part 32

35 6 0
                                    

Probudila jsem se přivázaná ke židli.Šíleně mě bolela hlava.Nemohla jsem se hnout a tak jsem bolestně vzdechla.Okolo mě byl docela dost drahý nábytek.Vypadá to jako v 5-ti hvězdičkovým hotelu.Slyšela jsem otočení kliky a tak jsem se podívala hned směrem ke dveřím.

Vyšla z toho osoba, zřejmě holka.Měla dlouhé černé vlasy, černé šaty, roušku a klobouk taky černý a černý podpatky.Přišla ke mě a rozvázala mi jenom ruce, následovně mi podala prášek a vodu.Vzala jsem si to do ruky a koukala na to, jestli z toho nepoznám nějaký drogy.„Mám se z toho napít? Aby se uvěřila že v tom není nějaký svinstvo? Nebo spolkneš ten prášek na bolest hlavy a zapiješ obyčejnou vodou z kohoutku, aby si nám tu neumřela?"

Takže mě tu zatím nechtějí mrtvou.Zapila jsem ten prášek a fakt ti byla jen voda.„Můžu se zeptat kde to jsem a jak jsem se sem dostala?" zeptala jsem se nejistě.„Jasně, jsi v Black Fantastic, vila mafiánů.Naše hlavní tě chce vidět.Takže teď mi slib že neutečeš a budeme všichni vycházet" dořekl a rozvázala mi nohy.Zvedla mě a vyšli jsme z toho pokoje.Mafiáni..co oni po mě chtějí?

Šli jsme luxusními chodbami až jsme došli k nějakým černým dveřím.Zaklepala a vešli jsme dovnitř.Byla to kancelář.„Děkuju slečno Liso, nyní vás zatím není potřeba" řekla nějaká zřejmě paní.Ta slečna Lisa? asi jo, odešla.„Můžeš se posadit Elyi." odkud zná moje jméno? Posadila jsem se a křeslo přede mnou se začalo otáčet ke mně.Když se otočila čelem ke mně, zatajil se mi dech.

„Mami?"

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Menší kapča je tu ;D
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat