Další den
Ráno jsem zase vypínala budík hozením.Divím se že to ten telefon vydrží.Šla jsem zase do koupelny tam se dala tak nějak do pořádku a oblékla jsem si svůj fit.
Dole už byl Jin dělající snídani.„Dobré ráno" usmál se na mě Jin a hodil palačinku do vzduchu, která spadla přímo na talalíř „Woow jo a taky dobré" obdivovala jsem jeho talent.„Dnes půjdem do školy jako rodinka" zasmál se „To bude krásný rodinný moment mami" opřela jsem si rukou bradu a dělala jsem zasněný pohled, na to se mi dostavilo jenom pár kapek vody, které po mě Jin hodil z dřezu.
„Čau" přišel ospalý Jimin a hned za ním šel sluníčko Hobi, říkám mu takhle protože on se prostě pořád usmívá.„Tady máte palačinky a ať jste v 7:30 připraveni u dvěří" dořekl Jin už s vážnějším obličejem.Všichni jsme souhlasně zakývali hlavou a dali se do palačinek.
-
První hodinu jsme měli historii umění, ale já jsem se topila ve svých myšlenkách.Teď sedím v hale na volnou hodinu, protože jsem po škole a jak? Takhle
Před 30 minutami
-Jsem ráda že mám kamarády, nejsem moc zvyklá že se můžu s někým bavit a říct mu vše.Jsem tu teprve 3 dny a už tu mám lidi se kterými si rozumím.-„Slečno Zuxy, řekněte mi co jsem právě teď vysvětlovala"..a jsem v hajzlu..„mmmm..nevím" „Jste po škole"„Dobře, omlouvám se"
Přítomnost
„Já tě nechápu Ly" smál se potichu Jimin s Taem. „Nad čem si tak přemýšlela že si nedávala pozor" přidal se Hobi.„Nudila jsem se a tak jsem nevnímala no" zalhala jsem.Najednou mi někdo přiložil něco studeného na krk.Vypískla jsem a hned jsem dostala od ostatních pššt.Podívala jsem se na dotyčného.„Jeone Junkooku seš mrtvej" zašeptala jsem výhružně, jenom mykl rameny „Jo a dneska nemůžu jsem po škole" „To si děláš prdel" vykulil na mě oči a sedl si na moje křeslo „Co je?" „Ty a po škole? Nevěřím" díval se na mě nevěřícně „Nevěř si a teď už jdi prosím pryč, čau" chytla jsem ho za ruce a vytáhla na nohy.
Po tom co Kook odešel se na mě koukali všichni z party.„Co je?" zeptala jsem se s nazdvihnutým obočím „Vypadáte jako pár" zašklebil se Jimin, na to se Taehyung ošil „Nebojte, není můj typ" řekla jsem a s úsměvem jsem mrkla na Taeho.Ten se usmál zpátky.
-
Po poslední hodině
Právě teď jsem na cestě do ředitelny.Cestu jsem si naštěstí pamatovala.Vešla jsem do chodby kde jsou kabinety učitelů a ředitelna.Šla jsem ke dveřím s nápisem Ředitelna a zaklepala.„Dobrý den slečno Zuxy, pojďte dál" řekl chladným tónem ředitel.„Posaďte se tady a vyčkejte na vašeho po škole partnera, já se hned vrátím" řekl a vytratil se ve dveřích za jeho stolem kde bylo napsáno Zákaz Vstupu.
Počkat..po škole partner..já nejsem jediná po škole..z myšlenek mě vytrhlo zaklepání na dveře a skoro vyražením dveří.Otočila jsem se za sebe a uviděla toho kluka, po kterým po sobě furt koukáme.Myslím že Yoongi.Ten se jen zarazil a koukal na mě s vykulenýma očima.
„Už zase pane Mine" oba dva jsme sebou trhli a podívali se na ředitele, který měl na obličeji drzý úšklebek.„Posaďte se tady vedle Elyi" řekl drze ředitel.„Takže potřebuju dva studenty, aby uklidili sklad do pátku s nepotřebnými věcmi.A když mám takovou příležitost, tak proč ji nevyužít" usmál se ještě víc, bylo to děsivý.
„Pojďte zamnou" řekl ředitel a zvedl se ze židle.Vyšli jsme z ředitelny a zjistila jsem že když vychází z ředitelny tak musí mít sebou dva bodyguardy..nechápu..před námi šel ředitel a za námi ty dvě gorily, takže jsme vypadali jako kdyby jsme byli s Yoongim zatknuti.Naštěstí nás nikdo neuvidí.
Noo..to jsem se zmýlila..vchod do skladu byl uprostřed velký zdi v sálu.No na moje neštěstí tu seděli všichni..Jin,Kook,Hobi,Tae i Jimin a ostatní studenti.A tak jak jsem od kluků zjistila, tak po škole nebyl nikdo po 5 letech,jenom Yoongi, který tam je každý týden.A tak když jsme vešli do sálu všichni na nás začali zírat.
Kookův a Jinův pohled byl ale k nezaplacení.
Kookův byl něco jakoA Jinův
Všichni v sále si začali mezi sebou šeptat.My jsme už stáli u dveří skladu. „Jee.." podíval se na svoje hodinky „14:58 takže do 17:00 tu budete uklízet, jsou tam krabice a do těch půjde všechno co tam je, hodně štěstí" zase se ušklíbl a poslal nás dovnitř.Zavřel za námi.Bylo toho tu tak tuny.A tolik prachu..snad tu nebudou pavouci, protože já a pavouci..e-e..kamarádi nejsme no.
Naštěstí tu jsou okna a tak ten prach co se tu bude výřit ve vzduchu budem moct vyvětrat.„Za co si po škole?" poprvé slyším jeho hlas, je tak hluboký a zároveň taak sexyy-„Nedávala jsem pozor při historie umění" vypadlo ze mě rychle abych zahnala svou zvrhlou stranu mozku.„A ty" zeptala jsem se „Co tě to zajímá" odsekl a šel s telefonem k oknu, který si otevřel a sedl si na parapet.No tak takhle semnou mluvit nebudeš.„Sorry za to že jsem ti vůbec odpovídala" odsekla jsem mu zpět a dala se do práce.
-
Už bylo něco kolem 16:58 a já měla už 8 krabic hotových, zatím co Yoongi ani jednu.„Víš co je vůbec práce ?" uchechtla jsem se.
Kdybych veděla jeho reakci tak to nikdy neřeknu._______________________________
Holas Felas
Další díl je na světě.
Budu ráda za každý názor.<3
-🌚
ČTEŠ
•strange boy• /yoongi ff\
Fanfic19ti letá Elyi z Česka se přestěhuje do Soulu..její nový život začne nevinně, ale co se stane po tom co pozná a zamiluje se do podivného kluka s velkým tajemstvím? To se dočtete v tomhle příběhu ;D ⚠️V příběhu se budou vyskytovat 15+ scénky, sprostá...