part 13

41 6 0
                                    

Vypla jsem reprák.A šla znovu dolů za ním, jenomže ten už stál u trouby a koukal na ní jak kdyby měl vypočítat rychlost vítru, když autobus jede v 5.

„Hele Yoongi..od doby co si na mě bezdůvodně vyjel ses neukázal ve škole..teď se tu zjevíš v cizím bytu a řekneš že tu přespáváš a ještě k tomu nás tady vypálíš když troubu na pizzu zapínáš na 290 stupňů".[nevím kolik má max, ale na pizzu se dává cca 220 jestli správně vím xd]

„Promiň, ale nejsem na ženský práce" zvedl v ruce v obranu a udělal mi průchod k troubě.Zakroutila jsem hlavou a šla k troubě kde jsem to nastavila.Najednou mi štiplavá rána přistála na MÝM zadním prostoru.

Otočila jsem se a uvědomila jsem si ŽE MĚ PLÁCL PŘES PRDEL.Nevím jak ale hned jsem mu dala facku a propalovala mým očním lasrem jeho oči.„Ještě jednou to uděláš a seš mrtvej muž hochu" vyhrožovala jsem mu.

„Promiiň já si ale nemohl pomoc" zakňoural předemnou

Yoongi pov
Nevím co to do mě vjelo, ale ta holka mě prostě nějak přitahuje.Jenomže od doby kdy se stalo tamto, jsem neměl ženský kontakt.A teď si říkáte "Nemáš sestru nebo mámu?" Tak ne nemám.Nebo jako mám mámu i sestru, ale je to složitý.Proč jsem nebyl ve škole?

Mám problémy s agresí a s tím mi pomáhala matka.A když mě opustila, přestal jsem se ovládat.Proto jsem na ni vyjel, byla moc drzá.
Řeknu vám něco o naší "povedené" rodince.

Do desíti let jsem vyrůstal v normální rodině.
Máma, táta, sestra a já.Jenomže pak přišel půlrok, kdy jsem rodiče doma viděl jenom 2x do týdne a spolu se nebavili.Moje sestra je starší o 2 roky a pěkná nána no a vždy byla na straně mámi.

Jednoho dne mi táta oznámil rozvod s mámou.Důvod jsem dostal později..podvádění..moje máma se vyspala se ženskou.A tak se máma se sestrou odstěhovali a já s tátou zůstal sám.Jenomže oni dva nebyli obyčejní lidé.Oni to jsou mafiáni..a teď jsou z nich dva nejnebezpeční mafiáni v Koreji.A jsou proti sobě.

Jak už jsem zmiňoval, máma podvedla tátu se ženskou.JENOMŽE ta ženská nebyla jen tak nějaká.BYLA TO MÁMA ELYI.Vím že její máma byla kurva.Vím o nich vše, protože máma s ní byla 3 měsíce.

Potkaly se v Paříži.Elyin máma tam byla na tajno a tak Elyi netušila že její máma je někde mimo ČR.Jenomže teď se tu objevila Elyi.Její matka zařídila školu tady, my s tátou si myslíme že je něco jako past.Že se má semnou seznámit a dostat informace o té největší události, která se má stát, které pak předá mámě.

A proto ji musím poznat a doufat že to není pravda.Protože ona je fakt sexy..Jo omlouvám se už sklapnu..možná..no teď zpět do reality

Podíval jsem se na Elyi a ta už krájela kolečkem pizzu.Přinesla mi ji na talíři a šla uklidit v kuchyni.„Pojď si dát taky" poklepal jsem na místo vedle sebe „Ne díky už jsem byla na pizze s Kookem" odpoveděla s úsměvem.Na to jsem se ošil a zesílil stisk na talíři který jsem držel v pravý ruce.

O co tomu Jeonovi jde?

Elyi pov
Doklidila jsem kuchyň, udělala jsem si konečně to pití a měla v plánu jít nahoru, ale jeho hlas mi přerušil plán.„Pojď se aspoň semnou dívat na film, prosíím" udělal štěnečí pohled, ale moc mu to nešlo, vypadal jak zfetlé kotě.„Dojdu si pro telefon počkej" řekla jsem a šla nahoru pro telefon.

Šla jsem dolů, vzala skleničku kterou jsem odložila na stůl a sedla si na gauč na druhej roh, abych se mohla natáhnout.Pustil tam nějakej horor.Asi si myslí že jsem ten typ holky, který jsou podělaný ve svých růžových tangách a hned se hrnou pod deku někomu.Tak to ne.

Já byla celou dobu na mobilu, ale v půlce filmu mi vyjel banner nahoře obrazovky oznamující nového followera.
_______________________________

@sugamin vás začal(a) sledovat
@sugamin vám chce poslat zprávu

____________________________

Podívala jsem se na Yoongiho a ten se na mě podíval taky a rychle zvedl obočí.„Odpověz mi" „Ale proč mi píšeš když sedíš naproti mě"
„Odpověz mi" řekl znova a zadíval se zase do mobilu.
______________________________
@sugamin

[Teď budete muset zapojit fantazii a představit si noc, že je fotka z toho prvního rohu a že ta holka je na mobilu xd]

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

[Teď budete muset zapojit fantazii a představit si noc, že je fotka z toho prvního rohu a že ta holka je na mobilu xd]

Proč mě fotíš bez dovolení?

@sugamin
Protože chci

[fantazie: je na telefonu] @sugaminTo tě bude bolet

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

[fantazie: je na telefonu]
@sugamin
To tě bude bolet

Podívala jsem se na Yoongiho.„Co tím myslíš "Šugo" ?" nadzvihla jsem obočí.Jen jsem to dořekla přiletěl mi do obličeje polštář.„Tak pan Min si umí hrát?" hodila jsem po něm dva polštáře.

Začala polštářová bitva po bytě.Z obýváku jsem vběhla do kuchyně kde jsem schovala za linku.Nade mnou proletěl polštář přímo do dřezu a shodil jar „Vedle" uchechtla jsem se a běžela do chodby kde jsme se chvíli váleli po zemi a rvali se o polštář.Vytrhla jsem mu ho z ruky a tím trefila skříňku, které odpadla klika.

„Za to tě Jin zabije" vytrhl mi zpátky polštář a tím se mu povedlo rozbít tu skříňku naproti. „Vážně?" vysmála jsem se mu.Vzala jsem druhý polštář, hodila ho po něm velkou silou a utekla po schodech nahoru a počkala u schodech za kytkou.

Po čtyřech pomalu vylezl schody a rozhlížel se jako kočka, na štěstí mě neviděl a tak normálně vstal a šel se podívat do Jinova pokoje.Já vzala deku a hodila ji po něm.Pak jsem chtěla rychle utéct dolů, ale jeho ruce mě zastavili.Hodil si mě přes záda a začal hledat můj pokoj.

Na třetí pokus našel můj pokoj.Já jsem se mu mezitím tlemila a řvala ať mě pustí.Hodil mě na postel.„Teď tu zůstaň a já dojdu pro noteb-" přerušil ho zvonek.„Čekáš něhoho?" „Ne, všichni by se měli vrátit zítra" odpověděla jsem se svraštěným obočím.„Počkejtu, jdu tam" řekl a odešel.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Holas Felas, dnes delší kapitola;D
Kdo asi zvonil??🤔
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat