part 48

26 2 0
                                    

Následovali jsme ho než jsme došli do obrovské místnosti, vypadalo to tu jako na rozpadnutí.Bylo to divadlo nějaké.Sedli jsme si na schody, z kterých jsme viděli na pódium, nějakou osobu.

Sedli jsme si na schody, z kterých jsme viděli na pódium, nějakou osobu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na sobě měla neonově zelenou kuklu s řetízky a oblek na sobě.Měl rukavice do půlky prstů.

„Vítejte na schůzce, dnes probereme největší událost mafie, bohužel se nám zde naskytli problémy s našimi nepřáteli..ruská mafie" řekla osoba docela dost hlubokým hlasem.

„Jak asi víte, už více jak 5 let nás napadají na různých místech a chceme s nimi uzavřít dohodu..dohoda by byla uzavřena na naší události, jednalo by se o sňatek s jedním z  nejdražších lidí tady ze Soulu s jejich nejdražším člověkem od nich" řekl a pohlédl směrem k nám.

Docela jsem se zapotila, když se k nám podíval, ale pak přejel pohledem všechny v sálu.

„Bohužel kdybychom nepřistoupili na tuto dohodu, vyvolali by velké problémy a tak jsme přistoupili" řekl a pustil projektor, který začal něco nebo někoho promítat na velký plátno.

Byl tam kluk.Přesněji Chan Bang.Zarazila jsem se a s Hyunjinem jsme se na sebe podívali.

„Tento kluk se nedávno objevil na modelingové škole tady.Přestěhoval se sem jako nový člověk, změnil si celý jméno.Jeho přezdívka je Chan Bang, ale jeho pravé je Christopher Bang.Je tu od ruské mafie, ale víme že on nám zatím neublíží.Je to on s kým se někdo od nás bude vdávat.Ale..už si nějakou holku vyhlídl" dořekl a šel si k stolku pro ovladač.

Vzal ovladač a zmáčkl tlačítko a na plátně se objevila fotka nějaký holky a kluka.
Sakra..
Jsem to já a Chan jak si povídáme.Někdo nás vyfotil od jiného stolu.Najednou mi někdo dal ruku na stehno.Podívala jsem se a byla to ruka Hyunjina.Křečovitě ji svíral, nebolelo to a tak jsem ho nechala.

„Takhle holka se jmenuje Hyejin Gi.Sdělil nám že se s ní chce oženit, ale chce ji nejdříve poznat lépe a tak počkáme do 29. září, pokud by holka nějak protestovala, zasáhneme my.Kdokoliv tu holku nějak varuje, najdeme si ho přes všechny okolo a bude smrtelně potrestán i s lidmi, který budou s nimi spolupracovat" řekl a já vykulila oči.Ještě že mám tu kuklu.Chytla jsem Hyunjina za ruku a pevně ji držela.

Bála jsem se, ale to by asi každý v téhle situaci.Mám si vzít Chana? Jo je hezký a milý, ale znám ho jenom jeden den a taky moje city, bojím se že se něco stane a já budu muset na něj zapomenout.

„Tohle by bylo vše, teď odejděte" řekl a vypl projektor.Všichni se začali zvedat, někdo začal utíkat, někdo šel pomalu.

Lynn mě vzala hrubě za zápěstí a začala mě tahat směrem k východu.Byla rychlá že jsem ji skoro nestíhala.Najednou jsme všichni seděli v autě, Hee vyjel rychle z tohohle areálu.Nikdo nic neříkal, bylo slyšet jak Lynn rychle dýchá.

„Co-co budeme dělat?" zeptala jsem se opatrně a sundala si kuklu, když už jsme nebyli poblíž toho areálu.„Nemáme na výběr" řekla úplně bez emocí.„Takže si..si ho budu muset vzít a co pak?" zeptala jsem se smutně.

„Pak bude všechno jenom na vás..jak to budete dál snášet..jen prosím buď opatrná se vším, Chan zatím neví tvoje pravé jméno, ale je možný že ho někdy zjistí a tak mu to v blízké době neříkej, dobře?" zeptala se Lynn a otočila se na mě.

„Dobře" řekla jsem.Lynn se na mě trochu usmála a sedla si normálně.Anna mě chytla za ruku a usmála se na mě.Byli jsme na sobě namáčklí, protože nás tu sedí čtyři vzadu, ale Anna sedí na štěstí na Changbinova klíně.

Celou cestu nikdo nic neříkal a ani po příjezdu domů jsme toho nic moc neřekli.Jenom se rozloučili s Ančou a Hee.Potom co jsme dojeli domů, jsem šla rovnou do pokoje.

Lehla si na postel a začala jsem přemýšlet o tom všem.Zítra musím dělat jakoby nic.Jakoby nevím že si Chana budu brát za pár týdnů.Jak moc se můj život změnil od smrti mé matky.Už to byl i rok od toho.Co bych asi dělala teď, kdyby se nic takového nestalo, asi bych pravděpodobně byla v Česku..

Zvedla jsem se a šla jsem ještě do koupelny a vysprchovala se.Převlékla jsem se jenom no volného trika a tepláků.Lehla si a nastavila si budík.Potom jsem dala telefon na nabíječku a vypla lampu.

-

„Elyi!"
„Kdo jsi a co tu chceš?"
„Jdu si pro tebe"
„My se známe?"
„Otoč se a posuď sama"

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Konečně jsem se dokopala k dopsaní téhle kapitoly :( omlouvám se :(
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat