part 1

100 5 0
                                    

Zdravím všechny, doufám že se máte fajn a ne jak já.Právě před dvěma měsíci jsem přišla o jediného člověka, který se o mě staral už od narození.Přišla jsem o mojí mamku.

Sice nebyla správná matka, ale dala mi střechu pod kterou můžu spát, jídlo a pití, platila školu apod. věci co dělají normální matky.Byla bohatá.Říkáte si že tak špatná není, když to zní normálně, ale když vám řeknu, jak ty prachy vydělávala, změníte názor. ;)

Moje matka pracovala jako prostitutka a taky prodávala drogy a kradla.Spala s každým chlapem na rohu, a takhle jsem i vznikla já.Můj otec je dodneška neznámý.

Ale teď se vám představím, jsem Elyi a jsem z Česka.Je mi čerstvé 19 a před týdnem jsem dodělala zkoušky z korejštiny.Učila jsem se korejsky 4 roky a můžu se pochválit. :D

Moje matka chtěla abych nebyla jako ona (samozřejmě to ani já nechci) a tak jsem se snažila učit a drtila jsem se, proto taky nemám žádný kámoše a taky ani neměla. :,)

Máma skočila pod vlak, ale než to udělala řekla mi tohle „Dělala si mi přítěž celý život, teď budu volná" a šla pryč z našeho malého bytu u řeky.Tyhle slova jsem střebávala měsíc a další jsem si přiznala že mě nikdy neměla ráda.

Z našeho bytu mě vyhodil mámin šéf z práce a řekl tohle cituju „Mám ti říct že pod televizí máš vše potřebné a teď se sbal a ať do konce týdne tu nejsi"

S mámou jsem už před rokem zařizovaly školu v Soulu a všechno okolo toho a tak pod tou televizí byli papíry, přihláška, letenka, pas a docela dost peněz. 2600071 KRW což bylo v Kč
50 tisíc.Woow.

A teď do přítomnosti, sbalila jsem si věci do dvou dnů a teď sedím na letišti do Soulu.Jdu tam na akademii a budu bydlet v té škole, akorát to tam je trochu jinak a místo nějakých špinavých pokojů tam mají rovnou u té akademii byty.A už bylo plno a pokoje jsou po 4, tak se mě ujali 3 kluci.

Že by moji první kamarádi?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Zdravím všechny živé hlavy🤪
Moje první část je na světě tak doufám že se vám líbí😉
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat