku" a tak dveře můžeš normálně zavírat a otevírat, až si vybereš pokoj, pošli mi like, takže hodně štěstí" dořekl Jin a poklepal mi na rameno.

Vzala jsem si tašku neboli batoh a vyjela do dalšího a posledního patra.Vypadalo to tu jinak než ostatní chodby.Bylo to víc luxusní.Šla jsem do druhých dveří.Doufám že ten můj plán vyjde.Vytáhla jsem telefon a poslala Jinovi like.

Teď jenom počkat....

Jungkook pov
Teď jsem na řadě já, Elyi by měla čekat ve 3. pokoji a tak jsem si vzal svůj malý kufr a šel do 3. pokoje.Otevřel jsem dveře a zavřel je za sebou.„Elyi?" přišel jsem k manželský posteli, ale Elyi nikde.Těšil jsem se že se budeme mazlit.Kde může být? Ona si ze mě udělala srandu?

Vytáhl jsem telefon a poslal Jinovi like a počkal kdo přijde.

Taehyung pov

Sel jsem do 3. pokoje, kde by měla čekat Elyi.Vzal jsem pro ní asi 3 plyšáky, snad se jí budou líbit.Táhl jsem svůj růžový kufr ke dveřím, otevřel jsem je a následovně zavřel.Poslal jsem rychle Jinovi like.

„Elyi?" ozval se hlas, který bych tu nečekal.„Jungkooku?" vykulil jsem oči a trochu zrudl v tvářích, přeci jenom měla tu být Elyi a je tu semnou můj dlouholetý crush.„Promiň, Elyi říkala že tu bude čekat" řekl Jungkooku a sedl si na postel..tak počkat..„I mě Elyi řekla že tu bude čekat" řekl jsem.

Jimin pov
Doufám že ten plán Elyi vyjde.Nemáme prý chodit do 3. a 4. dveří.Takže jsem vzal hned první.Takže Elyi je v druhých.Vytáhl jsem telefon a napsal Jinovi.Doufám že nepřijde sem Yoongi, toho nemůžu objímat.

Namjoon pov
Elyi by měla být ve 4. a tak jsem to vzal ke čtvrtým dveřím.Byli úplně v rohu za zdí[dole budete mít plán toho patra, snad pochopíte xd]

Vešel jsem dovnitř a nikde nikdo.Vytáhl jsem mobil, napsal Jinovi a naštvaně jsem si sedl na postel a počkal až Jin všem rozešle like a my se můžeme jít podívat kdo s kým je.

Hoseok pov
Vybral jsem si pokoj s Jiminem, nevadí mi to.Rád si s ním povídám.Mazlíme se a smějeme se.Elyi je v druhých dveří mi řekl Jimin.

Yoongi pov
Teď je řada na mě, jsem předposlední a Jin by měl jít do 4., co se zmiňovala Elyi.Chci být s Elyi, ale zároveň se bojím že bych se neovládal.Z prvních jsem slyšel smích a byl to něco jako holčičí, jenomže buď to je Elyi nebo Jimin, ale jsou tam dva, tak jsem to vzal do druhých.Než jsem vešel, poslal jsem Jinovi like a vešel.

Byl tu batoh a Elyin boty...YEEES..ale zároveň..SHIIIT..
„Aho-uhh-ahoj" řekla Elyi když mě viděla a podívala se na podlahu.

Elyi pov
Byl tu semnou TEN Yoongi, koho jsem tu nejmíň čekala.Když jsem ho viděla, trochu jsem zčervenala a podívala se na zem.Přešel ke mně a prsty mi zvedl bradu „Snad ti nepřijde podlaha zajímavější než já" byl tak blízko, přemohla jsem se jenom na blbý promiň.

Vyrušil nás křik mého jména.

Jin pov
Mezitím
Elyi by měla čekat ve 4. dveřích a tak jsem se rozeběhl a otevřel dokořán dveře, viděl jsem ale Joona.
Omůjsvatýbožeochraňujmětuhlesvatounoc..

„Ty nejsi Elyi" řekl jsem
„Ty taky ne" usmál se
„Mě říkala že bude tady"
„Mě taky"
Vyšli jsme ze dveří a tam viděli už postávat Jungkooka a Taehyunga.„Promiň neveděl jsem že tu nebude Elyi" řekl Jungkook.„Počkat vám taky řekla ať jdete do těhlech dveří" ukázal jsem na jejich dveře.„Mě a Jungkookovi napsala ať čekáme ve 3. pokoji" řekl Tae

„Nám napsala ať čekáme ve 4. dveří" řekl Joon a založil si ruce na hruď.Po pravdě mi to nevadí, Namjoon je prostě bůh a být s nim na pokoji mi nevadí.Tae a Jungkook, ale potřebovali poštouchnout, jinak by se nepozdravili ani za uherský rok.

„ELYI!" vykřikl naštvaně Tae a ťapkal si to mezi 1. a 2. dveře, protože jsme nevěděli kde je.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas, snad pochopíte ten plánek xd

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Holas Felas, snad pochopíte ten plánek xd

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat