Měl ubrečené oči, rozcuchané vlasy s odrosty, velká mikina a moje tepláky.Koukal na mě s otevřenou pusou a ani se nehnul.„A-ahoj" pozdravil jsem ho překvapeně.Jimin zatřesl hlavou a podíval se na mě kamenným výrazem.Chtěl odejít a já se snažil ho slovy zastavit.„Nechceš si o tom popovídat?" zeptal jsem se, ale Jimin se ani neotočil.
Cítil jsem jak se mi oči vlhčí, povzdechl jsem si a nalil si džus.Šel jsem do pokoje a pokoj zamkl.Poslední dobou si pokoje zamykáme každý, přijde mi že se všichni odcizujeme.
Jak se má Elyi? Jungkook? Tae? Yoongi?
Elyi pov
Dneska je den, kdy máme potkat Changbina holku.Jsem zvědavá odkud bude.Teď sedíme všichni ve společenský místnosti.Je to jako jídelna, akorát je menší a vypadá to tu jako na pohovoru.Někdo zaklepal na dveře, Changbin se zvedl a otevřel dveře.Do místnosti přišla krásná holka, byla fakt krásná.
„Toto je Anna Nováková, Ann toto je Elyi, Hyunjin a mojí matku už znáš" řekl Changbin.Zmateně jsem se podívala na Lynn.„Neboj Elyi, ona může vědět tvoje pravé jméno, Anna má taky falešné jméno" řekla Lynn s úsměvem, ale já se pořád neusmála.„Ty-ty jsi z Česka?" zeptala jsem se.„Ano, jsem" usmála se.
„Já taky" řekla jsem šokovaně.„Vážně? Pojď sem čechu" řekla česky a obejmula mě.„Anno prosím, posaď se sem, ať můžem začít" řekla Lynn a stoupla si.Anča s Changbinem si sedli.
„Tohle je Anna Nováková, ale budeme ji před lidmi říkat Jihug Park, je jí 20 let.Tak a teď k vaší misi.Od středy začíná nový život, všichni půjdete na přebarvení vlasů, ať nemáte takový odrosty.Budete dělat že jste úplně normální studenti a budete jejich oblíbený jasný? Ukradnete v kanceláři černou složku a přinesete mi to.Máte na to vše 2 měsíce, nějaké dotazy?" dořekla Lynn a podívala se na nás.
„Dobře, s Annou budete mít každé ráno sraz před školou v 8:30, škola začíná v 9:00.Teď jděte do 3. budovy na přebarvení." řekla Lynn a odešla.„Annie, jakou chceš barvu?" zeptal se Changbin.„Asi růžovou" usmála se.
-
Teď jsme na balkóně a koukáme všichni na večerní Soul.Vlasy jsme měli už hotové.Já se rozhodla pro černé vlasy s červenými konci.Changbin pro černé a undercut, Hyunjin pro růžový a Anna měla půl černý, půl růžový.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Holas Felas
jsem zpět
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfiction19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...