Probudila jsem se, protože mi bylo horko a navíc mě něco tlačilo vzadu.Počkat?Vzadu?Yoongi?Dole? Nenene..Proč mají všichni stany, to tu kempují?!Snažila jsem se vymanit z jeho sevření, ale těžko navíc si mě přitiskl blíž, což znamenalo že to byl větší tlak na zadku.
„Yoongi!" zařvala jsem potichu „Hmm" zabručel a dal mi ruku před pusu.„Máš stan" odhodila jsem jeho ruku od mé pusy.„Nemám, jsme v hotelu kotě" zamručel a přitiskl se ještě blíž.„Stojí ti ty idiote" zašeptala a zařvala zároveň.Yoongi se rychle odtáhl a běžel do koupelny.Slyšela jsem jenom tekoucí sprchu.Podívala jsem se na mobil, bylo už 8:56 a snídaně začala od 9:00 a tak jsem se šla převlíknout a vyrazila na snídani.
-
Neděle večer
Před půl hodinou jsme dorazili domů.Jinovi jsme dali prádlo do koupelny, aby nám to vypral.„Hej Elyi?" zašeptal Hobi a vystrčil hlavu do pokoje.„Copak je?" sedla jsem si a poklepala na místo vedle mě na posteli, bylo už 23:20 a tak jsem měla jenom lampičku rozsvícenou.„Víš jak si nás přistihla u-no tam toho" podíval se Hobi do svého klína a začal si nervózně hrát s prsty „Ano?" zeptala jsem se.
„No tak-emm-asi mám rád Jimina"
„Já myslela že spolu chodíte"
„Byli jsme jenom kamarádi s výhodami, ale na tom hotelu, jsme to dělali poprvé a při tom líbání jsem cítil motýli v břiše a já nevím co dělat"
„Za prvé si mi taky neřekl že si gay, za druhé nedělej si hlavu okolo toho.Až budete zase někdy sami doma, tak se ho nenápadně zeptej, jestli si někdy představoval že by jste byli oficiální"
„Dobře, děkuju moc..ehhh-Elyi?"
„Ano?"
„Mohl bych tady dneska spát? Potřebuju se mazlit s někým a potom co jsme dělali s Jiminem to na hotelu, tak je to takový divný"
„Jasný že můžeš, ale slib mi že to dáš s Jiminem do pořádku a já to nikomu neřeknu neboj" udělala jsem místo Hobimu vedle mě.Ten si lehl na mě a obejmul mi pas, hlavu si dal na hruď neboli moje prsa.Naštěstí mám mikinu a kraťasy, nohy si propletl s mými a do chvíle byl tuhý.
A já hnedka po něm.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Krátká kapitola 😝
Taková o ničem, ale nebojte, brzo se to rozjede a navíc chystám další fan fikci.
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfic19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...