part 26

38 6 2
                                    

Ráno
Jin pov
Probudil jsem se u Yoongiho v posteli.Ze včerejška si pamatuju vše od té rvačky.Bolela mě hlava, ale Namjoon vedle mě na tom vypadal o dost hůř s tím že měl obrovskou modřinu na zádech.Počkat.

Leží vedle mě.Bez trička.V posteli.

Rychle jsem se podíval pod peřinu.Uff, jsem oblečený.Krom trika.Podíval jsem se na telefon a bylo 5:56 a NOJO ONO JE VLASTNĚ PONDĚLÍ, MUSÍM VYPRAVIT DĚCKA SEMNOU DO ŠKOLY.

Vstal jsem, hlava se mi na štěstí netočila.Namjoon je sice z jiný školy, ale mají prázdniny kvůli rekonstrukci.Vyšel jsem z pokoje a šel se podívat do vedlejšího pokoje.Otevřel jsem opatrně dveře a viděl spícího Tae mezi Hobim a Jiminen.

Vzbudím je později a půjdu se podívat na Elyi a zbytek.Sešel jsem schody a na gauči viděl spící Elyi s nohou na opěradle.Jungkook vedle ní seděl už vzhůru a hladil ji ve vlasech.„Dobré ráno" zašeptal jsem a šel k Elyině noze.„Ahoj" odpověděl potichu nazpět.Sundal jsem opatrně obvaz, očistil jsem jí krev a dal zpátky obvaz.

„Jsem idiot" řekl hluboký hlas ranním chraplákem.S Kookem jsme se za hlasem otočili.Ve dveří stál Yoongi s rudými oči, vypadá to že celou noc nespal, zřejmě se byl uklidnit vztek a u toho trochu více brečel.„Nejsi Yoongisi, nemůžeš za to" odpoveděl Jungkook a naposledy pohladil Elyi a zvedl se.Já jsem nám došel pro prášky na hlavu do kuchyně.

„Dneska omluvím nás všechny a ty Yoongi musíš za ředitelem" řekl jsem smutněji.Měl bych se chovat jinak a být naštvaný co provedl, ale za tohle on nemohl, nemůže za svojí agresivitu a vztek a navíc, Namjoon mě trochu změnil, protože pořád něco rozbil a už to nemá cenu řešit.

-

Hobi pov
Probudil jsem se v posteli s Taem a Jiminem.Mám strašnou bolest hlavy.Posadil jsem se a promasíroval jsem si spánky.Nepamatuji si nic, jenom to že se to s Jiminem trochu zvrtlo a mezitím co jsme se pomalu začínali dostávat k tomu tamtomu no víte co myslím, nám sem šoupli opilýho Taeho a ať ho hlídáme.Vždycky nás někdo vyrušil.

Postavil jsem se na nohy a oblíkl si kalhoty.Triko mi zůstalo.Odešel jsem do kuchyně a docela mě zarazilo co jsem viděl.Jungkooka a Namjoona zalepující okno igelitem a spící Elyi s obvázanou nohou na gauči.

„Co se stalo lidi?" upřeli na mě všichni oči krom Elyi, která spí a začali se dívat z jednoho na druhýho.„Tak řeknete mi to a navíc neměli bychom být ve škole a kde je Jin a proč jše museli hlídat Taeho?" vychrlil jsem otázky a opřel se o linku.„Jin je ve škole a my jsme omluvený, noo jak to říct, stala se tu taková nehoda no a Yoongi se trochu porval a třeťáci to poslali ředitelovi a Yoongis dnes šel k němu, no a taky flaškou od vína hodil do okna no a-a tam stála Elyi a střel ji vlítl do nohy a teď mal od Jina ty jeho prášky na spaní a měla by se probudit za tak půl hodiny" řekl nervózně Namjoon.

„Proto jsme hlídali Taeho?" zeptal jsem se „Ano" odpoveděl Jungkook a dolepil páskou poslední roh.

„Bude tedy Elyi v pořádku?" odpoveděl jemný hlas se starostí.Všichni jsme se lekli a podívali se na schody.Stál tam Tae jenom v triku do půlky stehen.„Ano neboj" odpoveděl JK.Tae se rozešel, ale pokulhával.Chodil tak nějak zvláštně..SHIT.

NENE TO NE TO SE NESTALO.TO NENÍ MOŽNÉ!!.

Najednou přišel Jimin a chodil stejně jako Tae.„Zdravím, nevíte z čeho mě tak bolí zadek?" zeptal se a dal si ruku na zadek.„Taky tě bolí Jiminie? Mě taky a neskutečně moc" odpověděl Tae a sáhl si taky na zadek.

Namjoon, Jungkook a Jimin se na mě podívali.Došlo jim to.„Co si mu udělal?!" chytl mě za triko Jungkook a přitáhl si mě blíž.„Já nic přísahám fakt nic" vykřikl jsem nahlas.„TAK PROČ JE BOLÍ PRDELE A TEBE NE?HMM?!" vytáhl mě víc za triko, v očích jsem mu mohl vidět ten vztek.

„Protože spadli na prdel když jsem tam vešel já" vešel Yoongi do obýváku a hodil tašku nějak na zem.„Cože?!" řekl jsme naráz s Jungkookem.„Šel jsem si pro oblečení do druhé ložnice, protože v tý první byl Jin a Namjoon a měli zamčeno a tak jsem šel vedle, jenomže Jimin a Tae mi spali na trenkách a tak jsem se snažil je oddělit, jenomže se drželi jak klíšťata a tak jsem je shodil na zem a pak je zase zvedl" dokončil Yoongi a sedl se do kuchyně na židli.

Ulevilo se mi a Jungkookovi taky a pustil mě. „A co tu děláš?" zeptal se Namjoon „Jsem vyloučen do konce týdne" mykl rameny a začal jíst jablko.

„A-ahoj" zachraptěl holčičí hlas.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
Nová kapča <33
-🌚

•strange boy• /yoongi ff\Kde žijí příběhy. Začni objevovat