Došli jsme do obýváku, kde byli ožralí studenti a buď se tu líbali, povídali a hráli nějaký hry.Na štěstí všichni pařili dole ve sklepě.
Opřela jsem Yoongiho o linku a vzala si bundu co jsem si tu nechala.Ohnula jsem se pro ní na zem a najednou mi přistála velká rána na zadku.Rychle jsem se otočila a už chtěla seřvat Yoongiho, jenomže to nebyl Yoongi.Byl to ten Felix z třeťáku.
„Vypadáš sladce, třeba budeš sladká i zevnitř" zavrčel mi k uchu a držel mě za krk „Pusť mě laskavě" snažila jsem se dát jeho ruku pryč, ale on jen zesílil stisk.Nemohla jsem se nadechnout pomalu, začala jsem brečet.„Ale ale..broskvička brečí, chci abysi takhle brečela a řvala o slitovaní až ti ho tam zasunu..tvrdě-" nedořekl to a dostal pěstí ránou.Pustil můj krk a já se zesunula k zemi po lince.
Felix se chytl za tvář a ušklíbl se „Co to do tebe vjelo, to je tvoje že si ji takhle hlídáš?" uchechtl se a chtěl se zase přiblížit se ke mně, ale Yoongi ho strčil do hrudě a postavil se přede mne.Už nevypadal tak opile.„Nech ji bejt" řekl výhružně řekl Yoongi.„Nebo co? Řekneš to papá? Nebo si s ní užiješ?" zvedl jedno obočí a pořád se u toho úchylně tvářil.
Yoongi pov
Začali jsem cítit proud slz.Nechal jsem to být.
Byl jsem tak vytočenej že nevím co dělám.
Jako na lusknutí se mi zatemnila mysl.
Je to tady.
Yoongiho pravá tvář.
Elyi pov
Najednou tu bylo o dost víc lidí, kteří utvořil půl oblouk okolo velkýho obývaku s kuchyní.
Vnímala jsem na půl.Lidi řvali asi Yoongiho jméno.Podívala jsem se před sebe.
Viděla jsem Yoongiho jak sedí na Felixovi a dává mu pěst za pěstí.
Krev, alkohol, tráva, řev, blesky.
Byla tu snad celá škola a natáčela to.Zvedla jsem se stále s brekem a dohoupala jsem se k Yoongimu, kterého jsem se snažila odstrčit od Felixe.
Přišel mi pomoct Jungkook a Namjoon.Taky vypadali už střízlivěji.Vytáhli Yoongiho na nohy a ten se otočil na mě.
Temné oči plný vzteku a slz.Klouby od krve.Na triku kapky krve.Takhle jsem ho v životě neviděla.Byl to úplně někdo jiný, nebyl to ten Yoongi který semnou hrál polštářovou bitvu.Ani ten model Suga, který vypadá jako anděl.Z tohohle šlo strach.
Yoongi se otočil na Felixe na zemi a flusl na něj.Lidi začali naříkat že to skončilo brzo.Yoongi se natáhl pro láhev od vína a rozbil ji o linku a hodil do okna.Na neštěstí jsem mezi linkou a oknem stála já a tak jsem pocítala štiplavou ránu na noze.Nestihla jsem se tam podívat, protože Yoongi začal řvát.
„Vypadněte!Párty skončila buzny, snad jste si zašukali dobře!Padej domů!TEĎ!!" počkat, to je jeho dům.Já myslela že bydlí v areálu školy v bytě.Všichni začali odcházet a já spadla na zem do roztříštěného skla.Moje noha byla v křeči.
Podívala jsem se na ní.Měla jsem sklo v noze.Přiběhl ke mě Jin, který teď doprovodil Felixe do taxíku.„Elyi, jsi v pořádku?" zeptal se starostlivě a vzal si mě do náruče „M-moje no-noha bolíí-aaaa" teď jsem zařvala už, protože to byla neskutečná bolest, Jin mě položil na gauč.
Namjoon třesl Yoongiho ramena a něco mu říkal, ten na mě koukal jen se slzami v očí.Jin se hrabal v lékárničce a Jungkook klečel u mě a držel mě za ruku.Zbytek prý hlídali Taeho.
Jin mi říkal něco o tom jak mi dá něco co mě uspí a pak mi to zašije, ale já ho neposlouchala.Ta bolest byla příšerná.
Něco jsem spolkla a do chvilky jsem měla černo před očima.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Omlouvám se za Felixe, já ho mám ráda, ale hodil se mi.😖😖
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...