part 31

38 6 2
                                    

Všichni už odjeli a já zůstala v Soulu sama.Právě ležím na posteli a je 8 ráno.Nemůžu usnout a tak se natáhnu po telefonu.Otevřu ho a kliknu na instagramu.Pak jen scrolluju v doporučených příspěvkách.Najednou jsem najela na příspěvek, který mi vyrazil dech.

____________________________
@topmodelskorean

To se líbí 1 980 755 @topmodelskorean Model Suga vrací úder a je jako vyměněný 🤯  Suga si prý potřeboval odpočinout od modelingu, ale nyní se vrací a je z něho přesný opak 🤩 ode dneška už není Angel Suga, ale Devil Suga 👹 Fanynky blázní po celé...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí 1 980 755
@topmodelskorean Model Suga vrací úder a je jako vyměněný 🤯 Suga si prý potřeboval odpočinout od modelingu, ale nyní se vrací a je z něho přesný opak 🤩 ode dneška už není Angel Suga, ale Devil Suga 👹 Fanynky blázní po celém světě 🥳 Více se dozvíte dnes ve 12:00 na Korean Models bude interview se samotným Sugou.💛 @sugamin

_____________________________

Hned jsem to screenla a poslala Jinovi.

____________________________

Už si to viděl?
*screenshot*

@wwhjin
Teď už jo..Elyi..buď hlavně v
klidu, je to tupec že ti nic neřekl
o tom odjezdu a já už prostě
nevydržím ti lhát, až přijedem
půjdem na kávu a pokecáme
o tom ju?? 🥺

Ty jsi o tom věděl?!
To si mi celou dobu lhal?!
VY VŠICHNI??!

@wwhjin
Prosím buď v klidu..vím o tom
jen já a věř mi že to byla nejlepší
volba že se odstěhoval..nechci aby
se ti něco stalo a věř mi že on byl
z toho zničený víc než ty..jen prosím
neudělej hloupost, dobře?
Zobrazeno

_____________________________

Odhodila jsem telefon a rozbrečela se naplno.Byla jsem naštvaná a k tomu ty deprese..asi víte co jsem šla udělat.Zvedla jsem se a šla do koupelny.Vytáhla jsem z mého šuplíku v koupelně krabičku.Otevřela jsem jí a vzala malou ostrou lesknoucí věcičku.Vyhrnula rukáv a s brekem jsem se podívala na sebe do zrcadla.„Jseš jenom přítěž" zaryla jsem ostrou věc do ruky a udělala řez.Pak hned druhý a pak třetí.Čtvrtý..pátý..šestý.Pustila jsem žiletku do umyvadla a pozorovala krev tekoucí po rukách.

Když už jsem měla dost, rozešla jsem se do kuchyně aniž bych si tu krev smyla nebo zakryla rukávem.No co, jsem sama doma.Vzala jsem z poličky vodku a sedla jsem si na zem.Znovu jsem se rozbrečela a k tomu zapíjela bolest.Proč vlastně brečím? Sama nevím, mám takovýhle období pořád, ale neřezala jsem se už   7 let.Naposledy když se mě snažil znásilnit mámin tehdy přítel.Na štěstí jsem utekla.

Lidi se můžou chovat štastně, můžou se usmívat, vypadat jako veselý lidi, ale je to jenom maska.Po nocích už nejsme hrdinové, jenom zraněný duše.

Když jsem se podívala na láhev, vykulila jsem oči.Půlka láhve byla prázdná, na to jsem se rozesmála jak psychopat a začal jsem i brečet.Všude byla na zemi krev.Už jsem skoro nevnímala svět.Začalo se mi všechno motat a tak jsem vstala.Ano bylo to velmi chytré já vím.Hned jak jsem se postavila, jsem se musela hned podepřít rukama o linku.

Najednou jsem slyšela cinkání klíču.Začala jsem se smát.Už z toho mám i halucinace.Smích mě přešel když jsem cítila dotek na bocích.Chtěla jsem se otočit, ale ten člověk mi chytl hlavu a držel na místě.„Nesnaž se zlato a půjde to po dobrým" řekl velmi hlubokým hlasem neznámý člověk.Chtěla jsem se nadechnout, ale měla jsem šátek přes pusu a začala jsem usínat.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Jak se dneska máte a co budete dělat na víkend?<3
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat