part 33

31 6 2
                                    

Možná jsem vám zapomněla říct jednu velkou věc.Když mi bylo 15, nastoupila jsem na střední.Vybírala jsem si ji sama, protože moje máma byla v jednom kuse furt pryč.Celý měsíce jsem byla doma sama.Občas třeba za 14 dní jsem ji viděla doma.

Jednoho dne v létě jsem přišla domů.Slyšela jsem se chichotání, takže jsem myslela že si máma přitáhla domů chlapa zase.Jenomže to bylo jenom ženský chichotání.Tak jsem se rozhodla jít podívat kdo to je.Když jsem vešla do obýváku, tak mě nepřekvapila tráva na stole, ale moje máma líbající se s jinou ženskou.

Máma se na mě podívala a představila nás jakoby o nic nešlo.Podle přízvuku a vzhledu jsem poznala že to bude Korejka.Po představením mi řekla že je lesba.Byla jsem v šoku, samozřejmě mi to nevadilo, jen jsem to nečekala.Taky mi řekla že byla pryč, protože učila tu paní česky.

Další rok byli furt u nás, naučila jsem se ji říkat mami.Byla milá a pomohla mi s korejštinou moc.Díky ní jsem se víc sblížila i s pravou mámou.Byli jsme furt spolu.

Jenomže jednoho dne jsem slyšela brek.Vešla jsem do obýváku a viděla pravou mámu brečet na zemi a držela kus papíru.Rychle jsem se k ní sehnula a utěšovala ji.Později po tom co jsem ji uklidnila, mi řekla co se stalo.Ona odešla, nechce nám prý ublížit.Já. nechápala co se děje.Jak jako ublížit?

Elyin máma pov
Už jsme to plánovali 2 měsíce.Musím zemřít a Elyi bude mít ochranu, ale nesmí se to dozvědět.Já a Lynn jsme věděli jak to dopadne kdyby jsme se přiznali její rodině.Lynn mi řekla že je z jedné z nejnebezpečnějších rodin.Kdyby Lynn řekla před tím než se stane bosskou že je lesba, popravili by ji hned.Když já jako pravá matka umřu, spadne Elyi pod Lynn a ta ji ochrání.

Proto jsme se domluvili že s ní budu komunikovat přes dálku a tajně, než bude Elyi 19 a pak nastane čas.Podepsali jsme i smlouvu, kde jsem Elyi odtrhnula ode mne.Takže od její 15 let už není moje, ale Lynn.Po tom co Lynn "odešla" jsem musela začít zase svůj starý život.Sváděla jsem chlapy i když to bylo nechutný a fetovala, přece jenom už mám jenom pár let.Bylo mi Elyi líto, ale má zaručenou ochranu.

Lynn ji zařídila v Soulu školu.A až nastane čas tak si ji vezme k sobě.Když Elyi měla 19 let tak jsem se rozloučila s Lynn, která přijela.Šla jsem domů a měla v sobě pár lajn.Rozloučila jsem se s ní s nejtvrdšími slovy a šla skočit pod vlak.

Elyi pov
Lynn mi dovyprávěla celý příběh jak byl.Rozbrečela jsem se, ale ne že bych byla na Lynn naštvaná a tak, ale že ona se pro mě obětovala, obětovala svojí životní lásku.Od teď vím že moje máma je silná a ne žádná děvka.

„Pojď jsem" řekla Lynn, zvedla se a natáhla ruce.Já jsem k ní hned přišla a obejmula jsem ji.„Ale co teď?" zeptala jsem se jí do hrudě.„Teď budeš studovat doma tady.Věci už tu máš a byla jsi ve škola nahlášena jako že ses přestěhovala.Telefon můžeš používat, ale všechno uvidíme, vše jasné?" řekla už trochu chladným tónem.To mě trochu zarazilo.

„Pojď, ukážu ti pokoj" řekla s úsměvem a vedla mě chodbami.Došli jsme k dveřím a Lynn je otevřela.Spadla mi brada.Byl to luxus.

Byl to luxus

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat