part 10

45 5 2
                                    

Jak jsem to dořekla, Yoongi se zvedl a silně mě přišpedlil ke zdi.Na obličeji mě docela dost naštvaný výraz.Začala mi skenovat celej obličej.

„Vím co je skutečná práce" zavrčel a s těmihle slovy se odtáhl a hned na to se otevírali dveře ze kterých vešel ředitel„Pro dnešek máte konec, padejte domů" řekl se svým typickým ušklebkem a uhnul na stranu abych mohli projít."

-

Právě teď otevírám dveře do bytu.A na moje neštěstí tu stál Jin.„Mladá dámo..co to bylo?" nazdvihl obočí a vařečkou míchal nějaké těsto.NOJO ON MÁ VAŘEČKU!TOTO JE HODNĚ V „Odpovíš mi? nebo to převezme moje svatá vařečka?" „Nene já-já nedávala pozoraučitelkaměvyvolala a-a já nevěděla"[docela vtipný že to píšu o Zeměpisu a ona mě vyvolá učitelka a já nevím😂]

„Už se to nebude opakovat jasný?" „Jasný jenom do pátku máme chodit uklízet ten sklad" povzdechla jsem si „Dobře, za hodinu vás zavolám na večeři" řekl a odešel do kuchyně.

Sundala jsem si boty a šla rovnou do koupelny kde jsem si umyla ruce a došla si po tom všem konečně na záchod.Převlíkla jsem se do svého comfy fitu a šla si udělat čaj.

Hobi byl venku s nějakým novým kamarádem Namjoonem, Jimin hrál na PS(playstationu) nějakou střílečku a Jin seděl na gauči a četl si nějakou knížku a občas koukal na Jimina, který hrál

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Hobi byl venku s nějakým novým kamarádem Namjoonem, Jimin hrál na PS(playstationu) nějakou střílečku a Jin seděl na gauči a četl si nějakou knížku a občas koukal na Jimina, který hrál.

Došla jsem s čajem do pokoje a podívala se na telefony.3%! SAKRA.Rychle, ale opatrně jsem dala čaj na komodu u dveří.Rychle jsem skočila po nabíječce a dala ho nabít.„Uff" povzdechla jsem se a vytáhl si tašku s učením na postel.Čaj jsem si přendala z komody u dveří na noční stolek a začla jsem dělat úkoly.

Po půl hodině mě to silně nebavilo a tak jsem si vytáhla mobil z nabíječky.78% , to je dobrý.Zapla jsem wifinu a začali pípat zprávy od IG.

Instagram:
@jkookie

17:25

Hej, co se stalo ve skladu?
Já jenom že Yoongi přišel
dost nasraný..

17:37
Nezabil tě tam?🤣

17:56
Neignoruj mě!Kookie bude
naštvaný😠🥺

Měla jsem mobil na nabíječce
A vyplou wifinu promiiň
A ne?Nevím co mu přelítlo přes nos
Jen nedělal svou práci
A tak jsem mu řekla jestli vůbec ví
co je to práce.
A pak po mě vyjel

@jkookie
To je idiot🤦🏻
Já se ti za něj omlouvám
má problémy s kontaktem s lidmi
a hlavně agresí

Já myslela že se každý dostáva dolů..
Nebo co jsem zaslechla

@jkookie
Stalo se to jednou a byl kvůli tomu
docela velký soud..ale to prosím
neřeš..zítra ale radši nemluv
Nechci přijít o takovýhle ho debila
😏🤣

To mluvíš o mně nebo Minovi?🤣🤣

O tobě imbecile 🤣
Budu muset čau
Zobrazeno

Dala jsem jen zobrazeno.Podívala jsem se před sebe na ty úkoly a napadlo mě něco.Začala jsem srovnávat a přidávat věci a pak to vyfotila a dala na ig.
_______________________________
@elyi.zuxy právě vydal(a) nový příspěvek

zuxy právě vydal(a) nový příspěvek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

To se líbí @wwhjin a @tae.tae a dalším (56 674)
@elyi.zuxy Study

Zobrazit komentáře (768)
_______________________________

Počkat "Taetae" to bude Taehyung.Chtěla jsem najet na jeho profil, ale Jin nás už zavolala na večeři.Já a Jimin jsme se potkali u schodů.Došli jsme do kuchyně a tam byl Hobi s Jinem a s nějakým dalším klukem.„Čaute chci vám představit Namjoona, Joone tohle je Elyi a tohle Jimin" uklonili jsme se a sedli jsme si ke stolu.Namjoon si sedl s námi.

-

Po celou dobu u večeře jsme se všichni smáli a povídali si s Namjoonem.Zjistila jsem že je to hrozně fajn kluk a je taky gay.Když to řekl všimla jsem si jak Jin zrudnul v tváři a se slovy že potřebuje na záchod odešel.Všichni si zase opět bavili jenom já jsem řekla že si jdu dodělat pár úkolů.Ale to jsem v plánu neměla.

Teď čekám v chodbě před koupelnou, kde je Jin.Když Jin vyšel tak se mě lekl.„Joon, takový pěkný mlaďoch se sexy ďolíčky" řekla jsem laškovně a mrkl jsem na Jina.Vsadím se na jeho svatou vařečku že zrudl až na zadku.

„Aish, Elyi!Nech toho" zrudlej se podíval do země.Poprvé vidím Jina takhle mimo.„Neboj, Elyi Zuxy aka nejlepší dohazovač to napraví" mrkla jsem na něj.„Už si někdy někomu někoho dohazovala?"zeptal se s nadějí v hlase.„Emm..ne, ale neboj, přísahám na Hobiho Sprite." uchechtnula jsem se a nastavila malíček jako slib.

Když by jste se ptali proč na Hobiho Sprite.Noo on je trochu větší milovník Spritu noo.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas!
Jsem zpět děti moje🥳
Omlouvám se že přesto že je to Yoongi ff, tak že se tam teď vyskytuje hodně málo, ale nebojte.;D

Blížíme se k pravdě proč je Yoongi agresivní 8)
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat