Po snídani jsme si na chvíli šli lehnout a po 15-ti minutách jsem se začala připravovat.
Když uběhlo 15 minut, šla jsem před vilu.Tam už čekal náš osobní trenér.Je mu tak 30-40, ale tady v Koreji vypadají všichni mladě.„Dobré ráno, slečno Hyejin" uklonil se s úsměvem.„Dobré" uklonila jsem se zpět.„Kluci už jsou na místě, můžeme jít" řekl a rozeběhl se pomalinku, já se začala tak nějak pohybovat.-
Konec tréninku a já jsem mrtvá.Sotva jsem se vysprchovala, převlékla a vlezla do postele.Lynn nám poslala nějakou tu pracovnici, kterou jsem potkala kdysi dávno, s ledem.Slyšela jsem Changbina jak řve, protože mu masírovali záda.Uklouzl po blátě a spadl na záda.Pro dnešek máme prý volno, večeři nám prý zase někdo donese.
Jsem unavená docela, takže si půjdu na chvíli lehnout.Přikryla jsem se peřinou a zavřela oči.Do chvíle jsem byla zřejmě tuhá.
-
„Aaaaaaaa..to bolí" probudil mě Changbin.Otevřela jsem oči a porozhlédla jsem se po pokoji.„Kurňafixsvatámařeno..to bolí" zase řekl, ale teď více zašeptal.Zjistila jsem že to jde z chodby a tak jsem se rozhodla se tam jít podívat.Zvedla jsem se, ale moje nohy mě podkosily.Byla to docela šlupka a pěkná rána.
Spadla jsem na zem a ležela na břiše.Najednou se otevřeli dveře.Zvedla jsem hlavu a viděla jsem Changbina jak kouká po pokoji.„Elyi? Jsi tu? Jseš v pohodě?" ptal se mezitím co se snažil opatrně zavírat dveře a hledat mě.Vypadal jak stařec, když s těmi zádami chodil.
„Tady jsem" řekla jsem a opatrně jsem se posadila.„Stalo se něco?" řekl a sedl si na postel, ale záda měl furt rovný.„Tak nějak, slyšela jsem tě jak tam naříkáš a tak jsem se chtěla podívat co se stalo, jenomže se ukázalo že moje nohy nebudou spolupracovat a spadla jsem" řekla jsem se smíchem.
„Pomohl bych ti, ale moje záda" řekl se smíchem.„Já to zvládnu sama" řekla jsem a chytla se za okraj postele.Pomalu jsem se vyhoupla nahoru a spadla do postele.„Dobrou noc, já budu mít ještě dlouhou cestu do pokoje" řekl se smíchem".„Můžeš spát tady, jestli chceš" řekla jsem a odkulila se na druhou stranu postele.
„Dobře, ale nezapomínej že mám holku" řekl, ale hned si dal ruku před pusu.„Cože?! Takže už to není jenom neznámá holka od kamaráda?" řekla jsem zákeřně.„Hlavně to zatím nikomu neříkej, zítra nebo spíše už dneska, protože jsou 3 ráno, vám to chceme říct s ní" dořekl a opatrně si lehal.
„Budu mlčet neboj" řekla jsem a usmála se.„Dobrou noc Ly" řekl a přikryl se.„Dobrou" řekla jsem a usnula.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfic19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...