part 44

32 5 0
                                    

Namjoon pov
Všechno se zhoršilo od doby co Jin viděl Elyi.Neřekl to nikomu, ale nepromluvil semnou, rozešli jsme se.Jimin a Hobi jsou taky rozhádaný a Jungkook s Taehyungem se odstěhovali do společného bytu někde poblíž Soulu.A Yoongi? Ten mi napsal před 14 týdny email, že je v pohodě a uvidí podle situace a pokud něco vyřeší rychle, uvidíme se v říjnu.

Hoseok a Jin jsou teď zase někde pryč a já čekám před jejich bytem, abych Jinovi dal poslední oblečení, co si u mě nechal.Brečím už 2 hodiny v kuse a pořád se k jeho mikině tulím a k tomu sedím na obrubníku.Doufám že to dáme do pořádku, aby jsme byli aspoň kamarádi zase.

Jin pov
Hoseok mě vzal na další výlet.Je na něm vidět jak je zoufalý a pořád se bolestně usmívá.Jsme dva zoufalci.Od doby co jsem viděl Elyi ve mne všechno tak nějak hnulo.Nemyslím tím city k Namjoonovi, ty budou pořád stejný, ale prostě že mi lhal.

Čekám na správný moment, abych Joonovi řekl moje city, ale pořád se bojím.Je to jak kdybych musel vyznat lásku svojí první lásce.Tak těžké...

Šel jsem domů s Hoseok, bylo tak 23:30.Povídali jsme si o našem prvním setkání, když v tom se Hoseok zastavil.Podíval jsem se na něj zmateně.Ukázal před náš vchod.Podíval jsem se tím směrem a zatajil dech.Seděl tam schoulenej Joon a pevně svíral něco v rukách a objímal to.Poznal jsem že je to moje mikina, kterou mi Joon kupoval a já při naší hádce ji hodil po něm a řekl že se rozcházíme.

Začali mi slzet oči.Stejnak jsem je měl opuchlé z brečení, takže to je jedno.„Na-Namjoone?" zašeptal jsem a koukal pořád zaraženě na něj.Namjoon rychle zvedl hlavu a podíval se mi přímo do očí.Měl úplně rudé, opuchlé
a červené oči.Rychle se zvedl a přešel ke mě, ale nechal tak 2 metry odstup.

„Já-já se ti omlouvám..tady máš poslední oblečení co sis u mě nechal" řekl a podal mi mikinu.Převzal jsem si ji.„Chci jen aby to bylo mezi námi v pořádku..jste moji jediný přátelé, moje jediná rodina" řekl a vzlykl.Začal jsem taky brečet.„Neboj Namjoone..my tě neopustíme" řekl Hoseok a obejmul ho.Namjoon se na mě podíval.Koukali jsme si do očí delší dobu.

Potom se Hobi odtáhl od Namjoona a my tak přetrhli oční kontakt.„Kdyby si něco potřeboval jsme tady pro tebe ano?" řekl Hobi a usmál se na něj.„Děkuju, tak zatím" řekl a odešel.Stál jsem tam jak opařený.„Jine? Jsi v pohodě?" zeptal se Hobi a dal mi jeho ruce na tvář.

„Pojďme prosím domů" řekl jsem a Hobi přikývl.Vešli jsme do bytu a já šel rovnou do pokoje.Zamkl jsem a sjel jsem podél dveří na zem.Tam jsem obejmul mikinu co mi donesl Namjoon a začal propadat breku, jako posledních pár týdnů.

Hobi pov
Vím že teď Jin propadá breku, ale za ty týdny jsem zjistil že v těhlech situacích musí být sám, protože to naposledy dopadlo, že po mě hodil skleničku.Na štěstí jsem se vyhl.

Šel jsem do kuchyně si nalít džus.Otevíral jsem ledničku, když jsem najednou uslyšel kroky.Zavřel jsem dveře od ledničky a uviděl tam Jimina stát.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
nová kapča je tu!! <3
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat