part 7

43 4 0
                                    

Doma
Přišli jsme s Hobim a oba dva jsme se vydali do svých pokojů.Zavřela jsem za sebou dveře a šla do koupelny si opláchnout obličej a převléknout do obyčejného comfy outfitu.

Zavřela jsem za sebou dveře a šla do koupelny si opláchnout obličej a převléknout do obyčejného comfy outfitu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Udělala jsem drdol a šla si dát nabít telefón.Lehla jsem si na postel a přemýšlela o dnešku.Můj první den vypadal skvěle.Přehrávala jsem si v hlavě všechny momenty s Hobim,Taem a Kookem.„Taemu se líbí Kook"..POČKEJ! Tae je gay? Musím se jít zeptat Hobiho.

Zaťukala jsem na Hobiho dveře „Dále!" vykřikl „To jsem já, já jenom..Tae je gay?, promiň kdybych byla moc vlezlá já-" „Ano Tae je gay a Jin taky, vadí?" zeptal se trochu zklamaně „Nenene vůbec, jsem ráda a podporuju vás, já jenom že si říkal že Taemu se líbí Kook a tak jsem se šla zeptat" usmála jsem se.

Upřímně jsem ráda že budu mít kamarády gaye.„A Jin je ve čtvrťáku?" zeptala jsem se „Nene je ve čtvrťáku" usmál se „Dobře tak já nebudu rušit zatím" usmála jsem se taky a šla do svého pokoje.

17:56
Za 4 minuty by měl přijít Jin, já jsem si zatím udělala úkoly a vymyslela outfit na zítra.

17:56Za 4 minuty by měl přijít Jin, já jsem si zatím udělala úkoly a vymyslela outfit na zítra

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mám ráda tyhle typy oblečení prostě noo.Slyšela jsem bouchnutí dveří, Jin je už teda doma.Vyšla jsem z pokoje a šla dolů.„Ahoj, dojdu si na záchod a hned mi povíš vše" řekl s výrazem Už to dlouho neydržím a utíkal na záchod, zasmála jsem se tomu a šla si sednout na barovou židli u pultu v kuchyni.

„Ahoj, dojdu si na záchod a hned mi povíš vše" řekl s výrazem Už to dlouho neydržím a utíkal na záchod, zasmála jsem se tomu a šla si sednout na barovou židli u pultu v kuchyni

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Cekala jsem na Jina asi 5 minut.„Jsem zpět" řekl a šel pro dvě skleničky a do toho nalil nějaký ananasový džus.Opřel se o linku naproti mě „Všechno do detailu" řekla upil si ze skleničky „Dobře, takže je to tam úžasný, první hodinu jsem se musela představit, což jsem docela nečekaně zvládla, pak byla druhá hodina což jsme měli volno a tak jsem si šli sednout do sálu.Kde jsem se "seznámila" s Kookem a dál byli další hodiny a učení.No chápeš a pak byl tělocvik a tam jsem si s Kookem během basketbalu dělala naschvály.Jenomže během tomu nás pozoroval furt ten Yoon-Yoonga?Yoongi? Joo Yoongi.No a pak na mě vyjela nějaká holka s tím že Kook je jenom její." dokončila jsem svoje vypravování.

„Woow to bych nečekal že zrovna Jungkook se hned první den začne bavit, ale neboj, je to můj nejlepší kámoš a tak ti nic neudělá.Ten Yoongi..on je takovej hrozně introvert no a ta holka..to je Jennie, je to dcera ředitele, takže si může dělat doslova cokoliv a vždy vyhrožuje svým otcem, ale ten nikdy ještě nikoho nevyhodil takže pohoda" usmál se a dal naše skleničky do dřezu, ani jsem si nevšimla že jsem dopila ten džus.

„Proč dnes Jimin nešel do školy?" zeptala jsem se „Dneska bylo to tele na jeden den vyloučený, protože si spletl záchody a šel na holčičí kde vlítl holce do kabinky" řekl a promnul si čelo.
„Aha, nechceš pomoct s večeří?" „Ne jdu nahoru, já vás pak zavolám" řekl.

V pokoji jsem skočila na postel a šáhla po telefonu.Jeden nový sledující.Jedna nová žádost o zprávu.

_______________________________
@jkookie vás začal(a) sledovat
@jkookie vám chce poslat zprávu

@jkookie
Ty fakt neumíš používat ig🤦🏻

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas, další díl je tu😋
Dneska vyjde ještě jeden😉
-🌚ˇ

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat